Stránka 1 z 1
Úprava CR motoru
Napsal: 31 črc 2011, 20:26
od lucky.jack
Co by bylo všechno potřeba pro úpravu CR motoru při výměně vstřikovačů 66kw za verzi z 80kw? Délka vstřiku bude nejspíš stejná, ale nevím jak další věci kolem. Jestliže mají 80kw trysky větší díru půjde tam víc paliva s tím pro mě vyvstává otázka tlaku na railu, jestli se musí nějak zvyšovat, zrovna tak tlak turba aby se stačil vyplachovat válec a bylo dost vzduchu atd. Poradí někdo?
Napsal: 01 srp 2011, 09:58
od Brouk
to je naky Peugeot ci co ? CR = comonrail ?
Napsal: 01 srp 2011, 19:13
od dape206rc
osobne som jazdil neaky cas peugeot a odporucam - nemenit, nepokazit co ako tak ide, ale kupit nieco silnejsie.
Napsal: 01 srp 2011, 20:23
od lucky.jack
Jo je to Ford s comonrailem. Mám v háji 2 vstřiky a můžu mít z auta se zaručenejma 50tkm jen z 80kw verze. Takže bych to vzal zároveň s navýšením výkonu...Vyvstávají tu ale jistá ALE...
Napsal: 02 srp 2011, 09:37
od BH motor
ma to auto fap ? aby si z navysenim vykonu nemal aj navyseny rozpocet... ale myslim si ze tie trysky su asi stejne
Napsal: 02 srp 2011, 09:41
od netopier