Stránka 1 z 5

Jaky podvozek ktery bude fungovat na G4

Napsal: 16 zář 2011, 08:05
od oranger
Ahoj,
nerad zakládám zdánlivě duplicitní téma, ovšem nikde jsem nenalezl odpověď, všude se řeší hlavně maximální možné snížení bez ohledu na jízdní vlastnosti a to je zrovna věc kterou řešit nepotřebuju.

Rád bych pořídil pořádný podvozek na G IV Variant TDi PD, nezáleží mi moc na míře snížení, o vzhled mi vůbec nejde, spíš chci aby auto fungovalo v zatáčkách, snížení bych vzhledem k nekvalitě našich silnic a dennímu používání auta volil velmi střízlivě, nejlépe tedy žádné . Otázkou tedy je, jaký konfig tlumičů, pružin, případně stabilizátorů a silentbloků zvolit aby se auto chovalo co nejlépe v zatáčkách a přitom ze mě nevytřepalo duši (s určitým přitvrzením počítám)

Docela dost najedu a chtel bych koupit poradnej overenej podvozek, zadnej JOM nebo podobnou cinu.

Pokud se tady stejná věc už řešila tak se moc omlouvám, ale opravdu jsem nenašel.

Napsal: 16 zář 2011, 08:17
od kibi
jednoznačně a bez debat HP Sporting

http://hpsporting.cz/?k=3

Napsal: 16 zář 2011, 08:43
od kave66
jj HP je good všude samá chvála, osobně mám HRcomfort a také spokojenost ... ale až umře pořešim asi HP (rofl)

Napsal: 16 zář 2011, 08:47
od oranger
kibi píše:jednoznačně a bez debat HP Sporting

http://hpsporting.cz/?k=3
Díky,

HP Sporting prý nic nevydrží, co jsem tak četl, ale je to jen jedna pani povidala, nikdy jsem ho neměl.

Co třeba Bilstein, KW, Weitec?
Co ramena a stabilizatory z Octavie RS?

Napsal: 16 zář 2011, 09:15
od nogis
Mám Bilstein B6 a spokojenost. Pokud ještě bude nějaké příště, tak HP ;)
jinak máš sz. ;)

Napsal: 16 zář 2011, 09:18
od Vici
HPčka že nevydrží? Total nesmysl... Vydrží a moc. Kámoš je měl na Feldě 100tkm a v pohodě. Neslyšel jsem že by někomu udělaly nějaký problém.
Navíc je lze nechat u výrobce repasovat :)

Za mě jedině HPčka

Napsal: 16 zář 2011, 10:07
od marquee
Nebo se domluv s panem Křístkem - PROTLUM a budeš 100% spokojen ale bude to něco stát :D

Napsal: 16 zář 2011, 10:16
od marena tdi
[quote="Vici"]
Navíc je lze nechat u výrobce repasovat :)
a da se koupit i jeden tlumic.(kdyby jsi mel nehodu)
u ostatnich vyrobcu bohuzel jen sadu.
mam HP a jsem spokojeny.

Napsal: 16 zář 2011, 11:41
od flekyc
ja mel KW a hruza, tvrdy jako prase....

Napsal: 16 zář 2011, 11:46
od luke.bean
HP..
jediná "nevýhoda" je,že ty tlumiče nejsou tvrdý jak kámen jako u ostatních značek a tudíž když chce člověk jít dolu s výškou ( jako třeba tuningář já (noteeth) ) tak potom při svižnější jízdě drhnou kola v podbězích (LOL)

je to ideál na sériovou pružinu a na Golfa mají vepředu stavitelnou výšku,takže jde stočit o 4cm níž oproti sérii na sériový pružině

Napsal: 16 zář 2011, 12:01
od oranger
OK,

vypadá to teda na HP Sporting + koupim nové seriové pružiny, ty stávající budou unavené.

Co stabilizátory a silentbloky? Má cenu to nějak řešit? Případně co doporučíte?

Muj napad na ramena a stabilizatory z ORS je pry blbost protoze jsou pry akorat jinak uchycene a navic jsou slabsi.

Napsal: 16 zář 2011, 12:42
od Vici
marquee píše:Nebo se domluv s panem Křístkem - PROTLUM a budeš 100% spokojen ale bude to něco stát :D
p. Křístek je stejně ex HP ;)

Napsal: 16 zář 2011, 13:14
od Ladas
mám starší HP kdyžtak SZ

Napsal: 16 zář 2011, 18:56
od turbo kamna power
oranger píše:Co stabilizátory a silentbloky? Má cenu to nějak řešit? Případně co doporučíte?
stabilizátor bych neřešil vůbec, maximálně nový gumy a kosti.

Silentbloky bych dal do předních ramen plný puky z TT/S3/Cupra, případně ještě třeba PU ty malý přední, na zadní nápravu asi silentbloky z Cupry, který by snad měly být tužší.

Napsal: 16 zář 2011, 19:30
od subz3ro_tdi
Uz stacia aj originaly, model 1J0... ma nahradu 6R0 a je to tuhe ako stolverka :D