OI ALH uprava - prosim o radu

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vl@do
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 07 črc 2008, 21:08
Odpovědi: 0

OI ALH uprava - prosim o radu

Příspěvek od vl@do »

mam OI ALH,sprinty 764,jednohmota, velky FMIC,chip

chcel by som ist niekam na 170-180koni

potrebujem radu ci menit sprinty764 za PP764, a k tomu chcem este menit turbo + chip....

rozmyslam nad vymenou turba:
http://www.turbosport.cz/318-tsa180.html
v popise je napisane ze nieje treba ziadne upravy a pasuje za vymenu mojho serioveho turba...ma niekto skusenosti s tymto druhom turba ci skor by som mal urobit prestavbu na klasicke VB? kde treba uz menit fiterbox,vahu,tubus, sacie potrubie... su to dalsie naklada a potrebujem radu aky to ma vysledny efekt ked vymenim len toto turbo a soft, pripadne ked vymenim aj sprinty764 za PP764....
vl@do
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 07 črc 2008, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vl@do »

nikto nevie poradit?
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

VB turbo, PP764, FMIC, sani 96PD airbox atd.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
vl@do
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 07 črc 2008, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vl@do »

dakujem TDIfun toto vsetko viem co si mi napisal....ale pytal som sa na nieco ine....
chcel som vediet ci niekto ma skusenosti s tym turbom co som tam vkladal link...
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

vl@do píše:dakujem TDIfun toto vsetko viem co si mi napisal....ale pytal som sa na nieco ine....
chcel som vediet ci niekto ma skusenosti s tym turbom co som tam vkladal link...
Ja mám VB turbo z Turbosportu,zatiaľ fakčí v pohode.A trysky musíš meniť.So 764 urobíš max 170PS to je ich strop,no nemusí sa to podariť dosiahnuť strop.Bolo to tu už veľa krát riešené,takže poštuduj forum. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
vl@do
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 07 črc 2008, 21:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od vl@do »

a nepytam sa VB turbo..... mne je uplne jasne ze ked dam PP+filterbox z ASZ,sacie parohy z ASZ,FMIC, VB + chip ze dosiahnem 180koni...

pytal som sa ci ma niekto skusenosti s tymto turbom
http://www.turbosport.cz/318-tsa180.html
pri tomto turbe co davam odkaz sa pise ze netreba nic menit a este ked som tam volal mi tiez potvrdili ze vsetky rozmery sedia...cize netreba ziadne redukcie a nic ine menit....tym sa usetri na mnohych veciach a usetrym sa mnohym problem...toto bola moja otazka ci ma niekto skusenosti s tymto turbom a upravou s nim....aky je rozdiel medzi nim a klasickym VB turbom pri uprave....
dakujem
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

vl@do píše:aky je rozdiel medzi nim a klasickym VB turbom pri uprave....
v dielenskom spracovani.... vyrobna linka vs. sustruh a pripravky (v lepsom pripade CNC)
ak sa teda jedna o VB preskladane v GT1749V obale
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

vl@do píše:a nepytam sa VB turbo..... mne je uplne jasne ze ked dam PP+filterbox z ASZ,sacie parohy z ASZ,FMIC, VB + chip ze dosiahnem 180koni...

pytal som sa ci ma niekto skusenosti s tymto turbom
http://www.turbosport.cz/318-tsa180.html
pri tomto turbe co davam odkaz sa pise ze netreba nic menit a este ked som tam volal mi tiez potvrdili ze vsetky rozmery sedia...cize netreba ziadne redukcie a nic ine menit....tym sa usetri na mnohych veciach a usetrym sa mnohym problem...toto bola moja otazka ci ma niekto skusenosti s tymto turbom a upravou s nim....aky je rozdiel medzi nim a klasickym VB turbom pri uprave....
dakujem
rozdiel nie je žiadny -zvonku ak si mal na mysli výtlak ,vstup atď.ostatné ti dopisal subz3ro_tdi,črevá sú iné v pôvodnom obale (crazy)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“