ATE power disc a keramicke desky zkusenosti?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

ATE power disc a keramicke desky zkusenosti?

Příspěvek od JHBullit »

ma nedko s temito brzdamy zkusenost?
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

Ja som ich mal, ale mal som zle naboje tak to triaslo... Platnicky sa podla mna rycchlo drali kvoli tym ryham....ked to mas za dobru cenu, ber to. Ale maj naboje,loziska napravu v poriatku
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
ciko
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 21:26
Bydliště: trnava

Příspěvek od ciko »

Ja som ich mal, ale mal som zle naboje tak to triaslo... Platnicky sa podla mna rycchlo drali kvoli tym ryham....ked to mas za dobru cenu, ber to. Ale maj naboje,loziska napravu v poriatku
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

budu to mit do 5tisic na predni i zadni napravu kotouce i desky tak me to dcl laka jen doufam ze lip brzdej a vic vydrzej
halopici
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2009, 20:08

Příspěvek od halopici »

Mam vpredu 312mm powerdisc s EBC redstuff platnami a musim povedat ze to brzdi horsie ako seriovy kotuc s nejakymi seriovymi ferodo platnami.
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...to ale neni směrodatný. Máš ty desky EBC RS správně zajetý? A seš si jistej,že si právě tyhle desky materiálově rozuměj s Ate PowerDisk?

Takovýhle laborování s materiálama přináší většinou spíš zklamání,než příjemný překvapení,nebo očekávanej učinek...

Proti Ate nic nemam,spíš naopak,ale nemyslím si,že by Ate PowerDisk byl bůhvíjak sportovní kotouč a už vůbec si nemyslim totéž o keramických deskách Ate. Dokonce samo Ate o těch deskách uvádí,že jsou tišší a mají menší prášivost. O zvětšeným brzdným účinku,čili většímu koeficientu tření neni nikde ani zmínky,pokud se nemýlím...

A co je zcela mimo je požadavek "líp brzdit a delší životnost". To dost dobře nejde dohromady.
Naposledy upravil(a) rici.houba dne 15 lis 2011, 08:23, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
marena tdi
Aktivista
Příspěvky: 3597
Odpovědi: 0
Registrován: 02 dub 2009, 09:39
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od marena tdi »

Ja mam 312mm ATE kotouce a ATE ceramic desky.trosku trvalo nez si to sedlo ale ted.parada jsem spokojeny.brzdi to nadherne a brzdy nevadnou.
co se tyce spineni disku od brdovych segmentu ,musim rict ze je minimalni.zanedbatelne oproti normalnim deskam.tak ze udrzba (cisteni)kol se mi o dost snizila.
pokud muzu ,tak to vrele doporucuju. :)
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

rici.houba píše:...to ale neni směrodatný. Máš ty desky EBC RS správně zajetý? A seš si jistej,že si právě tyhle desky materiálově rozuměj s Ate PowerDisk?

Takovýhle laborování s materiálama přináší většinou spíš zklamání,než příjemný překvapení,nebo očekávanej učinek...

Proti Ate nic nemam,spíš naopak,ale nemyslím si,že by Ate PowerDisk byl bůhvíjak sportovní kotouč a už vůbec si nemyslim totéž o keramických deskách Ate. Dokonce samo Ate o těch deskách uvádí,že jsou tišší a mají menší prášivost. O zvětšeným brzdným účinku,čili většímu koeficientu tření neni nikde ani zmínky,pokud se nemýlím...

A co je zcela mimo je požadavek "líp brzdit a delší životnost". To dost dobře nejde dohromady.
Tak tak. Dost lidí koupí "super" kotouče a desky a že by to měli nějak zajet to už neřeší. Já mám na naší FRS kotouče Ferodo, který se vyrábí v Číně + DS3000 desky a odjedu na nich komplet sezónu. Kamarád, kterému jsem tuto sadu dodal zničil desky i kotouče na jednom rallysprintu, jen proto, že se vykašlal na zajetí a šel s tím rovnou do závodu. A to, že to celou soutěž nebrzdilo úplně pomíjím.
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Neviem ako typ kotocov "PD" a dosiek "Ceramic", ale standardne ATE a brzdove dosky ATE v rozmere 312x25 moc dobre nefunguju, pravdupovediac to viac spini kotuce ako brzdi (vlastna skusenost). Zrejme nie nadarmo tam vyrobca na Octavii RS pouzil ku kotucom ATE brzdove dosky Pagid.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Jak se mají brzdy zajíždět?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Thomy: To nejde říct takhle jednoduše,záleží na typu destiček. Nicméně všeobecně často platí metoda několika prošlápnutí,aby se desky ohřály a poté finální zahřátí na jejich maximální PRACOVNÍ teplotu.
Nejde všechny materiály házet do jednoho pytle.

Subz3ro: Proti Ate nic nemam,ale v tomhle případě souhlasím. Ovšem je zapotřebí si uvědomit,že se jedná o seriový provedení jak kotoučů,tak desek,tudíž nelze očekávat nějaký zázračný výkony!
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Thomy píše:Jak se mají brzdy zajíždět?
Můj názor:

Napřed by se měly zajet kotouče se starejma deskama, aby se zdrsněná plocha na kotoučích sjela na lesklou plochu, potom vyměnit desky a cca 20x zabrzdit na 50% brzdnýho účinku třeba z 120 na 80 km/h. Potom ještě tak 100km brzdy šetřit a hotovo.
To v případě sportovních desek a kotoučů. U sériových stačí nasadit a cca 500km je šetřit a je to.

EDIT: dobrý článek o zajíždění desek: http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... hp?aid=163
Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 15 lis 2011, 17:14, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
TK
Přispěvovatel
Příspěvky: 379
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2010, 21:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od TK »

turbo kamna power píše:
Thomy píše:Jak se mají brzdy zajíždět?
Můj názor:

Napřed by se měly zajet kotouče se starejma deskama, aby se zdrsněná plocha na kotoučích sjela na lesklou plochu, potom vyměnit desky a cca 20x zabrzdit na 50% brzdnýho účinku třeba z 120 na 80 km/h. Potom ještě tak 100km brzdy šetřit a hotovo.
To v případě sportovních desek a kotoučů. U sériových stačí nasadit a cca 500km je šetřit a je to.

EDIT: dobrý článek o zajíždění desek: http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... hp?aid=163
Velice hezký a pravdivý článek. Hlavně u DS3000 je zajetí desek hodně důležité.
halopici
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2009, 20:08

Příspěvek od halopici »

rici.houba : Kotuce aj dosky som nahadzoval nove naraz. Myslim ze som ich aj spravne "zajel" . Subjektivne to proste horsie brzdi v beznej premavke a aj na okruhu vydrzali o nieco menej ako seria + ferodo. Viem ze by sa s kotucmi a doskami nemalo moc vymyslat lebo je velka sanca ze vysledok bude nic moc ale ja som si ako vela ludi nedal povedat a takto to dopadlo. Asi dokupim k tym redstuff aj nejake ebc kotuce.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“