Stránka 1 z 1
Zalomený žhavič 1,4hdi
Napsal: 13 úno 2012, 07:05
od D.ave
Ahoj, rodiče mají peugeot 207 1,4hdi 55 kw. Auto v těchto teplotách špatně startuje. Při kontrole žhavičů jsem zjistil, že je jeden zlomený. Špička (cca 2cm) zůstala v hlavě. Předpokládám, že bude třeba sundat hlavu, abych ho odtamdut dostal, nebo existuje i jiný způsob? Můžu s autem jezdit, nebo hrozí, že se špička po uvolnění dostane do válce?
Jen podotknu, že auto je servisované ve škodovce, kde bylo za poslední měsíc 2x kvůli špatným chladným startům. Jednou měnili čerpadlo a podruhé řekli, že tomu nic není, že máme dát aditivum a tankovat kvalitnější naftu, i když tou dobou byl už žhavič špatný.
Napsal: 13 úno 2012, 07:32
od geo
pokud už závadu řešili tak bych se tam zajel podívat a trochu tam technika podusil pokud víš že to tam ulomili asi nejde o to že prasknul to se stane ale že nic neřeknou a klidně ti ho předaj.Jinak se zalomeným jich jezdí hodně a nic se neděje.
Napsal: 13 úno 2012, 07:32
od pavel9270
Tam je ku žhavičom blbý prístup, ale ja by som skúsil ten zlomení vyšroubovať a naštartovať. Kompresia ho môže uvolniť a vypluť vonku, prípadne mu pomôž nejakoe rysovacou ihlou.
Napsal: 13 úno 2012, 07:49
od D.ave
Geo: To jsem taťkovi taky říkal ať na ně vletí, ale kašle na to....
Pavel9270: Díky zkusím.
Napsal: 13 úno 2012, 08:47
od ROMEK
Napsal: 13 úno 2012, 20:43
od toyota.kzj
mne se libi tohle reseni i kdyz je to na mercedeu
http://www.youtube.com/watch?v=koghDoROFko
Napsal: 13 úno 2012, 21:12
od pavel9270
To je všetko zaujímavé, ale v obidvoch prípadoch sú žhaviče spredu a na 1,4 sú zozadu tam nie je tak dobrí prístup. O podobnej sade viem- Poliaci ju predávajú už asi 3 roky. Romek a ten tvoj postu a trpezlivosť sú prinajmenšom nadštandardné. Ale účel svätí prostriedky. Klobúk dole.
Napsal: 14 úno 2012, 07:42
od D.ave
Tak jsem to včera prostříkal wd-čkem a projel, zatím nic. ještě chvilku pojezdím a pak asi příjde na řadu laparoskopická metoda

Napsal: 14 úno 2012, 07:53
od pavel9270
Skús do tej špičky opatrne ťukať pri bežiacom motore. Až ju uvolníš, tak kompresia by ju mala vytlačiť vonku.
Dávaj si max. pozor aby ti nevystrelilo oko.

Napsal: 14 úno 2012, 09:26
od ROMEK
je pravda že mne tam tá špička žhavičky moc nedržala čiže ked sem ju sťukel do válca išlo to lahko. Dave ked to budeš skušat tak bež od teho auta preč neže budeš stát pred autom a pozerať jak to vyletí
Napsal: 14 úno 2012, 09:45
od D.ave
No abych řekl pravdu, nevím jestli je to dvakrát rozumné do toho špárat při běžícím motoru...

Napsal: 14 úno 2012, 11:20
od pavel9270
Zožeň si takíto pracovný odev, keď sa bojíš.
V tom sa ti nič nestane, iba ak si zabudneš pustiť kyslík.
Napsal: 14 úno 2012, 11:45
od D.ave
Vypadá dobře. Po práci skočím do pracovních oděvů jestli ho tam mají

Napsal: 14 úno 2012, 15:52
od papouch22
jestli je ta spicka duta tak navar samorez na tyc a udelej si raverzni kladivo. zatocis sroubek a postrikas nejakym olejem a tuk tuk. minuly tyden 3 hodiny srani se zhavkou na berlingu a nakonec vydolovano
Napsal: 14 úno 2012, 17:37
od D.ave
Tak dnes jsem to vzal ke kámošovi, co dělá auta, zalil to brzdovkou, trošku zaklepal dovnitř a za chvilku to bylo venku.
Všem moc děkuji za rady
