Stránka 1 z 2

jaký chip pro passat TDi 66kW pro snížení spotřeby

Napsal: 16 led 2011, 19:37
od Marek Otevřel
lze nějak viditelně snížit spotřebu pomocí úpravy řídící jednotky? Nejde mi ani tak o nějaký extra výkon, ale o spotřebu. Díky

Re: jaký chip pro passat TDi 66kW pro snížení spotřeby

Napsal: 16 led 2011, 19:40
od jaykay
Marek Otevřel píše:lze nějak viditelně snížit spotřebu pomocí úpravy řídící jednotky? Nejde mi ani tak o nějaký extra výkon, ale o spotřebu. Díky
jj, jakakoliv uprava ECU a pak chodit pesky :D

Re: jaký chip pro passat TDi 66kW pro snížení spotřeby

Napsal: 16 led 2011, 19:41
od TDIfun
jaykay píše:
Marek Otevřel píše:lze nějak viditelně snížit spotřebu pomocí úpravy řídící jednotky? Nejde mi ani tak o nějaký extra výkon, ale o spotřebu. Díky
jj, jakakoliv uprava ECU a pak chodit pesky :D
poopravim, kvalitne udelana uprava, uz jsem videl upravy kde to bylo i naopak ;) ;)

Re: jaký chip pro passat TDi 66kW pro snížení spotřeby

Napsal: 16 led 2011, 21:22
od borelli
Jakou máš představu o spotřebě a výkonu, kolik ti to teď žere že to chceš změnit ?

Re: jaký chip pro passat TDi 66kW pro snížení spotřeby

Napsal: 17 led 2011, 05:55
od Marek Otevřel
borelli píše:Jakou máš představu o spotřebě a výkonu, kolik ti to teď žere že to chceš změnit ?
nyní v zimě něco přes šest litrů. Představu konkrétní nemám, jenom jsemcse chtěl informovat, jestli chipem lze opravdu dosáhnout měřitelného poklesu spotřeby - dejme tomu v rozsahu 0,5 - 1 litr

Re: jaký chip pro passat TDi 66kW pro snížení spotřeby

Napsal: 17 led 2011, 08:27
od marena tdi
Marek Otevřel píše:
borelli píše:Jakou máš představu o spotřebě a výkonu, kolik ti to teď žere že to chceš změnit ?
nyní v zimě něco přes šest litrů. Představu konkrétní nemám, jenom jsemcse chtěl informovat, jestli chipem lze opravdu dosáhnout měřitelného poklesu spotřeby - dejme tomu v rozsahu 0,5 - 1 litr
a to chces neco resit ?ted v zimne mit spotrebu 6 litru je super a jeste u passata.necekej ze budes jezdit za 5.taky zalkezi na sposte jinych veci.to jsis mel koupit feldu a jezdit na plyn.

Napsal: 17 led 2011, 10:16
od TDI tech
Treba si uvedomit ze Passat AHU (pokial sa bavime o B5 ak predpokladam spravne) je podstatne vacsie a tazsie auto oproti napr. platforme GIV a naviac ma este pozdlzne ulozeny motor, al len na pravouhlom prevode mas stratu cca 10-15% takze 6L/100km by som u Passata AHU neriesil, naopak je to fajn. (Pokial sa bavime o B4 tak je to mierne zvysenena spotreba).

PS: Motor nici a aj spotrebu robi sofer, nie chip!!!

Napsal: 17 led 2011, 10:19
od Tomas.cz
Co jsme měli kdysi AHU tak jezdil 6-7 na sto, Passat B5 Variant výbava Basic, známej má B5 AHU sedan automat a bere 7-8 na sto, řekl bych že ta spotřeba dolů nepůjde, ale i tak mi to nepřijde špatné ;)

Napsal: 17 led 2011, 10:27
od PavelTDi
Spíš bych se zaměřil na technickej stav motoru , vyčistit sací kanály , zkontrolovat trysky . . . ventily . . .

Napsal: 17 led 2011, 10:28
od jaykay
PavelTDi píše:Spíš bych se zaměřil na technickej stav motoru , vyčistit sací kanály , zkontrolovat trysky . . . ventily . . .
nevrtat se v tom, kdyz to funguje :)

Napsal: 17 led 2011, 11:13
od borelli
Řekněme, že za chip dáš 5000,-. Spotřeba klesne o 1l/100Km. Teoretická návratnost investované částky (nafta za 33,-) se ti může vrátit při cca 15 000… To je teoretická úspora paliva a k tomu si připočítej možné problémy… Toto se fakt nevyplatí...

Re: jaký chip pro passat TDi 66kW pro snížení spotřeby

Napsal: 17 led 2011, 11:20
od jordee_23
Marek Otevřel píše:
borelli píše:Jakou máš představu o spotřebě a výkonu, kolik ti to teď žere že to chceš změnit ?
nyní v zimě něco přes šest litrů. Představu konkrétní nemám, jenom jsemcse chtěl informovat, jestli chipem lze opravdu dosáhnout měřitelného poklesu spotřeby - dejme tomu v rozsahu 0,5 - 1 litr
ty vole... sorry ..ale co riesis ... vsak to je super ... to nie je male lupo ale velke auto. ked ja jazdim do 6 som vysmiaty ako leco. to uz aj tak je dost malo na tvoj korab... rozumnym navysenim vykonu mozes dosiahnut mozno totalny ulet a ist o deci dva dole, ale zalezi ako budes jazdit. lebo mozne je aj opacne. ale 5l od toho nemozes cakat . jedine tak EKO jazda na dlhe vzdialenosti. alebo potom aspon hybrida (noteeth)

Napsal: 17 led 2011, 11:50
od viktorddd
známy na B4ke dal nachipovať svoju B4-ku z 66kW na 74kW a aj v jeho prípade hrala rolu spotreba, jazdí kľudne nie ako pretakár a priemerka čo mal cca. 5,5l sa mu znížila na 4,8-5litrov, sú to priemery z minimálne 5000km, ale väčšinou jazdí trasy mimo mesto 40-50km

Napsal: 17 led 2011, 12:00
od jordee_23
viktorddd píše:známy na B4ke dal nachipovať svoju B4-ku z 66kW na 74kW a aj v jeho prípade hrala rolu spotreba, jazdí kľudne nie ako pretakár a priemerka čo mal cca. 5,5l sa mu znížila na 4,8-5litrov, sú to priemery z minimálne 5000km, ale väčšinou jazdí trasy mimo mesto 40-50km
to hej ale b4 je mensia, ... naprava predna ako GIII ... a aj s B5 zajazdi tolko eko jazdov mimo mesta :O)

a rozdiel je palubak a real ..po uprave sw dost klame ;)

Napsal: 17 led 2011, 12:09
od turbo kamna power
spíš bych koupil nějaký užší gumy s nízkým valivým odporem a foukal je na trochu větší tlak než je v manuále, to i tak těch 0,5litru na sto udělá. A ještě bych pořídil kryt pod motor, na spotřebu to ani moc vliv mít nebude, ale zlepší se proudění pod autem, ale hlavně ti nebude lítat bordel do motoráku a taky motor po chcípnutí bude líp držet teplo, to se hodí třeba po nakupování, že máš motor pořád ohřátej