Stránka 1 z 2
BMW e36 325 TDS
Napsal: 14 led 2012, 13:05
od Andysek
Zdravím,prosím o radu nebo tip na tenhle problém....
U mého TDSka se mi zasekává plyn nebo spíš to vypadá jak kdyby se sekal ale je rizen el. takze se sekat moc asi nemuze...POkud jedu např.na 5 stupen a pustím plyn žádná reakce auto jede dál a nekdy i zrychluje..POkud auto rozjedu a vyřadím(necham jet na neutral) a rychle zatočím doprava nebo doleva vylítnou mi otačky až k 5 tisícům newí nekdo co by to mohlo být?? Předem děkují
Napsal: 14 led 2012, 16:25
od Míšánek

no ty voe, celkem nebezpečná závada

Co olej? Nemizí ti náhodou nějakým velikým tempem? Jeslti ne, tak bych to tipoval na několikrát zmiňovanou řídící hlavu čerpadla
Napsal: 15 led 2012, 18:19
od Andysek
Olej mi nemizí,ja to řešil s kulkama i na bmw foru a ti si mysli že zase něco se snímačem otáček protože na 1,2,a 3 stupen to třeba nedělá tak newím

((
Napsal: 15 led 2012, 18:35
od geo
a co diagnostika?
Napsal: 16 led 2012, 11:06
od Andysek
NA diagnostiku se chystám teď ve čtvrtek sem zvědaví jestli vůbec něco ukáže

Napsal: 16 led 2012, 20:53
od Andysek
Tak pánové dneska jak jsem s tim jel tak sem za jízdy skoumal ten plynovej pedál a přišel jsem na jednu věc pokud přidám a jedu a držím ten plyn dá se říct na takovém mrtvém bodu (90km/h) tak auto drží pořád stejnou rychlost al ejak plyn pustím tak začne zrychlovat a pokud plyn sešlápnu a zase ho skusím a podaří se mi ho chytit v té mrtvé poloze tak auto zase bude držet stejnou rychlost...tak to vypadá na ten potenciometr co myslíte??
Napsal: 16 led 2012, 21:50
od bjukemen
..jasne že je to ten poták čo ine by to bolo,kus novy alebo zožen na vrakači,resp. až je rozoberatelný tak vyčistiť a prestriekať kontoxom
Napsal: 16 led 2012, 21:55
od geo
bjukemen píše:..jasne že je to ten poták čo ine by to bolo,kus novy alebo zožen na vrakači,resp. až je rozoberatelný tak vyčistiť a prestriekať kontoxom
jak to mužeš střelit takhle od boku kdyby to alespoň měřil multimetrem nebo diag ale tohle je loterie
Napsal: 16 led 2012, 22:16
od viktorddd
vyzerá to na ten potenciometer pedálu ale keď je s ním problém tak to bude zapísané v pamäti závad, a diagnostika to vypíše
Napsal: 17 led 2012, 07:50
od bjukemen
geo píše:bjukemen píše:..jasne že je to ten poták čo ine by to bolo,kus novy alebo zožen na vrakači,resp. až je rozoberatelný tak vyčistiť a prestriekať kontoxom
jak to mužeš střelit takhle od boku kdyby to alespoň měřil multimetrem nebo diag ale tohle je loterie
.od boku nestrielam ale chytré reči mu to neopravia už dávno by som ho vybral a premeral,vyčistil atd. na škodu to nieje nikdy
Napsal: 17 led 2012, 14:08
od geo
bjukemen píše:geo píše:bjukemen píše:..jasne že je to ten poták čo ine by to bolo,kus novy alebo zožen na vrakači,resp. až je rozoberatelný tak vyčistiť a prestriekať kontoxom
jak to mužeš střelit takhle od boku kdyby to alespoň měřil multimetrem nebo diag ale tohle je loterie
.od boku nestrielam ale chytré reči mu to neopravia už dávno by som ho vybral a premeral,vyčistil atd. na škodu to nieje nikdy
Chytrý řeči to nejsou kdyby to dal na diag jak jsem mu psal nebo to změřil což asi neumí jinak by se asi zde neptal klidně si to muže vyměnit jen tak aspon pak bude mít jeden do foroty když to tím nebude.
Napsal: 17 led 2012, 14:12
od bjukemen
..tak nech dalej čaka mne je to jedno i tak,na diag ano mal ist ale na origo bo Texa píše blbosti
Napsal: 17 led 2012, 20:15
od Andysek
Ták a je to vyřešenéé....!!Jedinné co stačilo bylo zprovodit ze světe ASC
Napsal: 05 pro 2012, 11:06
od Dessirer
a teraz co dalej ? budes behat bez asc ?? inac to som ja ten z bmw klubu co mam ten isty problem

Napsal: 05 pro 2012, 11:26
od Andysek