Stránka 1 z 2
Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní
Napsal: 30 led 2007, 21:29
od Kindlik
Jde mi o to , že chci dávat na G III spojkovou sadu z VR6 a mám TDI AFN a tam je prej už dvouhmot. setrvák a prej se to předělává na jednohmotnostní z TDI 1Z ? Jde to určitě ? Díky za rady , kdyžtak co je potřeba upravit a včem bude změna ? zda to něčemu vadí
Napsal: 30 led 2007, 22:16
od BH motor
ano da sa to prerobit na jednohmotnostny z 1Z vsetko pasuje ale musis dat cely set z 1Z. Ale nechapem co ma s tym VR 6 Ten zotrvak z vr 6 je uplne iny a ma 8 alebo 10 dier uz si nespominam presne . zda sa mi ze 10.
Napsal: 30 led 2007, 22:26
od Kindlik
prej se dá dát setrvák 1Z a na něj lamela a přítlačák z VR6 , je prej tužší a dokáže přenest větší výkon , proto tato kombinace
Napsal: 30 led 2007, 22:27
od Bóďa
Jen přítlačák VR6, zbytek 1Z.
Napsal: 30 led 2007, 22:42
od BH motor
Pozor ale na jednu malickost Ja teraz netusim aky tocak ma veverica ale predpokladam ze ten zotrvak tam nedavas z roztopase a pritlacna sila mekana nema z vykonom co robit. To je vsetko o krutaku a sile. Maximaly vykon veverice je pri 6500 otackach a ahu asi tak 4000. Ale ak ma mekano z veverice vacsi pritlak kak to bude hadam fungovat

. Ale ja som taky experiment nerobil. Skus jednohmotak aj so spojou ATD fabia rok00 az01. Mal by tam sedet ako uliaty. Do sharana pasuje afunguje. A funguje aj v leone rok 06 a uplne perfektne. Teraz sa tam napuci este kovokeramika a vacsi rotor Do toho KKK

. ale to bolo od temy.
Napsal: 30 led 2007, 23:17
od Kindlik
Bóďa píše:Jen přítlačák VR6, zbytek 1Z.
lamela se použít nedá ? já mám komplet spojkovou sadu z VR6 , jakej je rozdíl v té lamele ?
Napsal: 30 led 2007, 23:21
od BH motor
Neviem ci je rozdiel v tisichrane ale asi nie ale rozdiel bude urcite v torznych pruzinach. asi by ti ich rozsekalo a spojka by ti zacala hrkat . mozno . niesom si isty

Napsal: 30 led 2007, 23:38
od Kindlik
aha , tak to potom nic moc , to to musím nějak pořešit , ale ten dvouhmotnostní setrvák tam už dávat zpět nechci , protože je asi KO a novej kupovat nechci , proto jednohmota z 1z i s lamelou a přítlačák z VR6 , to by snad mělo jít , že ano ? Jinak díky za rady
Napsal: 31 led 2007, 06:12
od TDIPOWER
Kindlik píše:aha , tak to potom nic moc , to to musím nějak pořešit , ale ten dvouhmotnostní setrvák tam už dávat zpět nechci , protože je asi KO a novej kupovat nechci , proto jednohmota z 1z i s lamelou a přítlačák z VR6 , to by snad mělo jít , že ano ? Jinak díky za rady
BH Motor - nemať tady lidi, prosímtě, když si nejsi jistý, ano?
Vidím, že se chceš stát rekordmanem v počtu přízpěvků za měsíc a splnit plán, ale zkus to tam, kde to někomu něco přinese
Kindlik - můžu tě uklidnit, 1Z setrvák a VR6 lamelu a přítlačák mám osobně. Jde to a je to úplně bez problémů. Vše pasuje. Jen jde o to, že 1Z lamela má tlumič torzních kmitů navržen pro TDI a tudíž je vhodnější. Ale je tady spousta lidí co má tuto konfiguraci. Není to žádný EXPERIMENT

Doteď jsem měl 337 Nm a úplně v pohodě. A to to vůbec nešetřím

Takže můžeš být úúúúúúplně klidný
Zdar
Napsal: 31 led 2007, 06:19
od Kindlik
TDIPOWER píše:Kindlik píše:aha , tak to potom nic moc , to to musím nějak pořešit , ale ten dvouhmotnostní setrvák tam už dávat zpět nechci , protože je asi KO a novej kupovat nechci , proto jednohmota z 1z i s lamelou a přítlačák z VR6 , to by snad mělo jít , že ano ? Jinak díky za rady
BH Motor - nemať tady lidi, prosímtě, když si nejsi jistý, ano?
Vidím, že se chceš stát rekordmanem v počtu přízpěvků za měsíc a splnit plán, ale zkus to tam, kde to někomu něco přinese
Kindlik - můžu tě uklidnit, 1Z setrvák a VR6 lamelu a přítlačák mám osobně. Jde to a je to úplně bez problémů. Vše pasuje. Jen jde o to, že 1Z lamela má tlumič torzních kmitů navržen pro TDI a tudíž je vhodnější. Ale je tady spousta lidí co má tuto konfiguraci. Není to žádný EXPERIMENT

Doteď jsem měl 337 Nm a úplně v pohodě. A to to vůbec nešetřím

Takže můžeš být úúúúúúplně klidný
Zdar
super , tak děkuju

hele jen ještě taková blbost , k čemu tam vůbec dávali ten dvouhmotnostní ? v čem byl jako lepší ? Ten jednohmotnostní se nikdy nemůže rozbít , za to ta dvouhmota ano , příjde mi to spíš od VW krok zpět .
Napsal: 31 led 2007, 07:11
od TDIPOWER
Je to dvouhmotový, nikoli dvouhmotnostní. Jde o to, že je složen ze dvou smostatných hmot. Setrvačník je konstruován tak, že má lepší schopnost tlumit torzní kmity a nerovnoměrnost chodu hlavně na volnoběh, což je pro TDI charakteristické. Je to čistě pro kultivovanější chod motoru a zvýšení komfortu.
Ta jednohmota trošku změní i zvuk. Ale ve vozidle to je skoro nepostřehnotelné.
Napsal: 31 led 2007, 08:42
od BH motor
TDI power Pisem preto lebo som PN. Precitaj si moje prispevky a potom sa vyjadruj . Tuna nieje problem co do coho pasuje ale kazdy skusa normu CKD A CSN / co kto da aco sa najde/. Premna za mna daj tam aj lamelu so srrunkami s pera. A este ked sme pri tom vymienani zotrvakov a tlmicov kmitov/ uplne absurdum pre tych co sa chytaju na slovicka/ Kluka je dynamicky vyvazena spolu zo zotrvakom remenicou . A neboj tdi na buduci tyzden len budem pozerat anevyjadrim sa

Napsal: 31 led 2007, 10:45
od TDIPOWER
BH motor píše:TDI power Pisem preto lebo som PN. Precitaj si moje prispevky a potom sa vyjadruj . Tuna nieje problem co do coho pasuje ale kazdy skusa normu CKD A CSN / co kto da aco sa najde/. Premna za mna daj tam aj lamelu so srrunkami s pera. A este ked sme pri tom vymienani zotrvakov a tlmicov kmitov/ uplne absurdum pre tych co sa chytaju na slovicka/ Kluka je dynamicky vyvazena spolu zo zotrvakom remenicou . A neboj tdi na buduci tyzden len budem pozerat anevyjadrim sa

Zas nebuď tak citlivý

Jen se dívám, že tady trháš rekordy. Tady s tím nemáš zkušenosti, ale O.K. Jen třeba jsi mohl borce zbytečně odradit. Taky o tom nevěděl, tak asi potřeboval radu. Já, a nejen já, s tím mám, zkušenost a to je dost důležité.
A to že máš být ticho....to vůbec ne! Některé tvé příspěvky jsou velmi přínosné, to ano....jen nemusíš odpovídat za každou cenu
Kdyby bylo třeba ještě něco vyjasnit v rámci zachování dobrých vztahů, napiš SZ

Napsal: 31 led 2007, 10:48
od TDIPOWER
Jo a k tématu..... nechceš mu doufám doporučit, ať si při výměně setrvačníku nechá vyvážit kliku, že ne
To už by byl silný kalibr hodný jiných zdejších přispěvovatelů

Napsal: 31 led 2007, 22:37
od Kindlik
a už můj snad poslední dotaz

nevíte jak poznám ten jednohm setrvák z toho tdi 1Z ? abych to koupil správně , ten určitě kupovat novej nebudu tak ať mě někdo nenapálí , kdyžtak zda na něm je něco vyraženo co ho označuje , počet děr atp... díky