Stránka 1 z 3
2.0 TDI BKD - vibrace v tahu
Napsal: 27 črc 2011, 14:53
od hamony
Cau, tak po celkem kratke dobe, kdy jsem pouze jezdil je tu dalsi problem.
Probehla vymena spojky + setrvacniku - Ctyrdilna sada od LUKu. Behem kratke chvile, cca 700km, zaclo auto vibrovat v tahu, jak kdyby byli nevyvazene kola ale podytakam pouze v tahu, clovek vyslapl spojku a byl klid. Po cca 5tis km jsme spojku vyndali a setrvak mel strasny vakl. Dal jsem ho na reklamaci. Dali jsme zpatky zpet starou spojku, rekl jsem si dobry, bylo to setrvakem, a po cca 500 km zase to samy. Vibruje to hlavne mezi 1900-2500ot. Ja uz nevim. Jako prevodovka??
Vibrace jsou zavisle na otackach, ne na rychlosti, tim padem bych vyloucil poloosy.
Nekdo nejaky napad? Diky
Napsal: 27 črc 2011, 15:25
od josef10
poloosy .....
Napsal: 27 črc 2011, 15:31
od hamony
A proc to tedy vibruje v postate jen mezi 1900-2500? Neni to zavisly na rychlosti jako spis na otackach. Na petku to nejvic vibruje pri 110, dam 6 zlepsi se to a pri 130-140 to vibruje zhruba stejne jako na petku pri 110. Proste nejvic kolem 2500 ot. Uberu a lepsi, vyslapnu spojku a dobry. Ale poloosy by snad vibrovali nezavisle na spojce ne?
Napsal: 27 črc 2011, 15:41
od josef10
hamony píše:A proc to tedy vibruje v postate jen mezi 1900-2500? Neni to zavisly na rychlosti jako spis na otackach. Na petku to nejvic vibruje pri 110, dam 6 zlepsi se to a pri 130-140 to vibruje zhruba stejne jako na petku pri 110. Proste nejvic kolem 2500 ot. Uberu a lepsi, vyslapnu spojku a dobry. Ale poloosy by snad vibrovali nezavisle na spojce ne?
ja mam uplne stejny priznaky jako ty a je to ta dlouha poloosa co zpusobuje vibrace... a pri 160 km/h vibrace mizi vid?
Napsal: 27 črc 2011, 16:03
od hamony
A jak to vis? Takze taky kdyz vyslapnes spojku tak to prestane? A jo, pri 160 to mizi, musim jezdit 160

)) jinak ja mam a3 a na pravy strane mam kratkou poloosu, ale to je asi jedno.
Napsal: 28 črc 2011, 20:13
od hamony
Nikdo nic vic?
Napsal: 28 črc 2011, 21:32
od jericho-3
Takže Tobě to vibruje 1900 - 2500 ot. ať tam máš jakýkoliv kvalt i na 1. rychlost? Poloosy bych nevylučoval , jakmile vymáčkneš spojku , hnací soustrojí přestane být v tahu a nemá co vibrovat...Těmi polosami bych začal..A nevynechává motor..?Dělal jsem tenhle motor, kde podfukovaly vstřiky a jevilo se to jako vibrace...
Napsal: 29 črc 2011, 13:56
od LatschQ
pripajam sa,mne zase na 3-jke pri 1800otc.strasie cele auto a pri 1900otc.je uz klud a auto ide normalne bez vybracii menil som na prevodovke silenbloky ale problem pretrvava skusal som pri tych najvacsich vybraciach vymacknut spojku a auto ostalo bez vybracii tak teraz neviem co menit komplet spojku alebo poloosi nemal niekdo podobne problemy?na volnobech ide auto pekne vibracii.auto v podpise.
Napsal: 29 črc 2011, 15:28
od Vici
občas to může dělat vnitřní kloub....
Napsal: 29 črc 2011, 16:09
od josef10
chlapi uz to nereste ja jdu kupovat novou poloosu...
Napsal: 29 črc 2011, 16:25
od pokornasek.pepan
josef10 píše:chlapi uz to nereste ja jdu kupovat novou poloosu...
ty si ji koupit bez ale rika ze ma obe kratky poloosy ta kratka moc neodchazela ...
nemas vuli na predloze??
Napsal: 29 črc 2011, 16:33
od josef10
pokornasek.pepan píše:josef10 píše:chlapi uz to nereste ja jdu kupovat novou poloosu...
ty si ji koupit bez ale rika ze ma obe kratky poloosy ta kratka moc neodchazela ...
nemas vuli na predloze??
vuli na predloze nepoznam.... to bych musel kuchnout prevodovku...
Napsal: 29 črc 2011, 17:00
od pokornasek.pepan
no to by si nemusel,vem si za hnaci hridel a jestli ma vakl je to jasny.
Napsal: 29 črc 2011, 17:29
od josef10
pokornasek.pepan píše:no to by si nemusel,vem si za hnaci hridel a jestli ma vakl je to jasny.
jako myslis demontovat prevodovku a vzit za hridel pod spojkou? nebo jak to myslis?
Napsal: 29 črc 2011, 17:45
od kristobara