Stránka 1 z 2

Škubání spojky po výměně

Napsal: 08 bře 2011, 21:08
od daniel.987
Po výměně celého setu od Luku včetně dvouhmoty škube spojka po ohřátí motoru na provozní teplotu. Za studena dobrý. Čím to?
Motor ASZ.

Re: Škubání spojky po výměně

Napsal: 08 bře 2011, 21:10
od slovacek.milos
daniel.987 píše:Po výměně celého setu od Luku včetně dvouhmoty škube spojka po ohřátí motoru na provozní teplotu. Za studena dobrý. Čím to?
Motor ASZ.
co je to za pojem škube ;)

Napsal: 08 bře 2011, 21:21
od daniel.987
Nezabírá plynule, ale trhaně. Při rozjezdu na volnoběh dobrý, když přidám cca na 1200 ot začne škubat, nejhorší to je když tomu chceš lehce pomoct na dvojku přes spojku jen tak že nechceš dávat na křižovatce jedna když ještě nestojíš.

Napsal: 08 bře 2011, 21:26
od x.gon
To si sedne by řekl jeden skušený mechanik..Ale nevím

Napsal: 08 bře 2011, 21:30
od daniel.987
Nesedne, už je na tom asi 6000km a pořád stejný. :(

Napsal: 08 bře 2011, 21:33
od Zdeněk M
daniel.987 píše:Nesedne, už je na tom asi 6000km a pořád stejný. :(
Tak to reklamuj no, co jinýho stím (LOL)

Napsal: 08 bře 2011, 21:43
od daniel.987
To jsem zrovna slyšet nechtěl. Víš jak to je, prodejce řekne chyba při montáži, mechanik řekne že je zmetek lamela nebo přítlačák. Proto se ptám co bývá příčina tohoto jevu, jestli se s tím někdo setkal?

Napsal: 08 bře 2011, 22:08
od Zdeněk M
daniel.987 píše:To jsem zrovna slyšet nechtěl. Víš jak to je, prodejce řekne chyba při montáži, mechanik řekne že je zmetek lamela nebo přítlačák. Proto se ptám co bývá příčina tohoto jevu, jestli se s tím někdo setkal?
No pravě že to muže dělat ta dvouhmotka, hejbe se nadměrně ta třeci plocha pro spojku a když ji poustis do zaberu, tak cejtíš jakoby poskubavaní, nebo spis pocukavaní, že bi se to chtelo rozjet.
Když to rozeberes tak to pozna i laik, tam kde to skače tak je lamela oskakaná a nerovnomerne sjetá. Zas když se dala sada od Sachsu, tak byl zaber pěkný ale klouzala, v prudkým kopci se stim nedalo rozjet. Od tej doby se dava origo sada, VW/ Audi ikdyž stojí víc. zatim s reklamací nebyl nikdy problem. Pokud to mas na svým autě tak bi me to osobně nevadilo, na zakaznikovo to je jasný. Navic to musis reklamovat jako sadu že, pokud to mas s kamenýho obchodu, tak ji odnest a vymenit za jinou. pokud to bude prodavač zmrd, což se stava, tak ti ji necha znovu zaplatit, a počka jak dopadne s reklamací a pak ti prachy vrátí. křivá lamela na dvouhmotě nebejvá, přitlačak kšunt se už řešil, setrvak už nekolikrat. Neoriga už nedavame vubec, pokud to zakaznik chce at si ji koupí sám, když to bude zmetek , tak nam praci zaplatí dvakrat. ;)
Vetsinou si to rozmyslý, dá se origo, je to dražsí ale je jistota že to bude fachat jak má.

Napsal: 08 bře 2011, 22:09
od Jozef Kráľ
podla mna je to hadzavosť lamely (axialna) , tieš sa môže spôsobiť montážou.

Napsal: 09 bře 2011, 00:12
od jericho-3
Tady je divné, že to zastudena nedělá..Křivá lamela je křivá pořád..Jde spíš o to obložení, zda ho neošmatali nebo to opravdu není šmejd..OSobně bych ji trochu podržel, ať trochu ubyde a uvidí se, zda si to sedne...

Napsal: 09 bře 2011, 07:22
od slovacek.milos
asi žádná spojka nepozná že se motor zahřaje aby mohla začít škubat,

problém bude někde jinde jako shoda náhod, problém bych řešil jako škubání cukání motoru,

začni třeba odmontuj čidlo otáček a očisti, do díry dej ofukovač a zatoč motorem, pročisti prostor, pak se dívej vagem až motor začne škuat jestli otáčky narůstají plynule nebo ti hlásí zmatek na den matek ;) miloš

Napsal: 09 bře 2011, 07:26
od Čápa
slovacek.milos píše:asi žádná spojka nepozná že se motor zahřaje aby mohla začít škubat,

problém bude někde jinde jako shoda náhod, problém bych řešil jako škubání cukání motoru,

začni třeba odmontuj čidlo otáček a očisti, do díry dej ofukovač a zatoč motorem, pročisti prostor, pak se dívej vagem až motor začne škuat jestli otáčky narůstají plynule nebo ti hlásí zmatek na den matek ;) miloš
(rofl) řekl básník ... :D

Napsal: 09 bře 2011, 08:40
od daniel.987
slovacek.milos píše:asi žádná spojka nepozná že se motor zahřaje aby mohla začít škubat,

problém bude někde jinde jako shoda náhod, problém bych řešil jako škubání cukání motoru,

začni třeba odmontuj čidlo otáček a očisti, do díry dej ofukovač a zatoč motorem, pročisti prostor, pak se dívej vagem až motor začne škuat jestli otáčky narůstají plynule nebo ti hlásí zmatek na den matek ;) miloš
Miloši, já bych se snad do krve hádal že to bude spojka, protože se škubáním motoru problém nemám. Nárůst výkonu je plynulý od volnoběhu když se na dvojku téměř rozjedu, ale ve chvíli kdy ji chci pomoct lehce přes spojku, tak trhá. Možná bude něco na tom co píše Zdeněk, protože jsem na jiných fórech četl podobné problémy po výměně setu. Každopádně mi to vadí a budu to řešit.

Napsal: 09 bře 2011, 09:16
od slovacek.milos
tak si někoho najdi kdo to řešil,

problém může být i takový že spojku znova rozhodíš a nenajdeš nic,

já měl problém s dvouhmotou kdy se nic nenašlo, situace velmi napjatá, nakonec jsem si našel borce co řešil rok a třikrát shazoval převodovku až se problém ztratil výměnou další dvojhmoty miloš

Napsal: 09 bře 2011, 10:11
od Tomas.cz
Mě podobné příznaky dělal set od Luku na dvou 2.0HDi PSA, u obou případů vadný přítlačný talíř :(