Stránka 1 z 1
problikává mazání
Napsal: 13 čer 2011, 17:52
od lp
Při zahřátém motoru problikává mazání co to může být je to BMW nafta 135 kw
Napsal: 13 čer 2011, 18:15
od dhfool
To je první E39, že? To už bude mít hafo najeto. Změř tlak oleje. Stává se, že se olej zředí naftou z VT pumpy, nebo z netěsného vstřiku.
Napsal: 13 čer 2011, 20:22
od lp
Co stím co je potřeba opravit?Problikuje jen teplý a na volnoběh
Napsal: 13 čer 2011, 20:26
od jericho-3
Vylej směs nafty s olejem, dej tam olej, který tak rád Miloš -superturbo ADS a zkus to..

Napsal: 13 čer 2011, 20:43
od dhfool
jericho-3 píše:Vylej směs nafty s olejem, dej tam olej, který tak rád Miloš -superturbo ADS a zkus to..

No, zkusit může, ale turbo na to stojí 2000 usd, takže bych tam nalil to, co tam má být.

Pokud nepomůže, tak změřit tlak oleje a to se pak posunem dál.
Napsal: 13 čer 2011, 21:43
od jericho-3
Jde o to, zda ten předepsaný olej není smíchaný s naftou..Chvilku se to nepo.ere a bude vědět jak stoupne tlak. Nalil jsem takhle kvalitní olej a za týden jej vyléval...Ale použiju ho v naftácích v zimě ..je to samá nafta..

Napsal: 29 čer 2011, 15:08
od Zety
Mě to dělalo u přidřené kliky, tlak unikal kolem ložískových pánví
Napsal: 29 čer 2011, 16:13
od Ladas
jericho-3 píše:Jde o to, zda ten předepsaný olej není smíchaný s naftou..Chvilku se to nepo.ere a bude vědět jak stoupne tlak. Nalil jsem takhle kvalitní olej a za týden jej vyléval...Ale použiju ho v naftácích v zimě ..je to samá nafta..

jestli nemáš rád turbo tak si s tím hraj jinak kvalitní olej je kvalitní olej...
Napsal: 29 čer 2011, 16:39
od jericho-3
Nic proti turbům nemám i když bych ho nechtěl, je to potenciální problém, ale když tam naleje špičkový olej přesto, že ví, že je auto v nouzovém režimu/HDI/ a pak přijede ke mně a já vytáhnu měrku a olej plus nafta skoro teče ven, tak to vyleju a naleju mu tam hustší olej 10W40 protože za chvíli se zase zředí naftou...Kolik asi motorů TDI jezdi na naftu a majitelé si chrochtají, jak mají stále stejně oleje od výměny do výměny..?Když nic za 15000km neubyde, je to podezřelé..jakto že na měrce nechybí olej vyházený Turbem a sežraný motorem?
Toť filosofická otázka...
Napsal: 29 čer 2011, 16:39
od viktorddd
daj si zmerať tlak oleja, aj za studena, aj za tepla, v otáčkach, možno ti odchádza olejové čerpadlo, možno len zlé čidlo
Napsal: 29 čer 2011, 21:18
od Ladas
jericho-3 píše:Nic proti turbům nemám i když bych ho nechtěl, je to potenciální problém, ale když tam naleje špičkový olej přesto, že ví, že je auto v nouzovém režimu/HDI/ a pak přijede ke mně a já vytáhnu měrku a olej plus nafta skoro teče ven, tak to vyleju a naleju mu tam hustší olej 10W40 protože za chvíli se zase zředí naftou...Kolik asi motorů TDI jezdi na naftu a majitelé si chrochtají, jak mají stále stejně oleje od výměny do výměny..?Když nic za 15000km neubyde, je to podezřelé..jakto že na měrce nechybí olej vyházený Turbem a sežraný motorem?
Toť filosofická otázka...
no filozofická otázka je spíš proč to neopravit aby nafta do oleje nešla starý TDI G3 vydrželo od výměny do výměny akorát PD olej žerou a jestli přibývá tak je ho kurevsky víc nad normál a na opotřebení motoru se kvalita oleje podepíše to mi věř zrovna řeším druhý vylágrovaný auto a že se mi to minulý týden sešlo obě 1,8T.....
Napsal: 29 čer 2011, 22:19
od viktorddd
tak to je fakt oprava na úrovni, ide mu nafta do oleja tak tam drbneme hustejší olej aby to ešte kus pojazdilo, ale rozobrať a pomeniť aspoň simeringy to už nie
Napsal: 29 čer 2011, 22:46
od jericho-3
Na to musíš mít dva, ten co to chce udělat a druhého kdo to udělá..několikrát jsem to majiteli říkal...Jak píše Ladas ,u PD tenhle problém je, u rotačky tohle nebylo..