Stránka 1 z 7

Octavia Combi 1.9TDI (postupny vyvoj)

Napsal: 05 bře 2011, 14:36
od subz3ro_tdi
Januar 2015 (finalna uprava):
- custom intercooler s jadrom Nissens
- jemne navysenie plniaceho tlaku a korekcia priebehu v strednom pasme

Obrázek

Oktober 2014:
- vacka Dbilas Dynamic 250 st.
- bez dalsej softwarovej upravy

Obrázek

November 2013:
- spodok motora s blokom PD
- vyfukove potrubie Milltek + uprava na 1646 zvody
- intercooler FMINT108UNI + vedenie 57mm
- hybridne turbo GTB1856VK ovladane el. regulaciou
- krutiaci moment cielene limitovany na 450Nm

Obrázek

Oktober 2012:
- KAT nahradeny prechodovym tlmicom
- papierova vlozka filtra vzduchu
- prevodovka 6-kvalt EFF / spojka Sharan 110kw
- uprava nastupu krutiaceho momentu
- merane bez korekcii vykonu => hodnoty pri 3,5% DIN 70020: Vykon motora 205,7ps, krutiaci moment 441,5Nm

Obrázek

April 2011:
- KN vlozka filtra vzduchu
- uprava nastupu krutiaceho momentu kvoli DMF

Obrázek

Marec 2011:
- GTB1749VK hybrid
- PD cerpadlo v nadrzi
- papierova vlozka filtra vzduchu
- seriovy vyfuk s katalyzatorom
- prevodovka 6-kvalt FMH

Obrázek

Januar 2010:
- zopar zmien na sacom potrubi za turbom

Obrázek

Januar 2009:
- zanovne vstrekovacie cerpadlo + 12mm hlava

Obrázek

April 2008:
- trysky FB Race520
- vymena RJ za flashovaciu
- MAF+EGR+KAT off
- FMIC od Saabtuning
- KN vlozka filtra vzduchu
- prevodovka 5-kvalt GGU

Marec 2008:
- jednohmotovy spojkovy set 1Z/VR6
- 11mm hlava cerpadla
- sanie vzduchu do turba ASZ
- GT1749VK hybrid

Februar 2008:
- trysky FB Sprint764

Januar 2008:
- oprava sfusovanej upravy MAXTDI u BH

September 2007:
- vaha vzduchu Pierburg

Maj 2007:
- "chiptuning" u MAXTDI (wallbash)

Napsal: 05 bře 2011, 15:26
od Ladas
hezké pane ;)

Napsal: 05 bře 2011, 15:52
od sh.w
pekny... :worthy:

Napsal: 05 bře 2011, 18:01
od Marek77
Skoro jak z učebnice :wink:.

Napsal: 05 bře 2011, 18:43
od Jim
nebylo tam předtím víc koní?

Napsal: 05 bře 2011, 18:54
od subz3ro_tdi
@Ladas,sh.w,Marek77: je to fajn, priebeh myslim ze na TDI-VP ukazkovy, je tam este rezerva na turbe, ten krutiaci moment mohol by este lepsi, zial, uz takto je to za limitom pre SACHS dvojhmotovy zotrvak (isiel cez tyzden uplne novy), takze sa bude musiet v kritickych otackach asi ubrat, zatial ma ziadna ina alternativa nenapada, jednohmotu uz nechcem :roll:

@Jim: ani nie, vykonovo je to zhruba to iste co pred rokom, ked to bolo bez katalyzatora a s KN vlozkou filtra a predchadzajucej generacii GT1749 hybrida, akurat vtedy bolo meranie na MAHA robene s korekciami podla teploty, tentokrat je to bez korekcii... Priebeh vykonu je samozrejme uplne iny...
Rezerva tam je a dost velka, ale ja to mam radsej s rezervou :)

Napsal: 05 bře 2011, 18:59
od Marek77
Proč nechceš jednohmotu? Nějaké problémy?

Napsal: 05 bře 2011, 19:00
od subz3ro_tdi
na 6kvalte udajne hej....

Napsal: 05 bře 2011, 19:07
od TDIfun
subz3ro_tdi píše:@Ladas,sh.w,Marek77: je to fajn, priebeh myslim ze na TDI-VP ukazkovy, je tam este rezerva na turbe, ten krutiaci moment mohol by este lepsi, zial, uz takto je to za limitom pre SACHS dvojhmotovy zotrvak (isiel cez tyzden uplne novy), takze sa bude musiet v kritickych otackach asi ubrat, zatial ma ziadna ina alternativa nenapada, jednohmotu uz nechcem :roll:

@Jim: ani nie, vykonovo je to zhruba to iste co pred rokom, ked to bolo bez katalyzatora a s KN vlozkou filtra a predchadzajucej generacii GT1749 hybrida, akurat vtedy bolo meranie na MAHA robene s korekciami podla teploty, tentokrat je to bez korekcii... Priebeh vykonu je samozrejme uplne iny...
Rezerva tam je a dost velka, ale ja to mam radsej s rezervou :)
porad mas korekce jinak by polozka korigovany vykon byla prazdna...

Napsal: 05 bře 2011, 19:11
od Jim
subzero: ok, a jinak proč jsi dával nového hybrida? předešlý nevyhovoval? :)

Napsal: 05 bře 2011, 19:23
od subz3ro_tdi
TDIfun: TA korekcia podla teploty nasavaneho vzduchu co tam bola minuly rok v merani nie je, inak by bol vykon este vyssi ako ten z minuleho roku...
(vykon bez korekcie je 192,0 PS s korekciou 192,6 PS - ak hovoris o tomto)

Jim: turbo uz malo 3 roky a cosi nabehane (cca. 50 tis.km), takze skor ci neskor by bol potrebny repas.... samozrejme ma aj lakal novy model, kedze nan boli dobre referencie

Napsal: 05 bře 2011, 19:29
od TDIfun
subz3ro_tdi píše:TDIfun: TA korekcia podla teploty nasavaneho vzduchu co tam bola minuly rok v merani nie je, inak by bol vykon este vyssi ako ten z minuleho roku...
(vykon bez korekcie je 192,0 PS s korekciou 192,6 PS - ak hovoris o tomto)

Jim: turbo uz malo 3 roky a cosi nabehane (cca. 50 tis.km), takze skor ci neskor by bol potrebny repas.... samozrejme ma aj lakal novy model, kedze nan boli dobre referencie
merili jste kolik dalo u tebe mnozstvi v otackach??
Jaj zabudol jsme mas MAF OFF :(

Napsal: 05 bře 2011, 19:47
od cupra
ja som cakal vetsi vykon...ale ako som sa dozvedel nebolo to sponovane na max...nie vsetci su taky blazni ako podaktory...cize parada ;)

Napsal: 05 bře 2011, 19:49
od Ladas
jj někdy míň je víc ;)

Napsal: 05 bře 2011, 20:06
od subz3ro_tdi
038105266BB a 038105266BA ... aky je medzi nimi rozdiel?
Cupra mal kedysi na Leone zosilneny zotrvak zo Sharanu, ja som v ETKE nasiel iba ten BA, udajne by mal byt pre 130 a 150PS verziu, zatial co BB pre slabsie... Na vsetkych ostatnych koncernovych 1.9TDI sa daval BB resp. AG. Na eBayi to ponuka chlap z Anglicka, tak nad tym uvazujem... otazka je ci to bude stacit, mate to niekto vyskusane (okrem Jozefa ktory si to moc dlho neuzil) :)