Ucpání AGR/EGR ventilu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Ucpání AGR/EGR ventilu

Příspěvek od teabe »

Koukal jsem na netu,že se dá ucpat AGR ventil,který měří,nebo mění emise,teď nevím jak to bylo...Ale prý to zvýší výkon a sníží spotřebu..Máte s tím někdo zkušenost? :roll:
Uživatelský avatar
DavidVoda
Přispěvovatel
Příspěvky: 131
Registrován: 22 čer 2006, 10:17
Odpovědi: 0

Re: Ucpání AGR/EGR ventilu

Příspěvek od DavidVoda »

teabe píše:Koukal jsem na netu,že se dá ucpat AGR ventil,který měří,nebo mění emise,teď nevím jak to bylo...Ale prý to zvýší výkon a sníží spotřebu..Máte s tím někdo zkušenost? :roll:
http://www.6n2.er.cz/
VW Polo 1.4 tdi rv 2001
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Ucpání AGR/EGR ventilu

Příspěvek od teabe »

DavidVoda píše:
teabe píše:Koukal jsem na netu,že se dá ucpat AGR ventil,který měří,nebo mění emise,teď nevím jak to bylo...Ale prý to zvýší výkon a sníží spotřebu..Máte s tím někdo zkušenost? :roll:
http://www.6n2.er.cz/
Díky (crazy) Zajímavý čtení. :-)
johan
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 26 led 2006, 19:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od johan »

pánové, udrží tu trubku od výfukového potrubí k egr ventilu jen jeden šroub?? Kamarád má egr zaslepen a asi přetáhl jeden šrob a nedrží tam pořádně. Oblepil to sice tekutým kovem, ale přece jen je to lepidlo. Najel s tím asi 1000Km a nic to zatím nedělá. Co vy na to?
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

johan píše:pánové, udrží tu trubku od výfukového potrubí k egr ventilu jen jeden šroub?? Kamarád má egr zaslepen a asi přetáhl jeden šrob a nedrží tam pořádně. Oblepil to sice tekutým kovem, ale přece jen je to lepidlo. Najel s tím asi 1000Km a nic to zatím nedělá. Co vy na to?
Já bych to radši přišrouboval..Ale jestli mu to za těch 1k kilometrů nic neudělalo,tak to bude ok.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Co se týče změny výkonu, nemá zaslepení EGR ventilu žádné opodstatnění.

EGR snižuje obsah emisí NOx, které vznikají při spalování velmi chudé směsi - to znamená na volnoběh a při nízkém zatížení. Při vysokém zatížení stejně není v činnosti, vyvstává proto otázka, proč jej zaslepovat.

(jediný rozumný důvod je asi "zasírání" sacího potrubí karbonem. Kvůli výkonu v žádném případě určitě ne)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
teabe
Přispěvovatel
Příspěvky: 175
Registrován: 20 pro 2006, 21:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od teabe »

reesha píše:Co se týče změny výkonu, nemá zaslepení EGR ventilu žádné opodstatnění.

EGR snižuje obsah emisí NOx, které vznikají při spalování velmi chudé směsi - to znamená na volnoběh a při nízkém zatížení. Při vysokém zatížení stejně není v činnosti, vyvstává proto otázka, proč jej zaslepovat.

(jediný rozumný důvod je asi "zasírání" sacího potrubí karbonem. Kvůli výkonu v žádném případě určitě ne)
Teď jsi na to kápnul ;) Přesně tohle jsem se dočetl všude možně na netu..Teď už si to radši vyčistím nějakým přípravkem,než to zaslepovat..
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“