Ahoj vyměnil jsem turbo a vstřiky na A6 pětivál a scháním někoho z okolí chomutova na udělání softu.Kdyby někoho napadlo předělávat turbo u tohoto motoru tak přikládám pár fotek at ví do čeho jde
Naposledy upravil(a) pistabazar dne 11 bře 2011, 21:48, celkem upraveno 2 x.
Tak tyto ladiče já čirou náhodou znám,poprvé když jsem koupil audi tak my reesha kontroloval fora,a pak jsem si od nich koupil sprinty 764,ale to sídlili ještě tady v chomutově a do prahy se my moc nechce,nemám to tam rád ,ale jinak by to rád od nich,můj dvorní dodavatel dílů k nim jezdí dělat leona a jde jim to dobře .
Pekne co si tam dal za turbo? A tu vyztuhu by som tie diery dovaril ked uz si ju narezal
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Martin Kanňuch píše:Pekne co si tam dal za turbo? A tu vyztuhu by som tie diery dovaril ked uz si ju narezal
nebooj ta výztuha je už vyvařená akorát jsem to zapomněl vyfotit,jinak turbo je z T4-111kw,a vyaukroval jsem ho za 3500 ,údajně po go najeto 5000km,ale je bez vůle a vnitřek vypucovanej tak asi jo.
VW Passat variant 1.9 Tdi AFN - KW var.1, Jednohmota zotrvak + HDS, brzdy 312x25/269x22, dva IC ako 2,5 Tdi,turbo VB, EGR off, KAT off
Land rover Defender 110 SW
Dukes píše:Reesha ti udělá po domluvě software i v Chomutově
taky mně napadlo že se ho zeptám,ještě dám do kupy korunky a pak mu brnknu.Ale chtěl jsem se zeptat než za ním půjdu jestli je možné aplikovat tento systém-viz foto- na ten muj motor.
lt.kubosh píše:Turbo jsi tam narouboval moc pěkně. Ale pižlat do nosníků mi přijde, že si člověk zahrává s deformačníma zónama.
taky jsem z toho neměl radost,ale jinak bych ho tam nedostal a ještě jsem to pořádně vyvařil takže je to pevný dost,a jinak je to tank takže z toho nemám strach.
lt.kubosh píše:Turbo jsi tam narouboval moc pěkně. Ale pižlat do nosníků mi přijde, že si člověk zahrává s deformačníma zónama.
taky jsem z toho neměl radost,ale jinak bych ho tam nedostal a ještě jsem to pořádně vyvařil takže je to pevný dost,a jinak je to tank takže z toho nemám strach.
taky bychto nevyděl tragicky kámoš jednou odtahoval avanta z dálnice kterej měl za sebou vlek a napálil to auta... někde jsou fotky možná dodám ale maník jen modřiny a boule..
lt.kubosh píše:Turbo jsi tam narouboval moc pěkně. Ale pižlat do nosníků mi přijde, že si člověk zahrává s deformačníma zónama.
taky jsem z toho neměl radost,ale jinak bych ho tam nedostal a ještě jsem to pořádně vyvařil takže je to pevný dost,a jinak je to tank takže z toho nemám strach.
taky bychto nevyděl tragicky kámoš jednou odtahoval avanta z dálnice kterej měl za sebou vlek a napálil to auta... někde jsou fotky možná dodám ale maník jen modřiny a boule..
Dukes píše:Reesha ti udělá po domluvě software i v Chomutově
taky mně napadlo že se ho zeptám,ještě dám do kupy korunky a pak mu brnknu.Ale chtěl jsem se zeptat než za ním půjdu jestli je možné aplikovat tento systém-viz foto- na ten muj motor.
mám takovej dotaz,co ovládá ten ventil a jak to zapojit
Dukes píše:Reesha ti udělá po domluvě software i v Chomutově
taky mně napadlo že se ho zeptám,ještě dám do kupy korunky a pak mu brnknu.Ale chtěl jsem se zeptat než za ním půjdu jestli je možné aplikovat tento systém-viz foto- na ten muj motor.
mám takovej dotaz,co ovládá ten ventil a jak to zapojit
Na tvém autě je tento systém velký problém. Pokud se instaluje turbo s variabilní geometrií lopatek, nejjednodušším řešením je předělání podtlakové baňky na přetlak, vyřazení elektroniky z regulace.
Můžeš kontaktovat uživatele Holztdi, myslím že ti to bez problémů udělá.