Stránka 1 z 2
Petrolej a skusenosti
Napsal: 14 čer 2011, 22:16
od nneerroo
Ma nekdo skusenosti s jizdou na petrolej?Delam v jedne firme kde pouzivame neco velmi podobneho petroleji takze bych mel prisun ale nevim v jakem pomeru to mazat olejem kvuli cerpadlu.A jestli tam musim lit M2T nebo staci redit prevodakem ktereho mam doma dostatek.
Zde je technicky list meho paliva.Za radu budu vdecen.Budu to lit do siery 1,8TD cerpadlo Lucas
- Hodnota pH (při 20 °C):
- Teplota (rozmezí teplot)varu: 180 – 218 °C
- Teplota (rozmezí teplot)tání: < – 20 °C
- Bod vzplanutí: 62 °C
- Teplota vznícení: > 200 °C
- Hořlavost: III. třída nebezpečnosti podle ČSN 65 0201
- Výbušné vlastnosti:
- Meze výbušnosti: horní mez (% obj.) 7
dolní mez (% obj.) 0,6
- Oxidační vlastnosti: přípravek nemá oxidační vlastnosti
- Tenze par ( při 20 °C): 0,4 hPa
- Hustota (při 20 °C): cca 0,795 kg/m3
- Rozpustnost ve vodě: mísitelné
- Rozdělovací koeficient n-oktanol/voda:
- Viskozita:
- Hustota par:
- Rychlost odpařování:
Re: Petrolej a skusenosti
Napsal: 15 čer 2011, 14:08
od batoo
nneerroo píše:Ma nekdo skusenosti s jizdou na petrolej?Delam v jedne firme kde pouzivame neco velmi podobneho petroleji takze bych mel prisun ale nevim v jakem pomeru to mazat olejem kvuli cerpadlu.A jestli tam musim lit M2T nebo staci redit prevodakem ktereho mam doma dostatek.
Zde je technicky list meho paliva.Za radu budu vdecen.Budu to lit do siery 1,8TD cerpadlo Lucas
- Hodnota pH (při 20 °C):
- Teplota (rozmezí teplot)varu: 180 – 218 °C
- Teplota (rozmezí teplot)tání: < – 20 °C
- Bod vzplanutí: 62 °C
- Teplota vznícení: > 200 °C
- Hořlavost: III. třída nebezpečnosti podle ČSN 65 0201
- Výbušné vlastnosti:
- Meze výbušnosti: horní mez (% obj.) 7
dolní mez (% obj.) 0,6
- Oxidační vlastnosti: přípravek nemá oxidační vlastnosti
- Tenze par ( při 20 °C): 0,4 hPa
- Hustota (při 20 °C): cca 0,795 kg/m3
- Rozpustnost ve vodě: mísitelné
- Rozdělovací koeficient n-oktanol/voda:
- Viskozita:
- Hustota par:
- Rychlost odpařování:
Jestli nedelas treba na letisti nebo tak:))
A jeste na to jezdej vsichni z Metrostavu pokud si dobre vzpominam:)
Jede to o neco hur jak na naftu a vic to zere. Pokud jedu jenom na to davam VIFa a frtana M2Tcka, pokud micham pul na pul tak davam jenom VIFa.
Jezdim na to jak s TDI, tak s komurkama a no problemo.
Napsal: 18 čer 2011, 14:02
od slovacek.milos
pokud to chceš mazat něčím kvalitním husgvarna stihll tak 1 ku 5O, pokud hceš dávat převovodvý olej dávej litr na 25 litrů petroleje,
já to dělal takto z kanystru 25L jsem odlil pět do nádrže, nalil do kanystru litr převodáku, protřepal kanystr a frkl jsem ho do nádrže,
no problém

Napsal: 18 čer 2011, 14:48
od nneerroo
Ten prevodak mam take zdarma.Ten pomer sem si rikal ze by byl tak akorat tech 1/25.Ja mam taky 25L kanystry ale vejde se do nich 30L takze sem tam fouk jeste 2,5L nafty a ten 1L prevodaku a jeste panaka aditiva.Auto budu mit po vikendu ale uz se tesim jak maly decko na vanoce

nekouri to potom nejak kdyz je tam tolik toho oleje??Nerad bych zadrel cerpadlo takze muzu jeste trosku klidne primaznout oleje mam dost.Samozrejme hned jak oskousim tak napisu sve poznatky.Zatim diky za rady PS:na letisti nedelam

Napsal: 18 čer 2011, 14:59
od slovacek.milos
uvidíš sám, klidně začni postupně že dáš jen pět litů, pojezdíš, pak zas přidáš, a pokud se nic neděje val to napřímo tu svoji směs, petrolej umí šistit palivovou soustavu a poku ji máš samý sajrajt mohou se dít věci
aditiva dávej ty se vyplatí aspon půl mililitru na litr, cernite, castrol, vif,

Napsal: 14 črc 2011, 21:34
od nneerroo
Tak vozidlo konecne mam a uz jsem najel prvnich 50 km.Smes se sklada 25Lpetrolej+2,5L nafty+0,5L M2T + 1L prevodaku.Auto jede jako z praku ani moc necoudi ale je citit

nema nekdo nejakou radu jak prebit smrad toho petroleje?napadl me ricinovy olej.Neskousel nekdo?
Napsal: 14 črc 2011, 22:52
od peopleman
No jen se raduj dokud se lukášek točí-dlouho to trvat nebude..

Napsal: 15 črc 2011, 12:14
od radluk
Pokud tam prdnes jen stamprlu ricinaku, tak to za tebou bude vonet jak z modelarskeho "zhavika"

Napsal: 15 črc 2011, 21:13
od nneerroo
Doufam ze se Lukasek bude tocit jeste dlouho.Ten petrolej je velice podobnej nafte jen stim ze je min mastnejsi.Proto tam leju ten kopec toho oleje a prijde mi ta smes mastnejsi nez nafta tak mi nezbejva nez jen verit ve stastnou cestu :-)Myslim ze fritovaci olej je pro cerpadlo a vstriky vetsi sajrajt nez petrolej + M2T.Ten ricinak skusim a nebo me jeste napadlo dat tam trochu vonneho petroleje co se leje do lamp.Takhle to je moc do NOSU

bijici

Napsal: 01 zář 2011, 07:23
od nneerroo
Tak na petrolej nalitano prez 2000 km a naprosto bez problemu.Jen mam trosku problem kdyz je ted uz rano chladnejc vcera 8 stupnu tak to celkem blbe startuje.Nema nekdo nejakou radu co pridat do me smesi aby se zlepsili starty?treba benzin??Predem diky za vase napady
Napsal: 01 zář 2011, 07:46
od batoo
Mne pomahal bezaromatik pro lepsi ranni start a nebo VIF. (kdyz jsem jezdil na petrolej).
Napsal: 31 říj 2011, 15:16
od nneerroo
Tak na petrolej uz sem prolital bezmala 8000Km bez problemu ale ted konci technicka a tak by me zajimalo jestli nekdo byl na mereni emisi na petrolej jestli to projde nebo ne.Nemel nekdo tu cest to oskouset uz?
Napsal: 31 říj 2011, 17:33
od batoo
Ja kdysi bez uplaty prosel. Byla to Corsa 1.5D bez turba. Provoz petrak + frtan M2T. Obcas VIF.
Napsal: 07 led 2012, 20:06
od Stewa
radluk píše:Pokud tam prdnes jen stamprlu ricinaku, tak to za tebou bude vonet jak z modelarskeho "zhavika"

Jak mě tak lidem z okolí už ten puch leze na sliznici.. Zkoušeli jste někdo odstranit ten zápach po oleji, nebo ho přebít?
Napsal: 07 led 2012, 20:43
od slovacek.milos
Stewa píše:radluk píše:Pokud tam prdnes jen stamprlu ricinaku, tak to za tebou bude vonet jak z modelarskeho "zhavika"

Jak mě tak lidem z okolí už ten puch leze na sliznici.. Zkoušeli jste někdo odstranit ten zápach po oleji, nebo ho přebít?
seš nějaké fajnové mladé kalosek
