1.9TDI PD 110KW ARL

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Twins-Peta
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 28 kvě 2008, 16:56
Odpovědi: 0

1.9TDI PD 110KW ARL

Příspěvek od Twins-Peta »

zdravím pánové, vím že už takových podobných témat tu už bylo, ale já pořád hledám a tak nějak se nemůžu přesně dohledat
Chci se zeptat...chci koupit leona cupru 110kw arl...a chci vedet, jake nejcastejsi problemy to ma, na co si dat pri koupi pozor a taky za kolik to asi tak jezdi...v klidu a pak kdyz je tezka noha. Mockrát díky za rady. :)
Prodáno: - Seat Leon 1.9 TDI ALH 66kw.
Prodáno: VW Passat 1.9 TDI 96kw,chip 122kw
Prodáno: Seat Leon FR 1M. 1.9 TDI 110Kw -c
Nyní VW Touran 1.9 TDi 77kW - Chip
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

pozor si dej hlavně na špatný kousek ;)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Nebrat ARL vyrobene na Slovensku, dat pozor na prolinani oleje v sacim traktu, zvlast zkontrolovat svar uprostred te plastove trubky zda plne a zcela tesni (staci neodborna montaz nebo decentni tukanec a uz jsi o znacny balik lehci).

Taky jsem se setkal s pripadem, kdy tam bylo turbo z ASZ, protoze proste puvodni nebylo. ARLka byvaji dost zatezovana, protoze si je kupovali lide "sportovneji orientovani", alespon v CR + SR, pro D a A to neplati. Byt Tebou, zjistim si, zda to nebylo flashovane a zda je tam originalni RJ. V pripade, ze jedno z toho nesedi, zajimal bych se o puvodce chiptuningu, v druhem pripade bych patral po duvodu vymeny RJ.

Take bych se zajimal o stav a predchozi servis haldexu (v pripade, ze bych bral ctyrkolku), protoze to byva v CR problem, protoze na to vetsina lidi hazi bobek. Neopomenul bych vstrikovace, vahu vzduchu a stav turba - dle diagnostiky.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=8825

Dalsi Ti sdeli mechanici a odbornici, kteri se tim zabyvaji denne.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Twins-Peta
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 28 kvě 2008, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Twins-Peta »

Díky za informaci...jinak to auto je původ Itálie.
Teď nevím co myslíš na sání tu plastovou trubku, ta je kde přesně?
Jinak ještě jednou díky.
Prodáno: - Seat Leon 1.9 TDI ALH 66kw.
Prodáno: VW Passat 1.9 TDI 96kw,chip 122kw
Prodáno: Seat Leon FR 1M. 1.9 TDI 110Kw -c
Nyní VW Touran 1.9 TDi 77kW - Chip
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Přesně před motorem, nemůžeš jí minout.
Uživatelský avatar
Baťa1
Přispěvovatel
Příspěvky: 749
Registrován: 31 led 2007, 21:04
Odpovědi: 0
Bydliště: jižni morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baťa1 »

hlavně aqt to nemaš slatane ze 3 aut jak je tady v čr (wallbash)
VW Golf 1 RTDI sprint
Bmw M3 Drift
Zetor 25@ orba
mistr ve sprintu do3,5ben 2016
Uživatelský avatar
Rider.23
Aktivista
Příspěvky: 1453
Registrován: 15 úno 2010, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Miroslav

Příspěvek od Rider.23 »

Twins-Peta píše:Díky za informaci...jinak to auto je původ Itálie.
Teď nevím co myslíš na sání tu plastovou trubku, ta je kde přesně?
Jinak ještě jednou díky.
Tak původ Italie= dost pravděpodně upravené km, ikdyž je k autu serviska a taky sou ty auta dost "rozježděný", tam se pomalu opravdu nejezdí, ale to nemusí být až tak nutně na škodu... Zase bude pravděpodobně dobrej podvozkově, a bez koroze...
BMW e60 525d 2993ccm 145kW FL 2007- moje nová láska :punk: ...
BMW e46 320d 110kW Sport Edition 2004- nádherné vzpomínky...
Historie-Favorit,Uno 1.3D,Pony,Rover 414i,Panda 1.2i,Stilo 1.9M-JTD,Sorento,Mondeo 2.0LPG
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Jak se pozná ARL vyrobené na slovensku , :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Dal bych bacha, aby to nebylo něco, co parkovalo někde u moře. Dělat pak cokoliv na podvozku bejvá peklo...
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
hozyp
Přispěvovatel
Příspěvky: 58
Registrován: 05 pro 2008, 17:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecko

Příspěvek od hozyp »

ahoj, ke spotřebě- pokud nejezdíš po městě, tak i s těžkou nohou se budeš pohybovat kolem 6-6,5 l. To je na tom krásný... Ikdyž já se i při kombinaci město a dálnice nikdy nedostal na víc jak 6,5.
ALES
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 26 úno 2006, 18:01
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od ALES »

Nesmysl s těžkou nohou budeš ve městě na 8-9 litrech.Na dálnici a okreskách 7-8. Když se budeš hlídat tak o 1-1,5 míň. A když se nebudeš vůbec hlídat tak to jde i přes 10. Beru těžkou nohu v tomto autě. Aby někdo nepřesedl z třeba trabanta a pak hodně pomalé jízdě v ARL okolo volnoběhu říkal těžká noha a byl unešenej jak neletí. :D
GOLF 4 96 Kw asz Var. 4Motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“