Stránka 1 z 2

A6/2006 chyba řízení urovne vysky

Napsal: 14 led 2011, 11:13
od morose
Netusite nekdo kde zacit hledat chybu urovne rizeni vysky 02646 - neverohodny signal -

je to A6/2006 - vymenen kompresor vcetene cidla teploty a ventilu ovladani.
Po zapnuti klicku zachvili vypadne na konzoli moznost ovladani a vag vypisuje tuto chybu....v merenych hodnotach a testu akcnich clenu nevidim na zadnem kole nic zasadniho....

-neverohodny signal- ...to by me zajimalo jaky...

Napsal: 15 led 2011, 00:36
od morose
hm tak trochu jsem tusil ze to malokdo bude vedet... :(

help řízení výšky 34

Napsal: 17 led 2011, 11:02
od morose
Prosím o nějaký nápad, preslapuju na místě... :(

Audi Avant A6/2005 4F
Obrázek
Obrázek

1.možná by mi pomohlo, kdyby mi nekdo pomohl identifikovat cervene podtrzene hodnoty. Vypadá to že u VCDS-CZ doslo k pochybení pri tvorbe programu/prekladu, protoze popisek zjevne nesedí.
Auto je studené, teplota cca 13C odpovída cidlu v kompresoru.
Nerozumim kde se tam bere ten udaj 80C (98C) který je navíc nestabilní a hodnota se v klidu neustále mení od cca 80 do 130. Stupne Celsia? Ale ceho? Auto nebylo nastartovane 14 hodin....:) A kompresor take studeny, cidlo vymenene - kdyz ho odpojim místo 13C naskoci -40C, takze udaj o teplote kompresoru je opravdu tech 13C (11C).

2. základní nastavení výšky (vynulování) se po zadání bezp. přístupu u All Roadu Vag-Comem nastavovalo vepsáním hodnot v mm do skupin 01-04 a skupinou 05 potvrdilo.
Já však u VCDS v uvedených kanálech takovou možnost nevidím...

Napsal: 17 led 2011, 13:30
od morose
udaj 80C ma i dalsi A6 (allroad) 2006, obaleny ledem....Takze sice stale nevim co to je, ale chyba bude asi jinde.

Napsal: 17 led 2011, 19:29
od morose
WOW vedu tu dobrej monolog, aspon neni nuda a treba to nekomu nekdy pomuze:) (LOL)

Napsal: 17 led 2011, 19:59
od dhfool
Blbě se zeptám... to zákl. nastavení se zádáváním vzdálenosti jsi dělal v přizpůsobení, nebo jinde? :) Protože já u Allroada neměl problém.

Napsal: 17 led 2011, 20:22
od morose
Ano - bezp kod 31564 - prijat - 10(prizpusobeni) - kanal 01: jsou tam nuly a nahore napsano cekejte....

auto by se melo nejak 2x pozvednout atd. Nedeje se vsak nic. Po 2 minutach to vypadne z pristupu.

pokud cokoliv zadam (jakekoli cislo) nelze ulozit, pouze testovat ale ulozeni uz nenabidne a komunikace po 2 minutach skonci chybou a chce novy login...

(k 02,03,04 jsem se ani nedostal) ale blb jsem 05ku (1) ulozil.

Bohuzel jsem timto zpusobem rozhodil zakladni nastaveni a nemuzu to dat zpatky...uz ani nelze ovladat MMI, je to v nejakym nouzaku natvrdo.

Napsal: 17 led 2011, 23:19
od dhfool
Zkus to při nastartovaném autě. Ten vyměněný "ventil ovládání" myslíš blok ventilů jak tam jdou trubky?

Napsal: 17 led 2011, 23:37
od chosepm
Podmínky...zařazený P nebo N, nastartovaný motor, zavřený dveře...

Napsal: 17 led 2011, 23:40
od dhfool
chosepm píše:Podmínky...zařazený P nebo N, nastartovaný motor, zavřený dveře...
A jak to bude měřit, když má zavřené dveře :)
Na Allroadu i s otevřenyma dveřma...

Napsal: 17 led 2011, 23:49
od morose
dveře jsem nezkoušel zavřít, zařazeno mam P....

ne ventil jsem menil na kompresoru...ale myslim ze zbytecne. Ovladani mam ted šedivy na MMI hned od zacatku. Predtim aspon chvili regulace svitila. Auticka mi blikaji obe....

auto jsem mel nastartovany a na nabijecce....dokud to zakl nastavení/nauceni nuly nejak neudelam asi to neozije... :( :(

Napsal: 18 led 2011, 00:05
od chosepm
dhfool píše:
chosepm píše:Podmínky...zařazený P nebo N, nastartovaný motor, zavřený dveře...
A jak to bude měřit, když má zavřené dveře :)
Na Allroadu i s otevřenyma dveřma...
Proč by to nemoh měřit? Okno dolu a noťas na čelní sklo nebo střechu.
RossTech udává tyhle podmínky pro allroad 4F, jinak to nejde...
Hoď sem schválně obj. č. jednotky....

Napsal: 18 led 2011, 00:27
od KARLIN80
Dvere môžu byť otvorené ,stačí zacvaknúť zámok.Po skočení do prispôsobenia si auto nájde dolnú polohu a potom sa nastaví do normal dalej naskočia nuly a zadávaš výšku .
Pokial sa auto nevie dostať na požadovanú uroven trebars že netlačí kompresor tak nuly neneskočia.
Vyskúšaj či ti funguje kompresor login 8369
zakladné nastavenie 23
aktivovať a kompresor by mal tlačiť
ked nefunguje treba zistiť prečo..

Napsal: 18 led 2011, 10:21
od morose
KARLIN80 píše:Dvere môžu byť otvorené ,stačí zacvaknúť zámok.Po skočení do prispôsobenia si auto nájde dolnú polohu a potom sa nastaví do normal dalej naskočia nuly a zadávaš výšku .
Pokial sa auto nevie dostať na požadovanú uroven trebars že netlačí kompresor tak nuly neneskočia.
Vyskúšaj či ti funguje kompresor login 8369
zakladné nastavenie 23
aktivovať a kompresor by mal tlačiť
ked nefunguje treba zistiť prečo..
pecka jdu na to diky!!! snad se pohnu

WABCO
STEUERGERAET
4CL/DC
4F0 907 553 - H15
4F0 910 553- 004 WBW

Napsal: 18 led 2011, 10:46
od dhfool
chosepm píše:
dhfool píše:
chosepm píše:Podmínky...zařazený P nebo N, nastartovaný motor, zavřený dveře...
A jak to bude měřit, když má zavřené dveře :)
Na Allroadu i s otevřenyma dveřma...
Proč by to nemoh měřit? Okno dolu a noťas na čelní sklo nebo střechu.
RossTech udává tyhle podmínky pro allroad 4F, jinak to nejde...
Hoď sem schválně obj. č. jednotky....
Šlo mi to i s otevřenyma dveřma na Allroadu C5. Jestli byl v háji třeba dveřní spínač, to už netuším. Prostě to šlo. Jestli mají na Rosstechu zavřené dveře, tak asi bude dobré ty dveře zavřít...