Stránka 1 z 2
ATE power disc a keramicke desky zkusenosti?
Napsal: 14 lis 2011, 20:01
od JHBullit
ma nedko s temito brzdamy zkusenost?
Napsal: 14 lis 2011, 20:09
od ciko
Ja som ich mal, ale mal som zle naboje tak to triaslo... Platnicky sa podla mna rycchlo drali kvoli tym ryham....ked to mas za dobru cenu, ber to. Ale maj naboje,loziska napravu v poriatku
Napsal: 14 lis 2011, 20:09
od ciko
Ja som ich mal, ale mal som zle naboje tak to triaslo... Platnicky sa podla mna rycchlo drali kvoli tym ryham....ked to mas za dobru cenu, ber to. Ale maj naboje,loziska napravu v poriatku
Napsal: 14 lis 2011, 20:18
od JHBullit
budu to mit do 5tisic na predni i zadni napravu kotouce i desky tak me to dcl laka jen doufam ze lip brzdej a vic vydrzej
Napsal: 14 lis 2011, 21:12
od halopici
Mam vpredu 312mm powerdisc s EBC redstuff platnami a musim povedat ze to brzdi horsie ako seriovy kotuc s nejakymi seriovymi ferodo platnami.
Napsal: 14 lis 2011, 23:06
od rici.houba
...to ale neni směrodatný. Máš ty desky EBC RS správně zajetý? A seš si jistej,že si právě tyhle desky materiálově rozuměj s Ate PowerDisk?
Takovýhle laborování s materiálama přináší většinou spíš zklamání,než příjemný překvapení,nebo očekávanej učinek...
Proti Ate nic nemam,spíš naopak,ale nemyslím si,že by Ate PowerDisk byl bůhvíjak sportovní kotouč a už vůbec si nemyslim totéž o keramických deskách Ate. Dokonce samo Ate o těch deskách uvádí,že jsou tišší a mají menší prášivost. O zvětšeným brzdným účinku,čili většímu koeficientu tření neni nikde ani zmínky,pokud se nemýlím...
A co je zcela mimo je požadavek "líp brzdit a delší životnost". To dost dobře nejde dohromady.
Napsal: 15 lis 2011, 08:14
od marena tdi
Ja mam 312mm ATE kotouce a ATE ceramic desky.trosku trvalo nez si to sedlo ale ted.parada jsem spokojeny.brzdi to nadherne a brzdy nevadnou.
co se tyce spineni disku od brdovych segmentu ,musim rict ze je minimalni.zanedbatelne oproti normalnim deskam.tak ze udrzba (cisteni)kol se mi o dost snizila.
pokud muzu ,tak to vrele doporucuju.

Napsal: 15 lis 2011, 14:16
od TK
rici.houba píše:...to ale neni směrodatný. Máš ty desky EBC RS správně zajetý? A seš si jistej,že si právě tyhle desky materiálově rozuměj s Ate PowerDisk?
Takovýhle laborování s materiálama přináší většinou spíš zklamání,než příjemný překvapení,nebo očekávanej učinek...
Proti Ate nic nemam,spíš naopak,ale nemyslím si,že by Ate PowerDisk byl bůhvíjak sportovní kotouč a už vůbec si nemyslim totéž o keramických deskách Ate. Dokonce samo Ate o těch deskách uvádí,že jsou tišší a mají menší prášivost. O zvětšeným brzdným účinku,čili většímu koeficientu tření neni nikde ani zmínky,pokud se nemýlím...
A co je zcela mimo je požadavek "líp brzdit a delší životnost". To dost dobře nejde dohromady.
Tak tak. Dost lidí koupí "super" kotouče a desky a že by to měli nějak zajet to už neřeší. Já mám na naší FRS kotouče Ferodo, který se vyrábí v Číně + DS3000 desky a odjedu na nich komplet sezónu. Kamarád, kterému jsem tuto sadu dodal zničil desky i kotouče na jednom rallysprintu, jen proto, že se vykašlal na zajetí a šel s tím rovnou do závodu. A to, že to celou soutěž nebrzdilo úplně pomíjím.
Napsal: 15 lis 2011, 14:26
od subz3ro_tdi
Neviem ako typ kotocov "PD" a dosiek "Ceramic", ale standardne ATE a brzdove dosky ATE v rozmere 312x25 moc dobre nefunguju, pravdupovediac to viac spini kotuce ako brzdi (vlastna skusenost). Zrejme nie nadarmo tam vyrobca na Octavii RS pouzil ku kotucom ATE brzdove dosky Pagid.
Napsal: 15 lis 2011, 14:36
od Thomy
Jak se mají brzdy zajíždět?
Napsal: 15 lis 2011, 15:36
od rici.houba
Thomy: To nejde říct takhle jednoduše,záleží na typu destiček. Nicméně všeobecně často platí metoda několika prošlápnutí,aby se desky ohřály a poté finální zahřátí na jejich maximální PRACOVNÍ teplotu.
Nejde všechny materiály házet do jednoho pytle.
Subz3ro: Proti Ate nic nemam,ale v tomhle případě souhlasím. Ovšem je zapotřebí si uvědomit,že se jedná o seriový provedení jak kotoučů,tak desek,tudíž nelze očekávat nějaký zázračný výkony!
Napsal: 15 lis 2011, 15:54
od turbo kamna power
Thomy píše:Jak se mají brzdy zajíždět?
Můj názor:
Napřed by se měly zajet kotouče se starejma deskama, aby se zdrsněná plocha na kotoučích sjela na lesklou plochu, potom vyměnit desky a cca 20x zabrzdit na 50% brzdnýho účinku třeba z 120 na 80 km/h. Potom ještě tak 100km brzdy šetřit a hotovo.
To v případě sportovních desek a kotoučů. U sériových stačí nasadit a cca 500km je šetřit a je to.
EDIT: dobrý článek o zajíždění desek:
http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... hp?aid=163
Napsal: 15 lis 2011, 15:55
od Jayson
Napsal: 15 lis 2011, 18:32
od TK
turbo kamna power píše:Thomy píše:Jak se mají brzdy zajíždět?
Můj názor:
Napřed by se měly zajet kotouče se starejma deskama, aby se zdrsněná plocha na kotoučích sjela na lesklou plochu, potom vyměnit desky a cca 20x zabrzdit na 50% brzdnýho účinku třeba z 120 na 80 km/h. Potom ještě tak 100km brzdy šetřit a hotovo.
To v případě sportovních desek a kotoučů. U sériových stačí nasadit a cca 500km je šetřit a je to.
EDIT: dobrý článek o zajíždění desek:
http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... hp?aid=163
Velice hezký a pravdivý článek. Hlavně u DS3000 je zajetí desek hodně důležité.
Napsal: 15 lis 2011, 21:01
od halopici
rici.houba : Kotuce aj dosky som nahadzoval nove naraz. Myslim ze som ich aj spravne "zajel" . Subjektivne to proste horsie brzdi v beznej premavke a aj na okruhu vydrzali o nieco menej ako seria + ferodo. Viem ze by sa s kotucmi a doskami nemalo moc vymyslat lebo je velka sanca ze vysledok bude nic moc ale ja som si ako vela ludi nedal povedat a takto to dopadlo. Asi dokupim k tym redstuff aj nejake ebc kotuce.