Stránka 1 z 2

JTD a olej

Napsal: 24 črc 2011, 13:37
od k20vt
Máte někdo tady zkušenost s jízdou na olej v JTD motorech? Co na to říkájí vstřiky a hlavně čerpadlo? olej fritovací, trafo, hydraulický. Alespoň 1:1 s naftou? :)

Napsal: 24 črc 2011, 19:36
od batoo
Nooooo jako na commonrail s hydraulikou to bude pecka:)
Kdyz setrit, tak si kup komurkac a jezdi s tim a nebo tankuj u Tank ONO nejlevnejsi naftu. Byt tebou jezdim pouze na naftu a bud rad, ze to jezdi.

Napsal: 24 črc 2011, 22:42
od k20vt
komůrkáč mám a jezdím s tím na všechno, ale protože mám druhý auto commonrail, ptám se, jestli to už někdo zkoušel.

Napsal: 25 črc 2011, 08:23
od batoo
Nedelal bych to. Projdi si vlakno jizda na olej a hledej commonraily, potom ti to musi bejt jasny. Vzdyt lidi tady popisujou jak se commonrail sere na naftu natoz pak na hydrauliku, ktera je husta a plna sracek.

Napsal: 25 črc 2011, 10:05
od sikin1987
Pokud si nachystas nahradni podavaci cerpadlo tak bez problemu.

Napsal: 25 črc 2011, 11:48
od slovacek.milos
sikin1987 píše:Pokud si nachystas nahradni podavaci cerpadlo tak bez problemu.
a co se na něm posere, dyt je to vyzkoušeno že čistý řepkáč tlačí OK je tam jen půl atm, odejde akorát benzínové čerpadlo myslí dvorky to popisoval,

já viděl jak se podělal cr bez čerpadla do rána, borec normálně přijel za jízdy se mu ucpal filtr a za filtrem vznikl velký podtlak ten natáhl zpět z olej z hlavního čerpadla a čerpadlo už nenasálo a točíš a nic,

já ted dělal bosch čerpadlo v 2.8 HDi a tam si bez čerpadla v nádrži ani nevrzne prostě nenasaje,

můj názor od května do září cr na olej jede

Napsal: 25 črc 2011, 11:51
od batoo
I na hydrauliku Milosi???

Napsal: 25 črc 2011, 12:24
od sikin1987
podavaci cerpadlo musi mit tlak minimalne 3,5 Bar jinak nenastartujes a kdyz jo cekas dlouho maximalne tlaci dokonce 5.
V sobotu se mi stalo, ze se ucpalo sitko a motor za jizdy zdechl. startoval sem minutu az bordel proletel a chytlo to. Bordel je jedna vec a hustota druha. kdyz das treba 5l nafty a 10 oleje tak zacne cerpadlo brucet a vubec netlaci divim se ze to nejak nevyhodi pojistku. Jinak zatim pohoda palivak sem sice trosku zacpal,ale porad na nej jezdim

Napsal: 25 črc 2011, 13:51
od slovacek.milos
batoo píše:I na hydrauliku Milosi???
na hydrauliku nejede dlouhodobě nic

Napsal: 25 črc 2011, 15:36
od k20vt
hydrauliku bych tam nedával, ale mám nepoužitý čistý trafoolej, je hodně řídký, skoro jako nafta :)

Napsal: 25 črc 2011, 15:41
od slovacek.milos
sikin1987 píše:podavaci cerpadlo musi mit tlak minimalne 3,5 Bar jinak nenastartujes a kdyz jo cekas dlouho maximalne tlaci dokonce 5.
V sobotu se mi stalo, ze se ucpalo sitko a motor za jizdy zdechl. startoval sem minutu az bordel proletel a chytlo to. Bordel je jedna vec a hustota druha. kdyz das treba 5l nafty a 10 oleje tak zacne cerpadlo brucet a vubec netlaci divim se ze to nejak nevyhodi pojistku. Jinak zatim pohoda palivak sem sice trosku zacpal,ale porad na nej jezdim

to čumím teda kde to čteš takové údaje, nebo čekat a tlak ti ještě vyroste, nízkotlaké okruhy mají regulítory konstatného tlaku, u CR jsem viděl tlak max O.5 atm, pokud je čerpadlo KO stačí obyčejná ac pumpa čerpáš a chytne,

u stila 1,9JTD 85 kW jsem nedávno kontroloval akční členy a čerpadlo bylo tuším O55 atm,
a vysokotlaké valí 15O až 135O atm,

třeba se pletu já ty údaje nežeru, v KTS tam máš vedle ty správné údaje co to má mít tak jen mrknu a do paměti si je neukládám, páč se mi o tom zdává ;)

Napsal: 26 črc 2011, 12:41
od sikin1987
tak me jde podavaci cerpadlo do kytek. nedoporucuju lit do nadrze olej bez namichani s benzinem ci naftou predem. DNeska sme nalil do 55l ekonafty 7 l filtrovaneho oleje a cerpadlo zase zabrucelo a 5x mi zdechl motor za jizdy.

Napsal: 26 črc 2011, 12:54
od slovacek.milos
sikin1987 píše:tak me jde podavaci cerpadlo do kytek. nedoporucuju lit do nadrze olej bez namichani s benzinem ci naftou predem. DNeska sme nalil do 55l ekonafty 7 l filtrovaneho oleje a cerpadlo zase zabrucelo a 5x mi zdechl motor za jizdy.

se nedivím jestli ti tlačí pět atm tak tam bude volačo zle ;)

Napsal: 26 črc 2011, 20:21
od slovacek.milos
sikin já ted dělal 2.8 HDi a čerpadlo v nádrži tlačilo O.53 atm

celé story je že motor nevskočí, čerpadlo natočí tlak až 28O ale čidlo otáček KO tak řj nedá pokyn ke startu ;)

Napsal: 26 črc 2011, 20:27
od sikin1987
pocky to ted nechapu. u me je teda nejspis problem v cem?
Ja mam urcite zasrany sitko,protoze na naftu tlaci krasne,ale na olej jen pomalu bruci. Ktere cislo? vacky nebo kliky? pokud vacky tak sem v haji,protoze zaprve stoji 3x vic a zadruhe nejaky debil na nem nechopitelne dal misto normalniho imbusu 1 sroub samorez co se dava bezne do dreva a to nejde povolit.