Stránka 1 z 2
O1 stále nouzák nevím jak dál :-)
Napsal: 19 bře 2011, 18:41
od Lucinka
Ahoj, mám O1, 1999, Tdi 81 Kw, padala do nouze, vyměnil jsem N75, hadičky a dnes jsem vyčistil turbo, které bylo opravdu... no hnus.
Po rozjetí a při cca 2500 ot to ale najednou ztratí výkon a napíše 17958 regulační odchylka. Ta chyba nejde ani smazat dokud nechcípnu motor. Udělal jsem log, a chtěl jsem poprosit jestli mi někdo neporadí. To auto je celkově nějaké líné už od rozjezdu a ta závada se projevuje už od 2000 ot.
Předem děkuji za jakoukoliv radu.
http://leteckaposta.cz/352825825
Napsal: 19 bře 2011, 18:53
od rehak6co
Podle mě dává váha vzduchu dost málo a to turbo má moc nízkej tlak, ale je to jen muj názor. Srovnávam s vlastnim logem.... Měl by tu někdo potvrdit že váha je v háji......

Napsal: 19 bře 2011, 19:17
od jurosdi
Tá váha by mala dávat aspon 700mg/str pri 3000ot/min. Určite ndáva korektné hodnoty. Ale ten log nie je moc vydarený. Zle zvolená zostava kanálov a krátky priebeh. Bolo bydobré nalogovat to do riadneho kopca...
Napsal: 19 bře 2011, 19:20
od Rider.23
To turbo netlačí vůbec, podle mne ste to špatně složili, respektive je špatně nastavené táhlo regulace na baňce nebo je KO baňka!!! Ta váha může dávat prd právě kvůli tomu, že to turbo prd tlačí, nebo to taky může být obráceně
Zkusil bych půjčit jinou váhu (funkční) a udělat log znovu, pak ji můžem vyloučit a můžem spekulovat nad tou baňkou a táhlem regulace...
Napsal: 19 bře 2011, 21:06
od picus16
váha

neotočil jsi v turbu kroužek?
Napsal: 19 bře 2011, 21:30
od slovacek.milos
do nouzáku ti nefunční turbo nepomůže, musíš překročit njakou hodnotu asi nemás nic v nouzáku jsi prostě běz výkonu stále

miloš
Napsal: 19 bře 2011, 21:44
od MirekX
píše to regulační mez nedosažena?
Napsal: 19 bře 2011, 23:24
od Lucinka
diky za radu vsem, zitra rano dam jinou vahu,udelam novy log a dam ho sem.Opravdu vsem dekuji za pomoc.
Napsal: 20 bře 2011, 08:10
od MirekX
podle mě to váha není, netlačí turbo. Jestli je to motor AHF, tak tam je v turbu 9 lopatek a když se otočí prstenec, tak je to vháji. Mrkni se, zda se po startu zatáhne páčka na turbu až na ten dorazový šroubek, musí na něm úplně sedět. to že to nejede z nízkých dělá až po tom vyčištění turba?
Napsal: 20 bře 2011, 09:23
od Rider.23
MirekX píše:podle mě to váha není, netlačí turbo. Jestli je to motor AHF, tak tam je v turbu 9 lopatek a když se otočí prstenec, tak je to vháji. Mrkni se, zda se po startu zatáhne páčka na turbu až na ten dorazový šroubek, musí na něm úplně sedět. to že to nejede z nízkých dělá až po tom vyčištění turba?
No však podle mně taky ne, ale když vyzkouší jinou, budeme ji moci definitivně vyloučit a laborovat nad tím složením truba, jak sem psal hned v úvodu, případně nastavení táhla na baňce... Podle mne to bude špatně složený nebo nastavený, prtože to netlačí skoro vůbec

...
Napsal: 20 bře 2011, 09:26
od gabo00000
zle zapojene, derava hadicka, atd, chce to skontrolovat ci sa po starte zatiahne banka na doraz. jeden nech startuje a niekto nech tam strci ruku alebo najlepsie das dole plast zo spodu, a zo spodu si posvietis a sledujes ci sa packa zatiahne na doraz.
Napsal: 20 bře 2011, 09:32
od Rider.23
gabo00000 píše:zle zapojene, derava hadicka, atd, chce to skontrolovat ci sa po starte zatiahne banka na doraz. jeden nech startuje a niekto nech tam strci ruku alebo najlepsie das dole plast zo spodu, a zo spodu si posvietis a sledujes ci sa packa zatiahne na doraz.
To de vidět v pohodě aj z vrchu a nemusí složitě sundávat ten velkej kryt motoru na 20ti torxech, ale stačí sundat ten malej nad motorem, kterej drží tři matky na desítku ořech

A nejlépe je asi fakt přiložit na to prst a cítit to, o kolik se to pohlo, jestli vůbec...
Napsal: 20 bře 2011, 10:54
od C.U.K.R.
A když se nezatahne až na doraz tak teda zase všechno ven zkontrolovat složení turba??
Váhu vyzkoušime taky jinou.
Napsal: 20 bře 2011, 13:59
od MirekX
pokud se nezatahne po startu na šroubek, ale zůstane tak 3mm nad ním a nepůjde to ani když mu pomůžeš prstem zvrchu zatlačit, popř s oddělaným táhlem od baňky, tak turbo ven a otočit prstenec vzhůru nohama.

Napsal: 20 bře 2011, 14:25
od gabo00000
Rider.23 píše:gabo00000 píše:zle zapojene, derava hadicka, atd, chce to skontrolovat ci sa po starte zatiahne banka na doraz. jeden nech startuje a niekto nech tam strci ruku alebo najlepsie das dole plast zo spodu, a zo spodu si posvietis a sledujes ci sa packa zatiahne na doraz.
To de vidět v pohodě aj z vrchu a nemusí složitě sundávat ten velkej kryt motoru na 20ti torxech, ale stačí sundat ten malej nad motorem, kterej drží tři matky na desítku ořech

A nejlépe je asi fakt přiložit na to prst a cítit to, o kolik se to pohlo, jestli vůbec...
no mozno mne salahko pise lebo ja mam doma montaznu jamu...ja radsej dam dole ten velky plast...robota na 5 minut a v pohode pristup ku vsetkemu...