Stránka 1 z 2

Octa 81kw - nouzák, prosím o kontrolu LOGu

Napsal: 19 led 2011, 15:41
od tibik
Ahoj,
padá do nouzáku při záběru - 3000ot. - , přikládám logy při 3. a i 4. rychlosti do kopce. Navíc (nevím zda souvisí) mě při přidání na 2.. 3. rychlost při 1800 až 2500ot. škubne auto a doprovází to zasyčení....

Kód: Vybrat vše

http://leteckaposta.cz/289074712
Děkuji.

Napsal: 19 led 2011, 16:19
od Rider.23
přefukuje ti turbo, nemáš v závadách regulační mez překročena? Koukni se na autě, jestli ti chodí regulace na turbu (jestli se při nastartování zatáhne táhlo na turbu), případně zkus prstem na tu regulaci zatlačit, jestli s tím půjde plynule hýbat... Buď máš v řiti N75 ventil, který ti to turbo nereguluje, nebo můžou být přidřené lopatky na turbu... Ten ventil se dá přes vag zkontrolovat v testu akčních členů (nevím ale přesně kde), pokud to bude v turbu tak rozborka a čištění, případně rovnou lopatky vypodložit ať je od toho klid...

Začni tím, že zkontroluj všechny podtlakové hadice a hadice na sání, jestli někde není netěstnost, pak se zkus podívat jestli ta regulace přímo na turbu se hejbe, pak test akčních členů, nebo od někoho půjčit na zkoušku ten N75 (máš to hned přehozený, projedeš a víš, jestli dojde ke změně a je to spolehlivější, než ten test akčních členů) pak případně řešit dál...

Napsal: 19 led 2011, 16:20
od pokornasek.pepan
preplnuje to,koukni na regulaci turba.

Napsal: 19 led 2011, 18:39
od tibik
Jj, přesně tak - regulační mez překročena.
N75 jsem teď měl půjčenou od kamaráda - prohodil jsem ventil a zkusil projet - opět nouzák. Podtlakové hadičky jsem zkoukl, jedna se mě nějak nezdá (i když je napohled ok asi ji zkusím zítra vyměnit). Nakonec to asi zůstane na tom turbu :(
EGR ventil na to asi vliv nemá , že? Mám ho v plánu zaslepit nerezem.

Napsal: 19 led 2011, 18:48
od Pája 19
EGR na to vliv nemá. Jestli ti nezatahuje regulace na turbu hned po nastartování, tak zkus baňku napojit napřímo na vakuovku a mrkni jestli po startu zatáhne.

Napsal: 19 led 2011, 18:57
od tibik
Thx, kouknu.

Napsal: 19 led 2011, 19:01
od Rider.23
JJo, to taky zkus, ale pokud si to projížděl na druhý, funkční N75 ventil, a nic, tak to pravděpodobně bude to naklápění lopatek= rozborka a čištění turba... Ještě je jedna varianta, že by mohla být protrhlá membrána v podtlakové baňce nebo někdy zevnitř vyrezne a pak to tam zadrhává (nebývá často), ale většinou je to opravdu v tom naklápění lopatek...

Napsal: 19 led 2011, 19:30
od Rohol
No mě to dělá taky něco podobýho. Motor AGR, 66kw. Při zátěži mě začalo hrozně syčet turbo a dnes mě to v kopci taky spadlo do nouzáku. N75 jsem měnil před půl rokem. Lopatky na turbu nemám naklápěcí a tlakový hadice jsou všechny suchý, kdyby tam byla díra předpokládám že tam bude únik oleje. Když dám auto na zvedák tak nemá zátěž a stejně nevím odkud to syčení jde... (wallbash)

Napsal: 19 led 2011, 19:48
od Eddy91
Rohol píše:No mě to dělá taky něco podobýho. Motor AGR, 66kw. Při zátěži mě začalo hrozně syčet turbo a dnes mě to v kopci taky spadlo do nouzáku. N75 jsem měnil před půl rokem. Lopatky na turbu nemám naklápěcí a tlakový hadice jsou všechny suchý, kdyby tam byla díra předpokládám že tam bude únik oleje. Když dám auto na zvedák tak nemá zátěž a stejně nevím odkud to syčení jde... (wallbash)
unik oelej tam byt nemusi,kdyz to sycelo tak bych skontroloval hadice kolem intercoleru,jestli neni nekde vyskocena,mohlo by to být tím

Napsal: 19 led 2011, 20:10
od Rohol
No já jsem právě myslel že když by se to tam někde tlačilo ven, tak že to bude mastný, vše je ale vizuelně suchý jak pepř. Asi budu muset zkusit metodu pokus - chyba. Chělo by to nějaký forichtung na otlakování...

Napsal: 19 led 2011, 20:54
od liboro
navymýšlej věci! pokud by byla díra ve vedení k "intercoleru", tak bude tlak chybět, pokud ti přefukuje, máš na 90% zatuhlou regulaci, nebo problém s podtlakem k regulaci.

Napsal: 19 led 2011, 23:14
od Eddy91
liboro píše:navymýšlej věci! pokud by byla díra ve vedení k "intercoleru", tak bude tlak chybět, pokud ti přefukuje, máš na 90% zatuhlou regulaci, nebo problém s podtlakem k regulaci.
kdybys pozorne četl tam má AGR, to znamena obtokový turbo,,tam asi moc toho podtlaku nebude,takze to klidne byt tím muze,na obtokovym turbu nema byt co zatuhlyho

Napsal: 20 led 2011, 11:26
od liboro
V tom je ten problém, kdybych pozorně četl.

Napsal: 20 led 2011, 11:38
od Eddy91
liboro píše:V tom je ten problém, kdybych pozorně četl.
kazdej se sekne,já sem taky nejakej cas jezdil s AGR, a vypadla mi hadice z koleru,a padlo mi to do nouzaku,nevím teda proc,kdyz chybel tlak ale padlo,po nasazení ok

Napsal: 20 led 2011, 12:25
od Martin.R
Eddy91 píše:kazdej se sekne,já sem taky nejakej cas jezdil s AGR, a vypadla mi hadice z koleru,a padlo mi to do nouzaku,nevím teda proc,kdyz chybel tlak ale padlo,po nasazení ok
Aby jsi nepřetáčel turbo.