Stránka 1 z 3

Fábie 2, tak trochu špek

Napsal: 27 led 2011, 07:35
od george.30
Mám menší problém. Fábie 2, 1.2, 51KW. r.v 2007.Najeto 60 000Km. Na volnoběh jde v pohodě.Při přidávání plynu na místě mi občas vynechá, cca 1 až 5 vynechání na 3. válci.
Při jízdě na cca 2500 otáček začne vynechávat 3. válec cca 40 až 70 vynechání.(taky občas)
Závada se uloží až když to spadne do nouzáku. cca po 10-15Km. Dělá to jen při částečné akceleraci.(nepatrně plynu) Při větších otáčkách, skoro plném plynu, to nedělá.(výkon ok)
Vstřiky,cívky,svíčky a tlaky jsou v pořádku! Netěsnost sání je v pořádku! Řídící jednotka přehrána novým softwarem! Snímač klepání taky ok.
Signál osciloskopem na cívky, vstřiky,snímač otáček motoru a vačky, je také v pořádku! Lambdasondy také ok. Palivo je také vyměněno.Tlak benzínu je taky v pořádku.
Rozvody správně nastaveny. Pedál plynu, bez propadu. Tak už nevim.Jinak pravidelná výměna oleje a olej je krásně čistej.
Nesetkal jste se někdo s tím, že by se v určitých otáčkách přidíraly ventily nebo hydraulické zdvihátka???
Za každou radu budu moc vděčnej. Předem dík.

Napsal: 27 led 2011, 15:41
od RudisTDic
Řešil jsem něco podobného..a ačkoli píšeš cívky v pořádku,,tak tu na 3 válci zkus dát novou..pokud máš tu možnost,,ale nepřehazuj je mezi sebou..to sem dělal a pořád mi to psalo ten samej válec..Ta cívka se může zdát být v pořádku,ale v určité chvíly prostě vynechá..zkus to,,práce na 5 minut ;)

Napsal: 27 led 2011, 16:48
od george.30
Cívky jsem přehodil mezi sebou a zkoušel jsem dávat všechny 3 i z jiného auta. Novou jsem nezkoušel. Ale když vadnou přehodim na 1 válec, tak to přeci nemůže psát 3. ?

Napsal: 27 led 2011, 16:59
od hubo44
Velmi podobnu zavadu mal kamoš na 47KW a všetko sa vyskušalo a nakoniec to bola vadna RJ. Pozri tu.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Napsal: 27 led 2011, 17:54
od mifii
u 1,2 motoru dost odchazeli hlavy ale byli to HTP u Fabie 1,nevim jestli je to stejny motor ale taky mi diagnostika psala vynechavani a pak pri mereni tlaku byl mel 1 valec o hodne min.Vymena hlavy a bylo to opraveno.Jak rikam nevim jestli je to i tvuj pripad nejsem motorar ale spis elektrikar. ;)

Napsal: 27 led 2011, 19:30
od dhfool
Kompresi jste měřili?

Napsal: 27 led 2011, 19:38
od jawettar
měřil jsi ty vstřiky do odměrnech válců ? maj všechny stejně ?

Napsal: 27 led 2011, 20:50
od martl
Jo ja bych to taky videl na ty vstriky.Oni elektricky jsou OK ale nedavaji obcas spravny mnozstvi paliva.Uz jsem je menil nekolikrat.

Napsal: 27 led 2011, 21:46
od george.30
Vstřiky jsem do odměrnejch válců nezkoušel. Přehazoval jsem je mezi sebou a taky jsem je zkoušel přendat z jiného auta.Taky jsem měřil signály od řídící jednotky do vstřiků (délka,čas vřiku) I na cívky.Pořád závada na 3 válci. Tlaky ve všech válcích 15. Ventily se podpalovaly spíš na slabejch 8V. Ale 12V už jsem taky jednu podpálenou dělal. Zítra to skusim ještě změřit tlakovejma sondama v sání a na výfuku a uvidim. Kdyžtak pujde asi hlava dolu. Jo a ta závada se uloží až když to spadne do nouzáku! cca po 15KM. Jinak ne. Když to zkoušim na míště(při stojícím vozidle) tak v kanále 15 vidim počet vynechání cca 2 až 11 na interval. Ale jen na 3 válci. No až to vyřešim, dám určitě vědět čím to bylo. Každopádně díky za rady.

Napsal: 27 led 2011, 21:50
od hubo44
Skus tam druhu RJ. Co mysliš že zistiš ked daš dolu hlavu.

Napsal: 27 led 2011, 22:01
od george.30
No toho se tak trochu bojim, že až jí sundám tak tam nic nenajdu!
Bohužel jinou ŘJ na vyzkoušení nemám. A hlavně je problém z pinem!
Ale matou mě ty signály z osciloskopu. Ty jsou v pohodě i při tom vynechávání. Tak nevim. Kdyby byla jiná ŘJ na vyzkoušení, hned bych věděl víc.
A zapoměl jsem dodat že když jsem to ráno nastartoval(včera i dnes) tak to chvilku tak 10vteřin kulhá na asi 2 válce. A v kanále 15 je to bez vynechání. Potom se to srovná a jde v pohodě.

Napsal: 27 led 2011, 22:11
od hubo44
Kamoš tam mal zavadu 16685 - valec 1 zjisteno vynechavani zazehu
P0301 - 006 - zkrat na plus - Sporadická a bolo vyskušane všetko možne a uplne posledna varianta bola tiež RJ a bolo hned po probleme. 2007-čka rok po zaruke.

Napsal: 27 led 2011, 22:15
od george.30
No možná že by to šlo ještě udělat na kulanci. Mam takovej pocit že na ŘJ je delší kulance.

Napsal: 27 led 2011, 22:18
od hubo44
Prestal navštevovať zn.servis. Tak by mu to neuznali.

Napsal: 27 led 2011, 22:22
od george.30
Ne, je pravidelně servisovaná ve značce.