ATE power disc a keramicke desky zkusenosti?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 467
- Registrován: 20 bře 2011, 08:26
- Bydliště: Pardubice
Odpovědi: 0
ATE power disc a keramicke desky zkusenosti?
ma nedko s temito brzdamy zkusenost?
Ja som ich mal, ale mal som zle naboje tak to triaslo... Platnicky sa podla mna rycchlo drali kvoli tym ryham....ked to mas za dobru cenu, ber to. Ale maj naboje,loziska napravu v poriatku
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
Ja som ich mal, ale mal som zle naboje tak to triaslo... Platnicky sa podla mna rycchlo drali kvoli tym ryham....ked to mas za dobru cenu, ber to. Ale maj naboje,loziska napravu v poriatku
ludovy peugeot 307 sw, 1,6hdi
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
passat B5,5 kombi, 2,8v6, 4motion, highline,ex
octavia 1,9tdi, 4x4, AGR, powerplus 764,vb,fmic,hds,r.v. 1999,ex
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
...to ale neni směrodatný. Máš ty desky EBC RS správně zajetý? A seš si jistej,že si právě tyhle desky materiálově rozuměj s Ate PowerDisk?
Takovýhle laborování s materiálama přináší většinou spíš zklamání,než příjemný překvapení,nebo očekávanej učinek...
Proti Ate nic nemam,spíš naopak,ale nemyslím si,že by Ate PowerDisk byl bůhvíjak sportovní kotouč a už vůbec si nemyslim totéž o keramických deskách Ate. Dokonce samo Ate o těch deskách uvádí,že jsou tišší a mají menší prášivost. O zvětšeným brzdným účinku,čili většímu koeficientu tření neni nikde ani zmínky,pokud se nemýlím...
A co je zcela mimo je požadavek "líp brzdit a delší životnost". To dost dobře nejde dohromady.
Takovýhle laborování s materiálama přináší většinou spíš zklamání,než příjemný překvapení,nebo očekávanej učinek...
Proti Ate nic nemam,spíš naopak,ale nemyslím si,že by Ate PowerDisk byl bůhvíjak sportovní kotouč a už vůbec si nemyslim totéž o keramických deskách Ate. Dokonce samo Ate o těch deskách uvádí,že jsou tišší a mají menší prášivost. O zvětšeným brzdným účinku,čili většímu koeficientu tření neni nikde ani zmínky,pokud se nemýlím...
A co je zcela mimo je požadavek "líp brzdit a delší životnost". To dost dobře nejde dohromady.
Naposledy upravil(a) rici.houba dne 15 lis 2011, 08:23, celkem upraveno 1 x.
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Odpovědi: 0
Ja mam 312mm ATE kotouce a ATE ceramic desky.trosku trvalo nez si to sedlo ale ted.parada jsem spokojeny.brzdi to nadherne a brzdy nevadnou.
co se tyce spineni disku od brdovych segmentu ,musim rict ze je minimalni.zanedbatelne oproti normalnim deskam.tak ze udrzba (cisteni)kol se mi o dost snizila.
pokud muzu ,tak to vrele doporucuju.
co se tyce spineni disku od brdovych segmentu ,musim rict ze je minimalni.zanedbatelne oproti normalnim deskam.tak ze udrzba (cisteni)kol se mi o dost snizila.
pokud muzu ,tak to vrele doporucuju.

Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
Tak tak. Dost lidí koupí "super" kotouče a desky a že by to měli nějak zajet to už neřeší. Já mám na naší FRS kotouče Ferodo, který se vyrábí v Číně + DS3000 desky a odjedu na nich komplet sezónu. Kamarád, kterému jsem tuto sadu dodal zničil desky i kotouče na jednom rallysprintu, jen proto, že se vykašlal na zajetí a šel s tím rovnou do závodu. A to, že to celou soutěž nebrzdilo úplně pomíjím.rici.houba píše:...to ale neni směrodatný. Máš ty desky EBC RS správně zajetý? A seš si jistej,že si právě tyhle desky materiálově rozuměj s Ate PowerDisk?
Takovýhle laborování s materiálama přináší většinou spíš zklamání,než příjemný překvapení,nebo očekávanej učinek...
Proti Ate nic nemam,spíš naopak,ale nemyslím si,že by Ate PowerDisk byl bůhvíjak sportovní kotouč a už vůbec si nemyslim totéž o keramických deskách Ate. Dokonce samo Ate o těch deskách uvádí,že jsou tišší a mají menší prášivost. O zvětšeným brzdným účinku,čili většímu koeficientu tření neni nikde ani zmínky,pokud se nemýlím...
A co je zcela mimo je požadavek "líp brzdit a delší životnost". To dost dobře nejde dohromady.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Neviem ako typ kotocov "PD" a dosiek "Ceramic", ale standardne ATE a brzdove dosky ATE v rozmere 312x25 moc dobre nefunguju, pravdupovediac to viac spini kotuce ako brzdi (vlastna skusenost). Zrejme nie nadarmo tam vyrobca na Octavii RS pouzil ku kotucom ATE brzdove dosky Pagid.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Thomy: To nejde říct takhle jednoduše,záleží na typu destiček. Nicméně všeobecně často platí metoda několika prošlápnutí,aby se desky ohřály a poté finální zahřátí na jejich maximální PRACOVNÍ teplotu.
Nejde všechny materiály házet do jednoho pytle.
Subz3ro: Proti Ate nic nemam,ale v tomhle případě souhlasím. Ovšem je zapotřebí si uvědomit,že se jedná o seriový provedení jak kotoučů,tak desek,tudíž nelze očekávat nějaký zázračný výkony!
Nejde všechny materiály házet do jednoho pytle.
Subz3ro: Proti Ate nic nemam,ale v tomhle případě souhlasím. Ovšem je zapotřebí si uvědomit,že se jedná o seriový provedení jak kotoučů,tak desek,tudíž nelze očekávat nějaký zázračný výkony!
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Odpovědi: 0
Můj názor:Thomy píše:Jak se mají brzdy zajíždět?
Napřed by se měly zajet kotouče se starejma deskama, aby se zdrsněná plocha na kotoučích sjela na lesklou plochu, potom vyměnit desky a cca 20x zabrzdit na 50% brzdnýho účinku třeba z 120 na 80 km/h. Potom ještě tak 100km brzdy šetřit a hotovo.
To v případě sportovních desek a kotoučů. U sériových stačí nasadit a cca 500km je šetřit a je to.
EDIT: dobrý článek o zajíždění desek: http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... hp?aid=163
Naposledy upravil(a) turbo kamna power dne 15 lis 2011, 17:14, celkem upraveno 1 x.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Velice hezký a pravdivý článek. Hlavně u DS3000 je zajetí desek hodně důležité.turbo kamna power píše:Můj názor:Thomy píše:Jak se mají brzdy zajíždět?
Napřed by se měly zajet kotouče se starejma deskama, aby se zdrsněná plocha na kotoučích sjela na lesklou plochu, potom vyměnit desky a cca 20x zabrzdit na 50% brzdnýho účinku třeba z 120 na 80 km/h. Potom ještě tak 100km brzdy šetřit a hotovo.
To v případě sportovních desek a kotoučů. U sériových stačí nasadit a cca 500km je šetřit a je to.
EDIT: dobrý článek o zajíždění desek: http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... hp?aid=163
rici.houba : Kotuce aj dosky som nahadzoval nove naraz. Myslim ze som ich aj spravne "zajel" . Subjektivne to proste horsie brzdi v beznej premavke a aj na okruhu vydrzali o nieco menej ako seria + ferodo. Viem ze by sa s kotucmi a doskami nemalo moc vymyslat lebo je velka sanca ze vysledok bude nic moc ale ja som si ako vela ludi nedal povedat a takto to dopadlo. Asi dokupim k tym redstuff aj nejake ebc kotuce.