Stránka 1 z 3
co udelat na AFN po 300 000 km
Napsal: 09 říj 2011, 19:13
od zizalak
Za chvilku se to blíží. Co byste udělali po 300 000 km na motoru AFN, vyjde mi to akorát na rozvody (295 000 km). Docela často jezdím dálky a chci predejit tomu, aby me auto nekde nechalo. Spíš mi jde o to, co ještě vyměnit preventivně, aby byl klid.
S rozvodama obvykle dělám
- kladky, řemen, vodní pumpa
- klínový řemen, klima řemen, kladky kolem nich a napínák
- termostat
Po téhle porci km bych ještě chtěl udělat hydroštely, když to bude rozebraný. Ještě něco?
Napsal: 09 říj 2011, 19:16
od Ladas
to co náleží dle km +hydra přetěsnit a jezdit
Napsal: 09 říj 2011, 19:17
od hansdob
jestli má tvůj motor opravdu jen 300000km tak to není tak velká porce a v klidu bych jezdil. Jinak pro dobrý pocit kontrola vstřiků a když budou venku změřím si tlaky a pokud ty tlaky budou ok tak spokojeně jezdím

Napsal: 09 říj 2011, 19:29
od Huml
rozhodně bych vyměnil kolečko na klice a šroub, pokud je původní, tak už z něj je časovaná bomba

Napsal: 09 říj 2011, 19:30
od sparco gti
jam mam origo 330000km a ten motor si iba cvrlika oproti dyzlom co som vydel a mali naj 180000 tak ja mam sepot kvetin

Napsal: 09 říj 2011, 19:54
od misoVW
tak dobry motor ako AFN uz nikto nikdy nevyrobi

Napsal: 09 říj 2011, 20:11
od Tomas.cz
Ještě bych zvážil gufera na klice nebo vačce, případně řemenici na hřídel olej. a vakuovky.
Napsal: 09 říj 2011, 20:42
od misoVW
jj, pretesnit a kolecko na klice ako pise Pan majster
Napsal: 09 říj 2011, 20:56
od Marek77
To byly skutečně povedené motory. Mám taky skoro tři sta a nemůžu si stěžovat. Teď při 270.000 jsem s rozvody vyměnil zdvihátka, protože po jednom začala odcházet, ale jinak ZLATÝ MOTOR.
Napsal: 09 říj 2011, 21:11
od Biimbo
to doporučení na kolečko platí jen u AFN nebo i u jiných motorů?
Napsal: 09 říj 2011, 21:13
od Marek77
Pořád nechápu, proč mě tu pořád někdo straší kolečkem na klice. Přece pokud ho nepovolím a blbě nedotáhnu, samovolně se nepovolí. Jestliže je tam 300.000 km bez problému, bude tam bez problému i dál.
Nebo mi někdo rozumně vysvětlete, co je příčinou toho, že se to kolo podle vás povolí???
Napsal: 09 říj 2011, 21:21
od tuner
A presto se povoluje1Z,AFN,AHU, pri rozvodech je dobry to zkusit pretahnout, novejsi motory tim netrpi
Napsal: 09 říj 2011, 22:37
od Huml
právěže se povolí nebo spíš po těch kilometrech se už natáhne šroub natolik, že postupně se stane to co se u těchto motorů stává, u novějších motorů se to nestává, protože sroub má větší průměr, nepodceňoval bych to a minimálně ten šroub vyměnil a správně dotáhl, není to zase taková investice a může to pak bez problémů najezdit dalších 300000
Napsal: 09 říj 2011, 22:59
od tuner
vymenil bych zaroven i kolecko, to uz musi byt taky opotrebeny slusne pokud je puvodni. A taky olej v prevodovce pokud je puvodni, celozivotni napln je prave tech 300t.km
AFN
Napsal: 10 říj 2011, 11:03
od Seidl
Passat B5 AFN najeto 430000km. Pravidelná údržba+hydra+vstřiky. Jezdí dál a to je chiplý.