Stránka 1 z 1
Porovnání vačky a vstřiků na 1,9 a 2,0 TDI 8V
Napsal: 23 lis 2011, 21:50
od TomB
zdravím
nenajde se mezi přítomnými někdo, kdo má k dispozici podrobnější info o tvaru vačky a velikosti otvorů ve vstřikovačích na motorech
1,9 TDI 96 kW AVF a 2,0 TDI 103 kW BMP, oba 8V
vstřiky
1,9 - 038 130 073 AL (to jsou ty největší, co byly v r. 2001)
2,0 - 038 130 073 BQ
vačka
1,9 - 038 109 101 R
2,0 - 038 109 101 AH
Díky
Napsal: 24 lis 2011, 15:43
od Vici
má ten 2.0 DPF? Motory s DPF mají mj. jinou vačku
Napsal: 24 lis 2011, 20:54
od TomB
Vici píše:má ten 2.0 DPF? Motory s DPF mají mj. jinou vačku
jo má, právě proto se snažím zjistit, jak moc je odlišná, resp. jestli jí lze zaměnit. Samozřejmě s DPF OFF.
Napsal: 24 lis 2011, 21:09
od 1pavel
když jsem je navzájem proměřoval tak obě měly stejné časování ventilů , vačka vstřiku má základní tvar a časování stejný , DPF má za hlavní vačkou ještě jeden výstupek pro vstříknutí paliva při regeneraci
Napsal: 25 lis 2011, 07:53
od TomB
1pavel píše:když jsem je navzájem proměřoval tak obě měly stejné časování ventilů , vačka vstřiku má základní tvar a časování stejný , DPF má za hlavní vačkou ještě jeden výstupek pro vstříknutí paliva při regeneraci
o tom, že tam kvůli DPF bude ještě něco na "povstřik" jsem tušil, ale pokud má stejný tvar vstřiku jak AVF, tak je potom zvláštní, že to má mnohem delší dobu (úhle otevření) vstřiku na stejnou dávku nafty proti AVF. A nebo je to zprasený tryskama, které jsou extrémně malé. Proto i ten můj druhý dotaz na velikost otvorů v trysce.
Když si ty vačky měřil, tak s jakou přesností? Je rozdíl opravdu jen v tom povstřiku, takže by se dala prakticky zaměnit?
Napsal: 26 lis 2011, 02:53
od 1pavel
s přesností cca 1° což je podle mě zanedbatelné