Stránka 1 z 1
Který 2.0TDi?
Napsal: 18 zář 2011, 14:19
od Jayson
Měl bych dotaz na zkušenější z vás mechaniků, kteří budou mít v tomhle větší obzor než já, jde mi o to, který z 2.0TDi je nejlepší? Konkrétně mi jde o Audi A3 2003+. Popřípadně co na nich nejčastěji odchází a na co si dát pozor.
Nebo jestli bude nejlepší volit klasiku PD 77kW
Díky
Napsal: 18 zář 2011, 14:35
od Tomas.cz
BKD, 16v, no dpf.
Už v sérii pěkné svezení.
Napsal: 18 zář 2011, 16:20
od jjp
Klasiku 77kW 1,9tdi neznicitelnej motor. Pokud 2.0tdi tak 8v bez DPF
Napsal: 18 zář 2011, 16:46
od Cheerio
Mám BKD 2.0 16V a klasika prasklá hlava, Buď 8ventil, nebo 77kw, ale to je mrtvola, i ten dvoulitr nejede a žere
Napsal: 18 zář 2011, 18:23
od OťasTDi
77kw je ve dvojkové octávii líný...vlastní zkušenost...a bezporuchový není téměř vždy např. dvouhmota ko u ojetiny...bkd super svezení...
Napsal: 18 zář 2011, 18:28
od leguan
můžu potvrdit švagr ma BKD najeto 180 tisíc a žadny problem svezení pěkny
Napsal: 18 zář 2011, 18:56
od jericho-3
Můj kámoš má Passata /2002/ 1,9 77kw /lehký čip/, kterého má u mně a teď týden jezdí s Octou BKD 2.0 TDI /pěkná/a měl cukání ji pořídit a když jsem se ho ptal, tak co? Passat je Passat, tohle na něho nemá, motor jede líp, ale tak nějak divně..

Napsal: 18 zář 2011, 21:22
od Cheerio
BKD žere a nejede, a samej problém, prasklá hlava, dvouhmota v prdeli, turbo začíná odcházet, vstřiky, najeto 165 tis km
Napsal: 19 zář 2011, 13:18
od vladiak
ja som sa rozhodol na osvedceny motor 1,9.ak by som kupoval 2.0 tak len bmp 8v. ale som spokojny aj s 1,9.nie je to mrtvola aspon podla mna nie.spotreba dobra a preteky nejazdim.
Napsal: 20 zář 2011, 20:50
od petrce63
BMM 2.0tdi 103kW a příjemný svezení i po 190t km.
Napsal: 30 zář 2011, 13:30
od smej0191
ako kukam je to kus od kusu a človek si v dnešnej dobe nemoze byt ničim isty
zo začiatku to boli praskajuce hlavy, olej čerpadla, vyvazovaky,
zvažujem kúpu GV 2,0 8V BMM rv 2006 trpí tento motor niektorými s týchto neduhov?? je dostatočne odolný v porovnaní s ostatnými
ked kukam podla katalogu elit sa tam ani iny motor nedaval pri 103kw iba BMM a BKD kedysi hlboko opovrhovane motory a dnes to uz tak neni a nazory sa menia ?? či klesaju naroky

Napsal: 30 zář 2011, 14:46
od sharik4x4
Já osobně bych BKD,BKP 16V nikdy nekoupil.Jede pěkně ale těch problémů kolem.Věčně něco na to spravuji.U 2,0TDI 8V je sice filtr,ale když se dá pryč,tak to nemá chybu.Motor koncepčně jednoduchý a stejný s 1,9TDI.A hlavně spoustu náhradních dílů a celých motorů za gut preis.U 16V je to loterie.Někdo jezdí v pohodě,ale většina se trochu z toho ztřílý.Nic se na to nedá sehnat starší,vše nové za těžké love.Nejhorší je hlava/30tKč/ a vstřiky/15tKč/ks//-věčně něco posranýho.Taky všechny s 2,0TDI 16V se těžko prodávaj,každý se toho bojí jak čert kříže.

Napsal: 30 zář 2011, 14:48
od misoVW
presne tak, 2.0 8V, DPF nevadi
