Stránka 1 z 1

Regulační mez překročena - Audi A3 TDi 81 kW r.v. 2000

Napsal: 23 lis 2011, 12:57
od Ales-S
Ahoj. Řeším problém s mojí A3. Dost často se mi stává, že ŘJ spadne do nouzového režimu. Když přečtu chyby, je tam uloženo překročení plnícího tlaku 17965. Problém je v tom, že mám vyčistěné turbo, vyměněný N75, vyměněný snímač tlaku v sacím potrubí, vývěva a všechny hadičky taky. Je možné, aby to dělala regulace turba? Myslím přímo tu baňku? Už nevím co s tím. Díky za rady.

Napsal: 23 lis 2011, 13:27
od Ján Horosz
Vyskušaj tu banku na turbe, či drži podtlak, ked je OK tak pokračovat s posilovačom brzd.
Treba zmerat podtlak v celom systéme, brzdi auto dobre? Može byť poškodený posilovač brzd, ked sa pretrhne, tak možes menit všetko.

Napsal: 23 lis 2011, 17:32
od Ales-S
Posilovačem brzd to nebude. Auto brzdí dobře a dokonce je vyměněná i vývěva. Podtlak se v systému drží. Jediný co už zbývá je prostě jen baňka na turbu. Jenže mě nejde nějak moc do hlavy, jak by se to kvůli ní mohlo přefouknout. Neřeknu kdyby to nedofukovalo, to bych pochopil.

Napsal: 23 lis 2011, 17:59
od alreadys
A turbo je dobře složené po vyčistění a s tahlem co je na baňce se nehejbalo myslím nesnižovyly a nebo neprodlužovaly chod tak sem budeš muset hodit log co ti to dělá a kolik teda dává turbo

Napsal: 23 lis 2011, 18:15
od Ales-S
Turbo je složený dobře. Čistil jsem ho asi před 8000 km a celou dobu to bylo OK. Mám naLOGovat kanály 3,10 a 11?

Napsal: 23 lis 2011, 18:21
od alreadys
Ano nejlépe do kopce na trojku od patnáctiset otáček a akcelerovat

Napsal: 23 lis 2011, 18:27
od kibi
nesundaval jsi banku? jde o to, že když si"hraješů s táhlem baňky, může to ovlivnit to jak turbo tlačí....

Napsal: 23 lis 2011, 18:31
od Ales-S
Baňku jsem sundanou neměl. Prostě to z ničeho nic začalo přefukovat. Zítra udělám LOG a snad to něco napoví.

Napsal: 23 lis 2011, 18:57
od blade6591
možno sa "unavila" pružina v podtlakovej banke..

Napsal: 26 lis 2011, 16:45
od Ales-S
Tak problém je dá se říct vyřešen. Opravdu byla špatná baňka na turbu, byla špatná jak pružina, tak membrána, která trochu propouštěla. Mám ale problém, protože turbo má podle mého mechanika už dost velkou vůli a bude mě čekat koupě jiného.
Proto bych se chtěl zeptat, zda je lepší koupit úplně nové turbo, nebo nechat zrepasovat staré. Jinak motor je to původně ALH 66 kW přetriskovanej triskama z ASV. Turba by prý měla být stejná. Podle objednávacích čísel se ale liší posledním písmenem. Můžu shánět turbo na 81 kW verzi?

Napsal: 26 lis 2011, 20:30
od hayty
rozdíl je v tom že asv 81kw má regulačních klapek 12 s 66KW jenom 9

Napsal: 26 lis 2011, 21:24
od Ales-S
Takže předpokládám, že je lepší sehnat turbínu z ASV

Napsal: 26 lis 2011, 21:40
od Maslo23
ne ma taky 12, sezen proste gt1749V

Napsal: 26 lis 2011, 22:32
od jarinak
ahoj, ja měl takový problém a vyřešeno.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=91471