Stránka 1 z 2
Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří
Napsal: 27 pro 2006, 12:49
od Ondra
Ahoj kluci, jelikož mám TDI teprve 3 a měsíce, tak jsem ¨na tomto fóru úplným nováčkem. Možná se to tu již probíralo, ale nemůžu to najít.
Problém oct. 1 tdi 81 kw.
Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.
Děkuji za info emailem na
pcvyskov@email.cz
Napsal: 27 pro 2006, 13:12
od origoš
Chce to zvýšit startovací dávku.
Re: Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří
Napsal: 27 pro 2006, 13:14
od DavidVoda
Ondra píše:Ahoj kluci, jelikož mám TDI teprve 3 a měsíce, tak jsem ¨na tomto fóru úplným nováčkem. Možná se to tu již probíralo, ale nemůžu to najít.
Problém oct. 1 tdi 81 kw.
Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.
Děkuji za info emailem na
pcvyskov@email.cz
hmmm zkus se podivat na předvstřik někde sem četl že když je špatně nastaven tak to občas zakouří
Re: Octavia TDI 81 kw, po raním startu kouří
Napsal: 27 pro 2006, 17:02
od Mara123
DavidVoda píše:Ondra píše:Ahoj kluci, jelikož mám TDI teprve 3 a měsíce, tak jsem ¨na tomto fóru úplným nováčkem. Možná se to tu již probíralo, ale nemůžu to najít.
Problém oct. 1 tdi 81 kw.
Pokud nechám stát auto přes noc venku a teplota klesne k bodu mrazu, tak ráno při startu mi auto šedomodře zakouří. Pokud auto hned vypnu a zopakuji start, tak to již nikdy znovu neudělá. Pokud nechám auto přes noc v garáží, tak je to taky v pohodě a vůbec nazakouří.Chytá v pohodě, žhavení v pohodě. Vyměnil jsem všechny filtry, žhaviče i olej. Nevíte prosím, kde by mohl být problém, nebo jestli je to normální (mám TDI první zimu a nemám s tím zkušenosti). Pokud se to tu již někdy řešilo, dejte mi prosím odkaz na tuto diskuzi.
Děkuji za info emailem na
pcvyskov@email.cz
hmmm zkus se podivat na předvstřik někde sem četl že když je špatně nastaven tak to občas zakouří
Předvstřik by měl byt 55
Napsal: 27 pro 2006, 18:06
od octavia_66_tdi
origoš píše:Chce to zvýšit startovací dávku.
zvýšit dávku?
když přidáš naftu začoudí to ještě víc ne?
je fakt že mi to dělá také
start dávku mám na pův. hodnotě - - tak ubrat nebo přidat?

Napsal: 27 pro 2006, 18:52
od Mara123
nevim nevim startovaci davka pomaha pri spatnych startech za tepla
Napsal: 27 pro 2006, 22:27
od Karl
Podla mňa je to v Norme auto stojí Vonku a teda motor je studený A potrebuje Väčšiu štartovaciu dávku Paliva aby Chytil. Keby To Robilo Teplé tak by to bola chyba čidla teploty. Nerobí Ti niekedy, že ti ostane dlkšie svietiť žhavenie ? Myslím Keď je To Teplé pokial nie Tak je to GooD

Napsal: 27 pro 2006, 22:53
od pafka
Chlapci, chlapci, nepíšete vůbec kolik ty auta mají najeto. Jestliže je to šedo-modře spíš to je trocha spáleného oleje, který je všude . V sání , v chladiči vzduchu, ve válcích, atd. Jestli Ti to chytne na pár otočení tak to vůbec neřeš. Každý TDI chytá jinak (těžko říct proč), a chce to zvážit jestli vynaložené prostředky a čas stojí za to, že motor chytne o jedno otočení dříve.Měl jsem snad už 10 Td-íček a každý chytalo jinak . Nejlépe Passat TAXI B4 240 000km, stačilo se podívat na klíček a už běžel. Nejhůř Sharan (teplý start ), a spravilo to pouze relé s odporem.Nepomohlo ani nové čidlo, ani baterka , ani start. dávka.Je to prostě kus od kusu.
Napsal: 28 pro 2006, 16:44
od Ondra
Motor má cca 100 000 s pravidelným servisem. Se starty problém nemám, za tepla chytá velice dobře, za studena je to trochu horší( cca 3-4 protočení), ale nestěžuji si. Trápá mě jen te šedomodrý kouř, který se objeví hned po startu a během 2-3 vteřin je pryč a vše je v pohodě ????
Pomůže zvýšit startovací dávku??? Nepoškodí se tím nějak motor ?????
Napsal: 28 pro 2006, 21:33
od pafka
Nejdřív zkontroluj předvstřik , jak už tu bylo napsáno, a pak klidně zkus startov. dávku . Vrátit ji můžeš vždycky.
Napsal: 28 pro 2006, 21:51
od tomáš karbus
to neres ja mnel v b4 passatu tdi 430000 najeto a chytal dobre furt samozrejme ze zezacatku si zakouril,ale to odjakziva a behal do ted ,ted sem tam dal oktavku 81kw a ta nekouri a zas hur chyta to si neviberes
Napsal: 30 pro 2006, 10:56
od ignarus
hele vubec bych to neresil me fabia taky kouri ale jenom v zime ale to snad kazdy auto nez se zahreje i ty nejnovejsi benziny
Napsal: 30 pro 2006, 11:07
od maros261177
pafka píše:Chlapci, chlapci, nepíšete vůbec kolik ty auta mají najeto. Jestliže je to šedo-modře spíš to je trocha spáleného oleje, který je všude . V sání , v chladiči vzduchu, ve válcích, atd. Jestli Ti to chytne na pár otočení tak to vůbec neřeš. Každý TDI chytá jinak (těžko říct proč), a chce to zvážit jestli vynaložené prostředky a čas stojí za to, že motor chytne o jedno otočení dříve.Měl jsem snad už 10 Td-íček a každý chytalo jinak . Nejlépe Passat TAXI B4 240 000km, stačilo se podívat na klíček a už běžel. Nejhůř Sharan (teplý start ), a spravilo to pouze relé s odporem.Nepomohlo ani nové čidlo, ani baterka , ani start. dávka.Je to prostě kus od kusu.
Tak s tym suhlasim. (aj ludia navonok rovnaky, ale vo vnutri kazdy iny

)
Napsal: 01 led 2007, 23:00
od miro TDI
taky mám stejný problém chytne hned ale někdy jakoby nepravidelně a do 2 vteřin se srovná a zakouří jak kdyby špatně spálil
Napsal: 02 led 2007, 11:08
od vita
U mě za to mohli žhavicí svíčky. Koukněte se na :
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
Tam sem to popisoval.