Stránka 1 z 3
K24 na TDI
Napsal: 27 led 2011, 13:51
od LibangVW
Ahoj , jelikoz me pomalu ale jiste po softu odchazi turbo dostal jsem napad tam dat K24 z 1.6TD co se mi vali doma , regulace by se poresila tet otazka jak by se to s tim chovalo ? nema nekde zkusenost ? da se s nim tlacit s prstem v nose 1,5B

Napsal: 27 led 2011, 14:37
od turbo kamna power
někde na netu jsem narazil na německý Audi A4 TDI a měl tam tohle turbo a spolu s race tryskama a dalšíma úpravama tam měl odbržděno přes 200 koní, takže nemožný to nebude. Největší problém bych viděl smíření se s mamutím turbolagem, oproti VNT turbům. Tipuju, že se to bude chovat obdobně jako na tom komůrkáči 1.6, tzn. od 2500ot/min slušnej tah až někam k 5000 bez restrikce.
Napsal: 27 led 2011, 14:37
od Martin Kanňuch
Ale je rozdiel tlacit 1,5baru do 1,6 a 1,5baru do 1,9 tlak je sice stejny ale objem vzduchu uz nie

Napsal: 28 led 2011, 09:33
od Smoke
ta prodleva za taková by nebylo, to turbo se občas dává na 1.9TD a chodí už od 1500 ot, a mě na 1.6 už od 2000.
200k s K24? nebyl to nějake hybrid?
dle mě je blbost dávat turbo z td na tdi
Napsal: 28 led 2011, 09:42
od LibangVW
vcera me na dalnici pri 190 odeslo turbo tak to musim resit ale pujdu nakonec do VAčka , kdyz uz tak uz
Napsal: 28 led 2011, 09:49
od turbo kamna power
Smoke píše:ta prodleva za taková by nebylo, to turbo se občas dává na 1.9TD a chodí už od 1500 ot, a mě na 1.6 už od 2000.
200k s K24? nebyl to nějake hybrid?
zas ale přímo-vstřik má menší teplotu spalin, takže i nižší objem, který roztáčí turbo. Taky se na TDI dávaly mnohem menší turba než na TD, stačí srovnat turbo z AAZ a 1Z, to TDčkový je tak o půlku větší.
Ta prodleva bude hlavně záviset na tryskách a kolik tam pohrne nafty, na TD když přidáš naftu, tak se prodleva turba taky zmenší, ale prostě na obtoku to bude mít vždycky pomalej náběh, zašlápneš plyn, nic, nic, nic, pak foukne a jedeš.
to nevím, jsetli to byl hybrid, měl tam v popisku KKK K24 turbo, zkoušel jsem to najít, ale neúspěšně

Napsal: 28 led 2011, 09:53
od Marek77
Tady je jeden z důkazů, že to maká bez potíží i na benzinu.
http://auta.yauto.cz/volkswagen-corrado ... 36673.html
Napsal: 28 led 2011, 09:56
od turbo kamna power
tak k24 měly i pětiválce audi a měli na něm výkon od 200 do 300 koní
Napsal: 28 led 2011, 10:02
od Smoke
ještě me tvrdte, že diesel turbo se používá i na benzínu.
teplota výfuk plynů také mnohem vyšší
a musí mít větší výfukovku, kvůli téměř 2x více otáček motoru
Napsal: 28 led 2011, 10:44
od fabiátor
mno ten objem vzduchu bude zasadni, ale jak rikaji hosi od Toyoty, nic neni nemozne

Napsal: 28 led 2011, 12:06
od turbo kamna power
Smoke píše:ještě me tvrdte, že diesel turbo se používá i na benzínu.
teplota výfuk plynů také mnohem vyšší
a musí mít větší výfukovku, kvůli téměř 2x více otáček motoru
uplně stejný jako diesel asi ne, ale starý audiny měly turbo označovaný jako k24... a klidně bych se vsadil, že to corro má turbo se svodama z 1,6TD

taky benzín má většinou tak o polovinu menší plnící tlak

Napsal: 28 led 2011, 18:16
od Smoke
k24 u 1.6td je tlak 0.8, a vw corrado 0.7 a okta 1.8t rs taky 0.8
značení asi ano, ale turbo bude uplně jiný
Napsal: 28 led 2011, 19:44
od TDIfun
to corado delal tady kamarad.. Tak koukam, ze to jeste jezdi. Je tam turbo z AGR.
Napsal: 28 led 2011, 19:49
od LibangVW
ma nebo ho mel tet nevim uzivatel lukyy G60 na vwclubu

Napsal: 30 led 2011, 19:27
od LibangVW
tak uz mam jine turbo doma nakonec jsem volil uplne jinak
Uploaded with
ImageShack.us