Stránka 1 z 2

Problém passat B5 - nouzák chyba 575, kontrolu logu prosím

Napsal: 08 bře 2011, 18:19
od alda2
Ahoj pánové, potřebuji poradit,
mám B5- tku z roku 98, 1,9TDI, 66kw, motor AHU a auto padá do nouzáku. Vag hlásí regulační diference - sporadicky.
Dnes jsem se do toho víc ponořil s následujícím výsledkem :
Nejdřív jsem zkontroloval hadice a zjistil, že jednou hadicí lze pohybovat 1mm dopředu a dozadu a na plechu kousek od spoje byl olej. - viz foto. Tak jsem to dotáhnul.
Poté šel na řadu VAG, dal jsem zkoušku akčních členů abych ozkoušel ventil N75 a ten syšitelně cvaká i cítit to jde.
No a na závěr jsem udělal logy, ale ty mi nic neříkají, tak je nechám na posouzení zkušenějším - prosím o info zda je tam nějaký problém.

Jedno další zjištění : kolem 3000 otáček jde slyšet z motoru syčení či hvízdání, které občas na velmi krátkou dobu zmizí a pak je opět slyšet.

Prosím o názory

Díky


Alda

cesta na logy :
http://leteckaposta.cz/555832307


Obrázek
Obrázek

Napsal: 09 bře 2011, 06:17
od alda2
Nikdo nic? Potřebuju aspoň názor na ty logy, zda jsou ok.

Diky

Alda

Napsal: 09 bře 2011, 07:21
od picus16
vyměn váhu

Napsal: 09 bře 2011, 07:28
od sedivy
Asi máš prasklou hadici nebo ti to někde nesedí ve spoji těch hadic,a nebo je děravej interkoler..

Napsal: 09 bře 2011, 10:54
od alda2
ok, díky za názory, hadice ještě jednou proběhnu. Ten druhý názor na výměnu váhy : proč tak usuzuješ ?
Jak by vlastně ty grafy měly správně vypadat ?

Díky

Alda

Napsal: 09 bře 2011, 11:17
od sabikeuk1
sedivy píše:Asi máš prasklou hadici nebo ti to někde nesedí ve spoji těch hadic,a nebo je děravej interkoler..
Ties si myslim. Znovu skontroluj vsetky hadice poriadne, podotahuj svorky. Sprav novy log, loguj obidva skupiny naraz t.j. 003 aj 011 v jednom okne. Log sprav od 1500 ot - plny plyn = noha na podlahe, do cca 4000 ot a potom to tu znova nahod.

Napsal: 09 bře 2011, 11:19
od picus16
dává málo,přejdi hadice,až to budeš mít vcajku tak naloguj znova obě skupiny najednou.Pak se ukáže

Napsal: 09 bře 2011, 17:33
od alda2
Tak jsem to dnes zkouknul, nikde nic abnormálního nejde vidět. Tak jsem ještě přitáhnul tu spojovací gumu a vyjel najednou 3, 10 a 11. Viz log na :
http://leteckaposta.cz/380023471
Co mě zarazilo, tak na označené součástce ( EGR ? ) na fotce zespodu se mi stále objevují olejové kapičky, které skapávají dolů na plech. Jaký máte názor ?

Díky

Alda

p.s. do nouzáku to teď ale nepadáObrázek

Napsal: 09 bře 2011, 17:37
od sabikeuk1
alda2 píše:Tak jsem to dnes zkouknul, nikde nic abnormálního nejde vidět. Tak jsem ještě přitáhnul tu spojovací gumu a vyjel najednou 3, 10 a 11. Viz log na :
http://leteckaposta.cz/380023471
Co mě zarazilo, tak na označené součástce ( EGR ? ) na fotce zespodu se mi stále objevují olejové kapičky, které skapávají dolů na plech. Jaký máte názor ?

Díky

Alda

p.s. do nouzáku to teď ale nepadáObrázek
Takto sa log nerobi, napisal som predtym ze "loguj obidva skupiny naraz t.j. 003 aj 011 v jednom okne. Log sprav od 1500 ot - plny plyn = noha na podlahe, do cca 4000 ot a potom to tu znova nahod."

Ani raz si tam nemal plny plyn, takze znovu a do aspon 3500 plny plyn...

Ten olej co kvapka je z EGR ventilu...

Napsal: 09 bře 2011, 18:15
od picus16
jak říkám váha.Ti to musí na hovno táhnout

Napsal: 09 bře 2011, 18:24
od Rider.23
Ten log je fakt na prd, nic moc se tam z toho nedá vyčíst... Co mě teda zaujalo je, že je tam stabilní požadavek na váze vzduchu 850 při tom nemá nikdy plyn na podlaze a v některých okamžicích dokonce brzdí motorem... :? Proč to tak je? A zdá se mi, že ti nefunguje EGR- nevím, jestli ho máš OFF nebo je vadnej...

Napsal: 09 bře 2011, 18:48
od alda2
no táhne to myslím velmi slušně. EGR ventil není zaslepený, je tak jak origo. Nemůže to mít souvislost s tím olejem ?

Jinak jsem udělal další logy na plný knedlík.

http://leteckaposta.cz/203242695


Alda

Napsal: 09 bře 2011, 20:03
od picus16
Váha (LOL)

Napsal: 09 bře 2011, 23:14
od alda2
Ahoj, jako běžný uživatel to moc nedokážu posoudit, ale musím věřit. Váhu zkusím někde sehnat. Jenom mi prosím řekni, jak jsi to z těch grafů vyčetl. Předpokládám, že chip motoru na toto zjištění nemá vliv.

Díky za vše

Alda

Napsal: 10 bře 2011, 07:26
od picus16
váha musí dávat o něco víc než požaduje řj,tobě nedává ani požadovanou hodnotu