Stránka 1 z 2

felda 1,6 mpi

Napsal: 25 úno 2011, 07:23
od pajin
Zdravim odborniky mam takovou prosbu.Otec na feldu 1,6 r.v.00 a ted se to stava pravidlem ze zdecha.Dojede na krizovatku,vyradi,motor zdechne a pak uz to nejde nastartovat az po urcite chvile.Muze to byt skrtici klapka nebo je problem nekde v necem jinym.Kam se podivat a jestli to jde co odskouset vagem.Dekuji

Napsal: 25 úno 2011, 07:28
od slovacek.milos
pokud nevíš co a jak s vagem tak začni třeba takhle

odpoj lambádu a pojezdi,


pokud nedojde ke změně, vem zubní kartáček a aceton a vyčisti klapku na stříbro a zlato

pak napiš jak to dopadlo ;) miloš

Napsal: 25 úno 2011, 07:31
od pajin
lambda je nova cca mesic.Skrtici klapka se cistila taky a s vagem jaks taks umim ale benzinaky jsem jeste nedelal.co se tyce dieslu tak to vim zhruba

Napsal: 25 úno 2011, 07:50
od slovacek.milos
jezdi bez lambády a pak napiš,

náhradní hodnota lambády je tuším O,5 V felda má velmi nízké volnoběžné otáčky, miloš

Napsal: 25 úno 2011, 08:14
od roman1648
snímač otáček v rozdělovači bych tipoval, docela tam odcházej

Napsal: 25 úno 2011, 11:55
od pajin
no jeste jedna takova asi velka malickost co mi rekl.Kdyz jeli na hory tak asi 30 km mel otacky kolem 1200 a nechteli spadnot,v aute pry kosa jak v rusku tak jsme udelali testik a po zhruba 20 km se auto zahralo JEN na 58 stupnu.

Napsal: 25 úno 2011, 11:58
od Pája 19
pajin píše:no jeste jedna takova asi velka malickost co mi rekl.Kdyz jeli na hory tak asi 30 km mel otacky kolem 1200 a nechteli spadnot,v aute pry kosa jak v rusku tak jsme udelali testik a po zhruba 20 km se auto zahralo JEN na 58 stupnu.
Tak na co čekáš?

Napsal: 25 úno 2011, 12:34
od pajin
no termostat jsme koupily a o vikendu se bude menit ale myslim si ze ta zavada se ukaze znovu.

Napsal: 25 úno 2011, 12:35
od Vici
termostat, čidlo teploty vody, vyčistit klapku (ne sprejem ale pořádně) nastavit vagem. a dle toho co to udělá bádat dál!

ono totiž taková nízká teplota, případně navíc vadné čidlo teploty vody a zasraná klapka umí zázraky... poserou se adaptace a jednotka už pak neví co dělat...... vagem pak smažeš adaptační hodnoty a nastavíš klapku. a to by bylo aby nebylo :)

jinak 2000ka má jednotku s AJ na konci a ta je divná sama o sobě (LOL)

Napsal: 25 úno 2011, 13:04
od slovacek.milos
to bude termostat normálka se rosypal,

ten test se dělá tak že ho dostaneš maximálně nad padesát vagem zjistíš, a když stojíš na místě tak se ti motor ohřeje,

a ty vyššíotáčky může způsobovat právě ta teplota ;) miloš

Napsal: 25 úno 2011, 15:41
od Vici
no když se u 1,6 "rozsype" termostat poznáš to naprosto jasně a hodně brzy (LOL) a když si toho i tak nevšimneš tak to stojí většinou hoodně peněz potom...

Napsal: 25 úno 2011, 15:44
od slovacek.milos
Vici píše:no když se u 1,6 "rozsype" termostat poznáš to naprosto jasně a hodně brzy (LOL) a když si toho i tak nevšimneš tak to stojí většinou hoodně peněz potom...
a jak to poznáš hodně brzy a kolik to pak stojí, s rosypaným termostatem se dí jezdit pořád ne :?

Napsal: 25 úno 2011, 16:35
od Vici
1,6 ne. tam jediné co se na termostatu může rozsypat je že prdne nebo se propíchne přepážka ve víčku termostatu o které se termostat opírá tyčinkou kterou se od víčka odtlačuje když otvírá. a jak se to stane je hotovo - neotevře.
druhá věc je když nedovírá nebo netěsní... (což se kolikrát stane i při montáži nového) - pak se to nezahřeje.
já jsem se už naučil radši měnit celé těleco s termostatem, origo škoda - funguje to napoprvé . jenže z ještě snesitelných 1600 zdražili onehda na cca 2500 a to je v pytli

Napsal: 25 úno 2011, 16:54
od roman1648
Hrozná cena :o
shodou okolností dělám u firmy co ty tělesa vyrábí a prodáváme je za necelých 6 euro komplet :?

Napsal: 25 úno 2011, 22:53
od slovacek.milos
Vici píše:1,6 ne. tam jediné co se na termostatu může rozsypat je že prdne nebo se propíchne přepážka ve víčku termostatu o které se termostat opírá tyčinkou kterou se od víčka odtlačuje když otvírá. a jak se to stane je hotovo - neotevře.
druhá věc je když nedovírá nebo netěsní... (což se kolikrát stane i při montáži nového) - pak se to nezahřeje.
já jsem se už naučil radši měnit celé těleco s termostatem, origo škoda - funguje to napoprvé . jenže z ještě snesitelných 1600 zdražili onehda na cca 2500 a to je v pytli
já se tě jen tak zeptal, víčko je víčko, tam jde o nechlazení motoru, ale pokud si neohřeješ motor, tak ti ten termostat řekněme šulek vybočí a střelí normálně e rozletí a není to montážé. složit už nejde střelí znova jedná se o ty tři packy co ho drží pohroomadě prostě jedna packa nedrží a je problém,