BMW udává u tohoto motoru 177 PS při 4000 ot./min. a 350 Nm 1750-3000 ot./min.
Před úpravou naměřeno 185 PS při 3937 a 377 Nm při 2540 při stavu
tacho 3.800 km.
Od stavu tacho 3.800 km do úpravy bylo citelně znát, že si motor stále sedá, po úpravě měřeno při stavu tacho 5.300 km, takže v serii bylo zřejmě o něco víc než 377 Nm.
Hartge udává ve vazbě na továrnou uváděné referenční výkonnostní parametry 209 PS a 415 Nm při 2000-3200 ot./min. Přídavná řídící jednotka je napojena na každý vstřik samostatně, dále na teplotní sensor výfukových plynů a na signál pedálu akcelerátoru. Hartge i AC Schnitzer už dva roky u všech nových modelů BMW jdou v komerční sféře pouze cestou přídavných ECU.
Tento motor je osazen turbem Mitsubishi 49135-05840. Turbo je sériové.
Ještě jsem zapoměl hned v úvodu touto cestou poděkovat Reeshovi a Dukesovi, kteří mne uchránili na faktech (jedno zpackané Volvo) od přijetí nabídky nejmenovaného tunera, který sliboval hodně muziky, včetně tovární záruky a udali mi správný směr kam se obrátit. Jsou to seriozní odborníci. Moc děkuji.