Stránka 1 z 1
Přidavač paliva u 1.6TD
Napsal: 23 led 2006, 14:52
od frenky
Zdravím,
mám takový problém s Golfem II 1.6TD.
Motor jede skvěle, jen se občas na čtyřku a pětku nechce vytočit přes 3500, nebo tak nějak kolem. Neví někdo, co by to mohlo být? Mě napadlo, jak je přidavač paliva na čerpadle, jestli to není nějak zas****, že by to prostě občas nepřidalo naftu. Motor by sílu měl, třeba když jsem jel do mírného kopečka, tak jsem to vytočil na otáčky kolem těch 3500 a pak to netáhlo dál, pak zase trochu jo, ale jen to jakoby tak trochu zatáhlo a zase přestalo a to se pořád opakovalo. Naft. filtr by měl být v pohodě.
Děkuji
Napsal: 23 led 2006, 15:07
od gumi
V transporteru 1,6TD, je přidavač paliva řešen trochu jinak než u Golfa (kvůlivá prostoru). Mě se v něm proděravěla membrána a foukal z toho olej. Tak jsem přidavač odpojil a nepoznal jsem výraznou změnu. Je fakt že moc často jsem vyšší otáčky nepoužíval

.
problém
Napsal: 23 led 2006, 19:35
od vencl
ty to vypadá na problém z naftou, je možný že je něco v palivo. systému, možná něco v nádži, nedělá to třeba když máš málo v nádrži? já měl tady to u G3 a dělala to ta nádrž a bordel vní.
Napsal: 23 led 2006, 19:49
od frenky
no tankuju u různejch pump, ale dělá to stále. Jestli není něco v nádrži budu zjišťovat nejspíš někdy až bude teplejš, ale řekl bych, že tady problém nebude
Napsal: 23 led 2006, 22:02
od Huml
Naft. filtr by měl být v pohodě.
Co to znamená, by měl být v pohodě?
Napsal: 23 led 2006, 22:40
od gumi
Když jsem si pořídil tohle vozítko, tak v první zimě to skoro nejelo, chcípalo

atd. Vyměnil jsem filtr a jelo to líp jak v létě

.
Napsal: 24 led 2006, 15:24
od frenky
Huml píše:Naft. filtr by měl být v pohodě.
Co to znamená, by měl být v pohodě?
Prostě tím filtrem to není
Radši se neptejte proč, ale je prostě propustný, a to musí jako vysvětlení stačit

Napsal: 24 led 2006, 16:14
od cable
no, přidej si naftu na čerpadle, občas to někdo sunda aby ušetřil.... a nebo povol štelovací šroubek na dorazu.... uvidíš....
Napsal: 24 led 2006, 16:25
od frenky
no ale ono to někdy jede dobře a jindy to nejde přes ty otáčky kolem těch 3500 - 4000.
Jinak ten doraz už bych radši nechal být, mělo by to fungovat jako omezovač otáček, ale motor točí o hodně víc, než by měl....
Motor je tam zatím jen chvíli, tak se to musí všechno doladit
Napsal: 24 led 2006, 16:58
od Rendl
Jestli filtr je v poho, tak vyčisti trubku z nádrže až k filtru. Na podzim jsem to dělal bráchovi na Golfu 1,6TD.Příznaky stejný jak píšeš ty, akorát když ho vzal do dlouhýho taháku pod plným plynem tek to přestalo uplně ject.Počakal jsi 15 sekund nastartoval a jelo to dál. Trubka byla pěkně zarostlá.
Napsal: 24 led 2006, 20:39
od frenky
trubky mám taky už měněné....
Ale díky moc všem za nápady, určitě se na to nějak přijde