Stránka 1 z 2

Priemer vyfuku

Napsal: 02 říj 2011, 14:28
od Leon/kissiakos
zdar chalani..rozhodol som sa nazvarat si novy vyfuk..chcem dat aj vecsi priemer..teraz mam origo 55mm a rozmyslam na 65mm...coho sa vyvarovat ? do akej velkosti sa vlastne moze ist aby to malo zmysel?? nebude uz 65mm vela?

Napsal: 02 říj 2011, 14:40
od moucha
55mm ti stačí klidně na 230ps takže bych se do většího průměru asi moc nehnal. Pokud ho chceš tak bych to viděl na 60mm vnitřní průměr.

Napsal: 02 říj 2011, 16:40
od Jayson
řekl bych, že v tvým případě si akorát zvýšíš hluk..ale jinak je to tak, jak říká moucha..

Napsal: 02 říj 2011, 17:22
od Leon/kissiakos
ale neda sa tym uskodit..ci sa mylim?

Napsal: 02 říj 2011, 19:49
od mgbiker
by som povedal ze tym trochu stratis v nizsich otackach

Napsal: 02 říj 2011, 19:59
od turbo kamna power
nechal bych 55mm a co nevíc ho zprůchodnil. Nechápu proč tam dávat takovou rouru od kamen, asi aby sousedi pokaždý věděli, že příjíždíš domů :roll:

Napsal: 02 říj 2011, 20:36
od puci
nerieš to, ja som to riešil a zbytočne. radšej si kúp poriadny basák do kufra. alebo trysky alebo IC. :)

Napsal: 02 říj 2011, 20:47
od brankar30
mam 60mm..nerez... ;)

Napsal: 02 říj 2011, 20:56
od puci
brankar30 píše:mam 60mm..nerez... ;)
.

ved aj ja. ale povedal by som, že to prináša akurát "dobrý pocit", ked sa pochválim, že mám celonerez.

Napsal: 02 říj 2011, 20:58
od brankar30
puci píše:
brankar30 píše:mam 60mm..nerez... ;)
.

ved aj ja. ale povedal by som, že to prináša akurát "dobrý pocit", ked sa pochválim, že mám celonerez.
..urcite neuskodil...a ci pomohol to neviem.. (crazy)

Napsal: 02 říj 2011, 21:01
od puci
brankar30 píše:
puci píše:
brankar30 píše:mam 60mm..nerez... ;)
.

ved aj ja. ale povedal by som, že to prináša akurát "dobrý pocit", ked sa pochválim, že mám celonerez.
..urcite neuskodil...a ci pomohol to neviem.. (crazy)
......vyhodené peniaze a strata komfortu v podobe hluku.
Matúš a tvoj leon už kravál robí, tak nevyhadzuj peniaze a investuj do niečoho z čoho budeš mať úžitok.

Napsal: 03 říj 2011, 07:22
od marquee
Leon/kissiakos píše:ale neda sa tym uskodit..ci sa mylim?
to se mýlíš, výrazným snížením protitlaku za turbem mužeš klidně poškodit turbo (začne ti z něj téct olej proudem)

Napsal: 03 říj 2011, 07:33
od TDIfun
marquee píše:
Leon/kissiakos píše:ale neda sa tym uskodit..ci sa mylim?
to se mýlíš, výrazným snížením protitlaku za turbem mužeš klidně poškodit turbo (začne ti z něj téct olej proudem)
to bych prosil vysvetlit do detajlu... takovou teorii jsem jeste neslysel...

Napsal: 03 říj 2011, 09:59
od marquee
Protože turbo má určitou axiální vůly kterou ti protitlak výfuku vymezí, když ho výrazně snížíš celá osa se ti mírně pohne směrem do výfuku a už to jede, nevěřil bych tomu kdyby jsem to na vlastní oči neviděl v praxi na školení v jednom nejmenovaném servisu turbodmychadel.

Napsal: 03 říj 2011, 10:10
od subz3ro_tdi
@marquee: to je trosku zcestny predpoklad, ked sa nad tym zamyslis, tak ten protitlak vo vyfuku nie je konstantny ale stupa a klesa podla velkosti EMP, ktore je zase zavisle od otacok a zatazenia motora... takze ak aj nieco take existuje, musi to posobit aj opacne, tzn. ked je moc velky protitlak tak sa ta osa posunie mimo "normu" opacnym smerom.........