Stránka 1 z 1

Mercedes Sprinter 315CDi problém s vysokotlakem

Napsal: 28 led 2012, 18:19
od ajakoamper
Ahoj lidi, prosím Výs, setkal se už někdo s problémem vysokotlakého čerpadla na tomto vozidle?
Podávací čerpadlo je v pořádku, naftu dopraví až k vysokotlakému čerpadlu, z vysokotlakového výstupu do lišty mi jde též nafta, ale jen nízkotlak z dopravního čerpadla. Měl jsem to vysokotlaké rozdělané a nic jsem tam nezhledal, je to klasické třípístové čerpadlo, uvnitř čisté, bez rýh a škrábanců,gumičky v pořádku. Může mi někdo rozumně vysvětlit, proč nefunguje vysokotlak?
Jde o motor 2,2 TDCi 315 646.986 110kW r.v. 2006

Děkuji za jakoukoli radu

Přeji hezký den

Napsal: 28 led 2012, 20:19
od geo
musí tam být taky regulační ventil bud na čerpadle nebo na rail ten funguje?tlak měříš diag nebo budíkem je to skutečně bez tlaku?

Napsal: 28 led 2012, 20:35
od ajakoamper
geo píše:musí tam být taky regulační ventil bud na čerpadle nebo na rail ten funguje?tlak měříš diag nebo budíkem je to skutečně bez tlaku?
Tlak měřen Diagnostikou.
V Rail liště požadovaný 365Bar
skutečný 13Bar
když startuji zvedne se na 18Bar

je to i poznat na tlaku do Rail lišty, je prostě nízkej, udržím jej zacpanej prstem.

Pokud by byl regulační ventil na Rail liště, šlo by z čerpadla stejně vysoký tlak a to nejde

Jinak ventily v pořádku, měřeny a zkoušeny

Chápu taknějak jak to vysokotlaké čerpadlo funguje (jako kompresor), ale nejde mi do hlavy proč nejde.
Profukoval jsem ještě čerpadlo vzduchem a na vstupu do pístku, mi vzduch vyfoukne až na vysokotlaku, pokud dám vzduch do vysokotlaku, nikam nejde, protože ho ventilky nepustí.
Co jsem slyšel, tak prej je KO čerpadlo, ale nenašel jsem, co by na něm mělo být KO, když je to mechanická záležitost a pokud fouknu do vstupu nad pístek, tak skrze něho žádný vzduch neuniká, takže těsní.

Napsal: 28 led 2012, 21:16
od geo
v tom případě to na to čerpadlo vypadá ale co v něm odešlo to ti neporadím posílame to dělat jinam.

Napsal: 28 led 2012, 21:23
od jericho-3
Tady je problém, že ústy těžko vytvoříš situaci, kdy čerpadlo vytváří ten vysoký tlak..Může přesto propouštět...

Napsal: 28 led 2012, 21:28
od ajakoamper
jericho-3 píše:Tady je problém, že ústy těžko vytvoříš situaci, kdy čerpadlo vytváří ten vysoký tlak..Může přesto propouštět...
zkoušel jsem to kompresorem na vzduch cca 7baru,
akoráte mi prostě nejde do hlavy, že z ničeho nic nejde, prostě jako KO hned?

Napsal: 28 led 2012, 21:29
od ajakoamper
geo píše:v tom případě to na to čerpadlo vypadá ale co v něm odešlo to ti neporadím posílame to dělat jinam.
kam jej posíláte?

Napsal: 28 led 2012, 21:33
od geo
bud pas zábřeh
ted docela auto hulda

Napsal: 28 led 2012, 21:39
od ajakoamper
geo píše:bud pas zábřeh
ted docela auto hulda
zábřeh jezdím taky, ale je to raketa za opravu
Teď majitel dával bezmála 80tisíc za nový motor a ono to nejede, tak věř tomu, že každá investice je pro něho už limitem, když auto stojí a nevydělává
Proto se snažím jakokoli pomoci

Napsal: 28 led 2012, 21:47
od geo
hulda je levnejší domluva dobrá sežene co potřebujem kolem vstřikovaní

Napsal: 28 led 2012, 21:51
od geo
veř že pokud se budeš snažit aby to bylo co nejlevnější a nějak to vošulíš tak se ti to hodně rychle vrátí jako bumerang pokud chce jezdit tak zaplatí na cr to platí dvojnásob

Napsal: 28 led 2012, 22:20
od ajakoamper
geo píše:hulda je levnejší domluva dobrá sežene co potřebujem kolem vstřikovaní
to neznám, kde to najdu?

Napsal: 29 led 2012, 10:47
od geo

Napsal: 30 led 2012, 00:00
od ajakoamper
děkuji
vyzkouším

Napsal: 30 led 2012, 00:03
od dav55
jsou veci, ktere lepsi prenechat lidem, co to delaj. nekdo si pretesni cerpadlo za cca 500kc a jezdi, jenze nejezdi 100tis za rok, ono se potom blbe resi, kdyz auto klekne 2000km od baraku. posledne privezli auto z it a za odtahovku platil 120tis. asi tak nejak, nejsem menic, ale takove veci je lepsi dat na stolici.