Stránka 1 z 2

jtd 59kw po rozsviceni kontrolky motoru motor zdechne

Napsal: 24 dub 2011, 23:21
od safaro
Zdravím,
mám problém s punťákem. Po ujetí cca 15 km a svižné jízdě se rozsvítí kontrolka motoru a motor se vypne. Kdyz chci nastartovat tak minimálně 5-10minut nic. Posledně sem hned po této chybě polil vstřikovací čerpadlo vodu a motor naskocil hned, kontrolka zhasla. Ujel jsem asi 300m a znova. Po vychladnutí asi 2 hodiny sem nastartoval a dojel klidnou jízdou 15 km zpátky.

Neřešili ste podobnej problém?

Jako to sou krámy tydle auta fakt. Nevím co budu dělat, až se mi to stane při předjíždění.

Napsal: 24 dub 2011, 23:50
od origoš
Snímač otáček klikového hřídele.

Napsal: 25 dub 2011, 00:06
od sikin1987
snimac otacek a nebo DRV spis bych rekl to DRV a nebo je cerpadlo v kytkach coz je nepravdepodobne.

Napsal: 25 dub 2011, 08:06
od Non1
Tiež by som sa priklonil k tomu snímaču otáčiek.

Napsal: 25 dub 2011, 08:58
od safaro
OK dík,

mrknu na ten snimac, předpokládám že to bude někde na setrváku.

Napsal: 25 dub 2011, 11:56
od Grandák
No vzhledem k tomu, že pomůže polít čerpadlo vodou a pak to zase jede tak bych to typoval na poruchu palivového systému.
Skusil bych přepad z trysek a DRV ventil.

Napsal: 25 dub 2011, 17:00
od safaro
Prepady sem dneska zkousel a velike rozdíly nejsou. Je pravda ze sem to zkousel za studena. Zejra objednam ten snimac. Nejlepe by pomohla asi diagnostika. Rozchodili ste nekdo na punto jtd 2000 diagnostiku? Asi puntaka budu mit jeste par desitek let, tak by se vyplatila sehnat.

Napsal: 25 dub 2011, 17:15
od Grandák
Zkus FES 2.7.2 mám ho taky a na tohle by to mělo stačit.
Jinak bych radši někde zajel na diag. než něco kupovat a pak to nebylo ono.

http://www.hobbydiag.cz/profidiag/eshop ... Alfa-Romeo

Napsal: 25 dub 2011, 17:22
od safaro
A DRV ventil najdu kde? :) JInak s diag, ty mas grande? Grandaka sem napichnul pomoci RS 232 nebo jak se ten kabel menoval, ale ten muj kram s tim prave nesel.

Napsal: 25 dub 2011, 17:26
od Grandák
Tady k tomuhle programu potřebuješ ELM 327 a KKL kabel, aby ti chodily všechny jednotky.
Jinak všechno se dočteš v odkazu co jsem dal výše.

Napsal: 25 dub 2011, 18:04
od safaro
OK diik

Napsal: 25 dub 2011, 18:20
od Grandák
8)

Napsal: 25 dub 2011, 18:23
od Grandák
Stačí ti na to normální ELM 327 a KKL kabel, akorát to chce koupit ty dražší černé zalité a ne ty levné z toho modrého průhledného plastu.
Jinak co tam nabízej ty redukce tak jsou dost drahý, jestli jsi trochu zručný tak si koupíš koncovky a mezi ně dáš krabičku s přepínačema, zapojení najdeš přímo na stránkách toho programu.
Na stránkách Fiatecuscan.net

Napsal: 25 dub 2011, 18:37
od safaro
Ok sem ted na pude nasel cerpadlo, ktery sem si poridil do budoucna a je tam i ten ventil tak to zkusim prehodit, sou to jen 2 sroubky

Napsal: 26 dub 2011, 09:28
od sikin1987
Jo jen 2 sroubky,ale neda se tam absolutne hnout. ja to na svoji 1,9 po pul hodine nedokazal povolit.