Stránka 1 z 2

Fabia Tdi 77kw ATD -špatný start!

Napsal: 04 led 2012, 20:35
od Giovany
Ahojte všichni příznivci tohohle fora, jsem zde nový a tímto vás zdravím ;)

Nezačínám nijak dobře.. prosba :(

Mám fabii 2002 a poslední dobou se mi stává že ráno za studena nemůžu nastartovat.. Hžaviče nové.. prostě zapnu klíč počkám jak natlačí čerpadlo v nádrži a startujii má to snahu ale nechytá.. musím to déle držet a přidat plyn. pak to chytne a chvilku to de na 3 válce po protočení motoru do vyšších otáček se chytne. Jinak výkon perfektní , nekouří teplý chytá okamžitě.

diagn psala jen vynechává 4 válec.. filtr je nový.

Nemůže to být relé čerpadla,,že by pouštělo méně proudu a tím niřší tlak??

Udělam test trysek za tepla a pak sem napíšu hodnoty jestli by se z toho něco dalo zjistit,,Připadá mi to jako by byl nizký tlak paliva za studena.. fakt nevim :( Děkuji vám za evnt radu .

Napsal: 04 led 2012, 20:57
od slovacek.milos
zkus třeba ráno zas vypnout klíček a znova zatočit čerpadlem a zas vypni, protě vícekrát dotlač naftu jestli dojde ke změně,

pak vyšroubuj žhaviče a zkus je připojit na aku aby oko vidělo zda špičky žhaví, že je něco nové to nic neznamená

taky se dobře d ívej zda jsou faječky na žhavky dobře zatlačené, ;)

Napsal: 04 led 2012, 21:30
od yary1
Skusil bych odpojit rano cidlo vody jak to bude startovat .

Napsal: 05 led 2012, 06:31
od Giovany
Vyzkouším to i to, co se táká teploty tak ani po 15 km neni ručička na půlce tam vleze až po dlouhé době, termostat nový.Jinak ty hžavíče jsem zkoušel na baterce než jsem je tam dávál , ještě proměřím zda na ně jde z relé proud.

to,. yary1 kdyby po odpojení čidla chytalo tak je v haji čidlo?

Napsal: 05 led 2012, 08:12
od omega001
Giovany píše:Vyzkouším to i to, co se táká teploty tak ani po 15 km neni ručička na půlce tam vleze až po dlouhé době, termostat nový.Jinak ty hžavíče jsem zkoušel na baterce než jsem je tam dávál , ještě proměřím zda na ně jde z relé proud.

to,. yary1 kdyby po odpojení čidla chytalo tak je v haji čidlo?
Když odpojíš čidlo vody,ECU si myslí že je -40 a pořádně zažhaví

Napsal: 05 led 2012, 11:53
od najmis
A ŘJ upravuje dávku apd vstřikování ne..?Nebo se pletu..?Mě to odpojení nepomohlo a startovalo to(ale při velkých mrazech) stejnak blbě..

Napsal: 05 led 2012, 13:18
od TDIfun
omega001 píše:
Giovany píše:Vyzkouším to i to, co se táká teploty tak ani po 15 km neni ručička na půlce tam vleze až po dlouhé době, termostat nový.Jinak ty hžavíče jsem zkoušel na baterce než jsem je tam dávál , ještě proměřím zda na ně jde z relé proud.

to,. yary1 kdyby po odpojení čidla chytalo tak je v haji čidlo?
Když odpojíš čidlo vody,ECU si myslí že je -40 a pořádně zažhaví
-40 tezko, ecu si bere nahradni signal z jinych cidel.. tusim ze nouzova hodnota je pak -5.3st na studenej start spis vstriky, rozvody a opotrebeni motoru..

Napsal: 05 led 2012, 16:02
od yary1
To ze voda tedka leze pomalu nahoru muze byt i egr off ..Pak to trva delej.I kdyz dostat se ted ze zlina do otrokovic je tak na vyvreni ale ridice...Podivej se na vstriky po startu a za tepleho motoru kolik tam mas.

Napsal: 06 led 2012, 06:25
od Giovany
Tak rozvod jsem právě dělal novy, měřil jsem trysky při provozní teplotě..

1/ -0,20
2/ -0,18
3/ -0,23
4/ 0,00

Mě se zdají trysky???

Rano když otočím klíčem poprve tak slyším velmi nahlas čerpadlo ,jako po výměně filtru když se odvzdušnuje.. zkusím start a nic jen škytne točím 4 vteřiny ,druhé otočení klíčkem čerpadlo jde slyšet velmi tiše,, ale start zase nic jen už jako kdyby mělo více snahu chytnout.

Až na potřetí když to držím dele asi7 vteřin okamžitě chytne.

Pak jsem to okamžitě vypl ,a zkusil znovu start a chytlo to okamžitě.


Startovací dávka zvednuta na max.



Jinak to s tím startováním začalo z ničeho nic, prostě jako když utne!

Mě to přád připada jako kdyby tam nebyl dostatečný tlak ráno?

Čidlo jsem ještě nevytahoval ,zkusím to ale nevím.. napadlo mne ještě relátko čerpadla? Díval jsem se do něj ale neni natom nic vidět//že by za studena pouštělo meně proudu a tím čerpadlo nemělo dostatečný tlak.

Fakt nevim.

Napsal: 06 led 2012, 08:06
od Giovany
Ještě dotaz.. musí se ty hodnoty tech jednotlivých měření trysek měnit nebo můžou být i kontstantní?? Ten 4 válec je pořad v 0,00 ostatní se malinko mění.

Ale motor jde velmi kultivovaně, za tepla také chytá ve vteřině.

Může se tento motor někama zavzdušnit?? Protože problém je vždy ráno a to nemusí byt ani mráz.Snad se mi zdá že pokud je v garaži že chytá podst líp. Jinak nekouří ani za tepla ani za studena

Napsal: 06 led 2012, 12:03
od Giovany
Dnes jsem dělal ještě jedno měření trysek,,

1/ -0,40
2/ 0,20
3/ 0,23
4/ -0,09

Ale u každé to trochu kolísá.

Jinak dnes jsem to ráno startoval, chytlo zase na potřetí,nechal jsem to běžet na volnoběh asi 4 min to běželo normálně.. pak to začalo jít na 3 valce a zdechlo to,, pak sem musel dlouho točit starterem asi pul minuty a zase to chytlo a už to běží bez problémů.

Přemýšlím jestli neodchází tandemové čerpadlo,, nebo čerpadlo v nádrži... ale zlobí to jen ráno , pak to přes den chytá normálně..

Co myslíte s těma čerpadlama??

Napsal: 06 led 2012, 15:16
od omega001
Jak to dopadlo,kdyz nekolikrat otocis klicek a pak az startujes? Tak aby si to pripadne dotahlo naftu...

Napsal: 06 led 2012, 15:24
od Vici
gumičky na vstřikách, tandem...
nekouří to bíle?
kolik km to má na tachometru?

Napsal: 06 led 2012, 15:44
od JOKINO1982
zmerat kompresne tlaky

Napsal: 06 led 2012, 15:45
od JOKINO1982
niekedy tomu pomoze len uprava softu