Stránka 1 z 1

jede spatne na benzin, plyn je OK

Napsal: 30 zář 2011, 07:44
od calibos
Motor 1.8T – AUQ – 132kW – LPG STAG300

Mam problem s benzinem a studenym startem.
Pri chladnem ranu spatne startuje, nekdy na 2-3 pokus, pri teplem nad 20°C je to lepsi. Rozbiha se na 2 az 3 valce, nepravidelny chod, skube. Musim drzet ve vyssich otackach.
Po zahrati uz volnobeh udrzi.
I po zahrati na provozni teplotu jede spatne, pri plnym plynu chybi zatah, skube a problikuje oranzova kotrolka motoru.

Kdyz se jede na LPG, tak motor jede normalne, zatah normalni, zadne skubani, motor jde krasne vytocit, zadne problikavani kontrolky motoru.

Chovani na volnobeh, zahraty motor:
N95 – lehke kolisani otacek , spotreba 1,1-1,4 / h (puvodne 0,7-0,8)
LPG – stabilni otacky , spotreba 0,8 – 0,9 / h (puvodne 0,8-0,9)

Jsou vymeneny vsechny odvetravaci hadice – 13A, 10, 6, 9A
Svicky NGK – najeto 15000 km
Menena civka na 3. vlci pred 10 000 km

Chyby VAG:
Neco jako nahodna chyba pri zapaleni ve 2 a 3 valci.

Jeste mam pry na 3-tim valci nizsi kompresni tlak o 1 atmosferu oproti ostatnim valcum.

Mate nekdo poneti, kde muze byt chyba ??
Diky za rady

Napsal: 30 zář 2011, 09:45
od MirekX
udělej základní nastavení a výmaz adaptačních hodnot a pak uvidíš

nejede

Napsal: 30 zář 2011, 15:24
od Dejv212
Zdar spin neź to zzakladni nastaveni bych spis prekontroloval vstrikovace,palivovej filtr - hadicky.Jelikoz si myslim ze stale jezzdis na plyn a na benzin to pouze startuje,je mozne ze jsou vstrikovace zalepeny.\bezny to jev.

Napsal: 01 říj 2011, 21:32
od coffin
Před měsícem jsem stejnej problém řešil s kamošem na fábce.
Na plyn to jelo i startovalo v pohodě ale na benzin to prostě nechytlo ani náhodou. Diagnostika nic neukázala.
Nakonec to bylo vstřikama.Vyměněny za nové a už to fachčí jak má.

Napsal: 02 říj 2011, 11:57
od martinsidlo
Kup aditivum,dej větší dávku,projeď na benzín.Zalepené vstřiky z důvodu nepoužívání.Čas od času protáhnout na benzín.

Napsal: 03 říj 2011, 07:16
od calibos
diky.
vyzkousim to aditivum a snad to pomuze.

Napsal: 05 říj 2011, 17:26
od calibos
Tak jsem mel vstriky na ultrazvukovym cisteni a vubec to nepomohlo. Stav je porad stejny.
mozna to bude cerpadlem v nadrzi.
Ale nevim uz, kam to zavezt, kazdej mechanik jenom rika, ze by musel mit novy na vyzkouseni. Neznate v OV ci okoli nejaky dobry servis, coi machra, ktery by tohle zvlanul?

Nekde jsem cetl, ze se da zmerit cerpadlo , jestli dava spravny tlak, ale nemuzu to najit...

Jaky by mel byt tlak a je to cerpadlo stejne jako u octavie 1.8 - 110kW ???

Napsal: 05 říj 2011, 17:33
od slovacek.milos
nejlépe když máš tlakoměr na pět atm s t kusem vřadíš ho před vstřikovací lištu musí tm být 3 atm,


pokud bude malý tlak tak ucpaný palívový filtr, ucpaní sítko sacího koše, rozletění čerpadlo že ti stříká přímo do nádrže, taky zadrbaný regulítor tlaku, ;)

taky se mi párkrát stalo že čerpadla vika nebo AQ prostě nedávali tlak, max třeba 1 atm, to je problém start a rozjet se v křižovatce,

prostě je to o tlakoměru a měření ;)

Napsal: 05 říj 2011, 18:17
od bobG3
Tlak se při přidání plynu musí o pár desetin zdvihnout, nesmí klesat, každé vstřikování má svoje rozmezí, změříš tlak čerpadla bez připojeného podtlaku na reguláku a pak s připojeným reg. ventilem a musí to sedět s manuálem. Samozřejmě zapalování musí být OK. Je to jak píše Miloš o měření.

Napsal: 05 říj 2011, 18:28
od slovacek.milos
bobG3 píše:Tlak se při přidání plynu musí o pár desetin zdvihnout, nesmí klesat, každé vstřikování má svoje rozmezí, změříš tlak čerpadla bez připojeného podtlaku na reguláku a pak s připojeným reg. ventilem a musí to sedět s manuálem. Samozřejmě zapalování musí být OK. Je to jak píše Miloš o měření.
bobe jestli ty tlaky měříš tak já to dělám tak že nasadím t kus a vyvedu tlakoměr pod stěrač kolikrát se dějou veci, že zůstává i rozum stát :o ;)