Stránka 1 z 1

Ucpání AGR/EGR ventilu

Napsal: 26 pro 2006, 20:27
od teabe
Koukal jsem na netu,že se dá ucpat AGR ventil,který měří,nebo mění emise,teď nevím jak to bylo...Ale prý to zvýší výkon a sníží spotřebu..Máte s tím někdo zkušenost? :roll:

Re: Ucpání AGR/EGR ventilu

Napsal: 26 pro 2006, 20:40
od DavidVoda
teabe píše:Koukal jsem na netu,že se dá ucpat AGR ventil,který měří,nebo mění emise,teď nevím jak to bylo...Ale prý to zvýší výkon a sníží spotřebu..Máte s tím někdo zkušenost? :roll:
http://www.6n2.er.cz/

Re: Ucpání AGR/EGR ventilu

Napsal: 26 pro 2006, 20:43
od teabe
DavidVoda píše:
teabe píše:Koukal jsem na netu,že se dá ucpat AGR ventil,který měří,nebo mění emise,teď nevím jak to bylo...Ale prý to zvýší výkon a sníží spotřebu..Máte s tím někdo zkušenost? :roll:
http://www.6n2.er.cz/
Díky (crazy) Zajímavý čtení. :-)

Napsal: 28 pro 2006, 16:28
od johan
pánové, udrží tu trubku od výfukového potrubí k egr ventilu jen jeden šroub?? Kamarád má egr zaslepen a asi přetáhl jeden šrob a nedrží tam pořádně. Oblepil to sice tekutým kovem, ale přece jen je to lepidlo. Najel s tím asi 1000Km a nic to zatím nedělá. Co vy na to?

Napsal: 28 pro 2006, 16:43
od teabe
johan píše:pánové, udrží tu trubku od výfukového potrubí k egr ventilu jen jeden šroub?? Kamarád má egr zaslepen a asi přetáhl jeden šrob a nedrží tam pořádně. Oblepil to sice tekutým kovem, ale přece jen je to lepidlo. Najel s tím asi 1000Km a nic to zatím nedělá. Co vy na to?
Já bych to radši přišrouboval..Ale jestli mu to za těch 1k kilometrů nic neudělalo,tak to bude ok.

Napsal: 28 pro 2006, 20:27
od reesha
Co se týče změny výkonu, nemá zaslepení EGR ventilu žádné opodstatnění.

EGR snižuje obsah emisí NOx, které vznikají při spalování velmi chudé směsi - to znamená na volnoběh a při nízkém zatížení. Při vysokém zatížení stejně není v činnosti, vyvstává proto otázka, proč jej zaslepovat.

(jediný rozumný důvod je asi "zasírání" sacího potrubí karbonem. Kvůli výkonu v žádném případě určitě ne)

Napsal: 28 pro 2006, 20:51
od teabe
reesha píše:Co se týče změny výkonu, nemá zaslepení EGR ventilu žádné opodstatnění.

EGR snižuje obsah emisí NOx, které vznikají při spalování velmi chudé směsi - to znamená na volnoběh a při nízkém zatížení. Při vysokém zatížení stejně není v činnosti, vyvstává proto otázka, proč jej zaslepovat.

(jediný rozumný důvod je asi "zasírání" sacího potrubí karbonem. Kvůli výkonu v žádném případě určitě ne)
Teď jsi na to kápnul ;) Přesně tohle jsem se dočetl všude možně na netu..Teď už si to radši vyčistím nějakým přípravkem,než to zaslepovat..