Priemer vyfuku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
Odpovědi: 0
Priemer vyfuku
zdar chalani..rozhodol som sa nazvarat si novy vyfuk..chcem dat aj vecsi priemer..teraz mam origo 55mm a rozmyslam na 65mm...coho sa vyvarovat ? do akej velkosti sa vlastne moze ist aby to malo zmysel?? nebude uz 65mm vela?
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
Odpovědi: 0
ale neda sa tym uskodit..ci sa mylim?
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 346
- Registrován: 24 črc 2010, 16:59
- Bydliště: Kosice, Slovensko
Odpovědi: 0
by som povedal ze tym trochu stratis v nizsich otackach
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
nechal bych 55mm a co nevíc ho zprůchodnil. Nechápu proč tam dávat takovou rouru od kamen, asi aby sousedi pokaždý věděli, že příjíždíš domů 

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
nerieš to, ja som to riešil a zbytočne. radšej si kúp poriadny basák do kufra. alebo trysky alebo IC. 

bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
.brankar30 píše:mam 60mm..nerez...
ved aj ja. ale povedal by som, že to prináša akurát "dobrý pocit", ked sa pochválim, že mám celonerez.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
......vyhodené peniaze a strata komfortu v podobe hluku.brankar30 píše:..urcite neuskodil...a ci pomohol to neviem..puci píše:.brankar30 píše:mam 60mm..nerez...
ved aj ja. ale povedal by som, že to prináša akurát "dobrý pocit", ked sa pochválim, že mám celonerez.
Matúš a tvoj leon už kravál robí, tak nevyhadzuj peniaze a investuj do niečoho z čoho budeš mať úžitok.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to bych prosil vysvetlit do detajlu... takovou teorii jsem jeste neslysel...marquee píše:to se mýlíš, výrazným snížením protitlaku za turbem mužeš klidně poškodit turbo (začne ti z něj téct olej proudem)Leon/kissiakos píše:ale neda sa tym uskodit..ci sa mylim?
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
@marquee: to je trosku zcestny predpoklad, ked sa nad tym zamyslis, tak ten protitlak vo vyfuku nie je konstantny ale stupa a klesa podla velkosti EMP, ktore je zase zavisle od otacok a zatazenia motora... takze ak aj nieco take existuje, musi to posobit aj opacne, tzn. ked je moc velky protitlak tak sa ta osa posunie mimo "normu" opacnym smerom.........
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.