Stránka 1 z 1

centrální stěrač

Napsal: 04 bře 2006, 18:38
od Luis
Prosím nemá někdo návod jak vyrobit na Octavii 12/2000 centrální stěrač, mám zatím přehozený levý stěrač na pravý, ale není ůplně vprostředku. Slyšel jsem o nějakém adaptéru - upravení raménka stěrače, stěrač je uplně veprostřed v klidové poloze . Děkuji

Re: centrální stěrač

Napsal: 05 bře 2006, 10:22
od Zdendas
a není to tak trochu nahovno?

Napsal: 05 bře 2006, 10:31
od Luis
na to jsem se neptal !!! Říká se tomu TUNING a ten je podle tebe taky na hovno ??? Myslím si že je to každého věc a nech si takový názory někam jinam, kde jsou na to zvědavý ;)

Napsal: 05 bře 2006, 13:58
od Zdendas
znám na to jiné slovo TUZING, ale proti gustu.... :)

Napsal: 05 bře 2006, 14:12
od lt.kubosh
Zdenas> Jeden sterac rekneme pochopim. Je to "neobvykle", ale co nechapu proc ma trcet jak pyj uprostred?

a) by mi solidne sralo, ze mi zavazi ve vyhledu
b) nechapu jak to potom stira? Nedriv jednu 1/2ku skla a pak odjede na druhou nebo co?

Napsal: 05 bře 2006, 14:13
od Kornout
Dělal jsem to jednou na GII, ale ten pákový mechanizmus je v podstatě stejnej. Jde to upravením délky toho raménka, co je na čepu řidičova stěrače, když ho zkrátíš, prodloužíš dráhu stěrače, musíš to ale vychytat, je to docela pakárna, x krát tam a zpět, přeju pevné nervy.

Napsal: 05 bře 2006, 14:49
od Zdendas
třeba má pak majitel lepší pocit, že mu alespon něco trčí stále v pozoru :-))) Ale fakt tenhle typ tuzingu nechápu....absolutně v tom nevidim nic hezkého a už vůbec ne učelného....znám člověka co to má a stírá to slušně řečeno nahovno, jen něco málo přes půl okna, ale tenhle typ lidí si to prostě nenechá vymluvit...
nechme je v tom, doufám ale, že ho v dešti nepotkám a on mě nepřehlídne.
lt.kubosh píše:Zdenas> Jeden sterac rekneme pochopim. Je to "neobvykle", ale co nechapu proc ma trcet jak pyj uprostred?

a) by mi solidne sralo, ze mi zavazi ve vyhledu
b) nechapu jak to potom stira? Nedriv jednu 1/2ku skla a pak odjede na druhou nebo co?

Napsal: 05 bře 2006, 14:53
od Luke288
Luis píše:na to jsem se neptal !!! Říká se tomu TUNING a ten je podle tebe taky na hovno ??? Myslím si že je to každého věc a nech si takový názory někam jinam, kde jsou na to zvědavý ;)
TUNING (LOL) (LOL) (LOL)
jako jo, nemam nic proti individualite, ale podle me nemas sanci to vychytat tak, aby to stiralo jako dva plnohodnotny sterace. ale muzes se inspirovat treba u mercedesu, ty to maj docela vychytany..

Napsal: 06 bře 2006, 08:15
od chiptuning
nebo je moznost pouzit sterac i motorkem z una I nebo citroena bx,ale nestoji veprostred

Napsal: 06 bře 2006, 10:38
od origoš
Stačí upravit doběhový spínač a bude zastavovat kdekoli.

Napsal: 06 bře 2006, 10:55
od Rybízek
Kornout píše:Dělal jsem to jednou na GII, ale ten pákový mechanizmus je v podstatě stejnej. Jde to upravením délky toho raménka, co je na čepu řidičova stěrače, když ho zkrátíš, prodloužíš dráhu stěrače, musíš to ale vychytat, je to docela pakárna, x krát tam a zpět, přeju pevné nervy.
Ta páčká se musela prodloužít ! :) přesně to bylo o 0.7 CM dělal jsem to dva dny (noteeth)

Napsal: 06 bře 2006, 21:22
od Kornout
To rybízek: Jako na vojně, sborka, rozborka, sborka, rozborka ................ (noteeth)
Tak to ale máme na mysli každej jinou, máš na výběr 3 součástky. Tak, nebo tak, pokud je člověk trošku mechanicky gramotnej, tak to zvládne ;) , maximálně to pak zase dovaří :D