Stránka 1 z 2
Skoda Fabia 1.9tdi 275hp
Napsal: 14 úno 2012, 01:27
od reesha
Motor (blok + hlava) je sériový, kromě jemně vyleštěných sacích i výfukových kanálů.
Vačkový hřídel je původní (originální profil).
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio RACE783.
Turbo je hybridní model DT-5. Zástavba je složitější, není to plug and play turbo ve svodech.
Kroutící moment vcelku dobrý už ve 2000 ot. Nicméně ten spodek je stále výrazně horší než u sériového turba a nedoporučuji jej příliš na normální městský provoz. Auto se musí více vytáčet.
Bylo upraveno sací potrubí pro zlepšení proudění vzduchu. Ze systému odstraněna váha vzduchu.
Instalován intercooler před chladiči (FMIC), včetně nového vedení stlačeného vzduchu, aby byla zajištěna dostatečná těsnost a dlouhodobá funkčnost systému.
Taktéž byl upraven výfukový trakt pro dobrý odvod zvýšeného množství spalin.
Plnící tlak zvýšen na 2,3 baru.
Spojková sada Sachs Race Engineering se sintrovanou lamelou.
Brzdy AP racing.
Napsal: 14 úno 2012, 01:41
od dolar100
to su točky, musi mat brutal maximalku, okrem ineho

Napsal: 14 úno 2012, 06:53
od Ladas
že by někdo koho znám?
Napsal: 14 úno 2012, 07:53
od marena tdi
krasa .
Napsal: 14 úno 2012, 08:26
od Lusťa
Sakra, koukám,že doba nějak pokročila od chvíle,co jsem přestal ladit

Napsal: 14 úno 2012, 08:29
od Jayson
koukám, že opět probíhalo noční lazení

jinak hodnoty a průběh krásný.
Napsal: 14 úno 2012, 09:02
od Marek77
Je vidět, že Dieselpower se vyzná - klobouk dolů, páni.
Neumím si představit 5200 otáček na motoru s takhle vyladěným výkonem, kde ještě navíc ten výkon téměř nepadá. Krouťák jak z učebnice.....
No jo - kdo umí, ten umí a ostatní jen čumí.
Napsal: 14 úno 2012, 09:27
od luigi5
Opravdu moc moc povedeny! Ty PDecka umeji ale litat

Napsal: 14 úno 2012, 09:33
od Spectre868
Tá krivka momentu sa mi páči...
EDIT: Aká spojka toto bez problémov prenesie....
Napsal: 14 úno 2012, 09:57
od MirekX
to je sakra pěkný
spojka to podle mě vezme i dvouhmota 240mm s přeobloženou lamelou, pokud to teda není na sprinty. U mého autobusu drží cca 505 Nm, setrvák bude mít 400 tis a je origo...

Napsal: 14 úno 2012, 10:27
od reesha
Spojka je Sachs race engineering sintrovaná.
Napsal: 14 úno 2012, 10:41
od Jim
Tak tohle bych si časem přál u své Fabie...

Napsal: 14 úno 2012, 11:25
od cacinek
co je tam za turbo?
Napsal: 14 úno 2012, 11:56
od Branislav Farkaš
Tak to turbo bude asi dobré, keď dokáže nafúknuť 405 Nm pri 2000 ot. a držať 475Nm pri 4000. A tých 5200 ot. sa mi fakt páči. Klobúk dole, pekná robota.
Napsal: 14 úno 2012, 13:14
od Brouk
njn musim v sobotu rotacce trochu pridat
