Ucpání AGR/EGR ventilu
Napsal: 26 pro 2006, 20:27
Koukal jsem na netu,že se dá ucpat AGR ventil,který měří,nebo mění emise,teď nevím jak to bylo...Ale prý to zvýší výkon a sníží spotřebu..Máte s tím někdo zkušenost? 

http://www.6n2.er.cz/teabe píše:Koukal jsem na netu,že se dá ucpat AGR ventil,který měří,nebo mění emise,teď nevím jak to bylo...Ale prý to zvýší výkon a sníží spotřebu..Máte s tím někdo zkušenost?
DíkyDavidVoda píše:http://www.6n2.er.cz/teabe píše:Koukal jsem na netu,že se dá ucpat AGR ventil,který měří,nebo mění emise,teď nevím jak to bylo...Ale prý to zvýší výkon a sníží spotřebu..Máte s tím někdo zkušenost?
Já bych to radši přišrouboval..Ale jestli mu to za těch 1k kilometrů nic neudělalo,tak to bude ok.johan píše:pánové, udrží tu trubku od výfukového potrubí k egr ventilu jen jeden šroub?? Kamarád má egr zaslepen a asi přetáhl jeden šrob a nedrží tam pořádně. Oblepil to sice tekutým kovem, ale přece jen je to lepidlo. Najel s tím asi 1000Km a nic to zatím nedělá. Co vy na to?
Teď jsi na to kápnulreesha píše:Co se týče změny výkonu, nemá zaslepení EGR ventilu žádné opodstatnění.
EGR snižuje obsah emisí NOx, které vznikají při spalování velmi chudé směsi - to znamená na volnoběh a při nízkém zatížení. Při vysokém zatížení stejně není v činnosti, vyvstává proto otázka, proč jej zaslepovat.
(jediný rozumný důvod je asi "zasírání" sacího potrubí karbonem. Kvůli výkonu v žádném případě určitě ne)