Stránka 1 z 2
passat w8
Napsal: 15 úno 2012, 20:36
od ferrymega
zdravim, mate někdo passata W8, jste spokojeni?? nebo ma chyby?? diky

Napsal: 15 úno 2012, 20:49
od rehak6co
Jen sem slyšel že je na to dost drahej termostat..víc nevim
http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... SV0DJKVzk8
W8
Napsal: 15 úno 2012, 20:53
od ferrymega
diky přemyšlim pravě o W8 tak se tak zajimam
Napsal: 15 úno 2012, 20:53
od misoVW
mega drahe diely a servis.
Napsal: 16 úno 2012, 07:24
od pdydkin
taky jsem o ne, kdysi premejslel ale koukni ci stoji treba brzdovej kotouc a rozmyslis si to

to uz je lepsi 4.2ka od Audi. Ta i lepe jede...
Napsal: 16 úno 2012, 11:51
od misoVW
ako pise Milos, skus ten napad rozchlastat

Napsal: 16 úno 2012, 12:19
od cippis
díval jsem se do kelly a žádný mega ceny za kotouče nevidím
Napsal: 16 úno 2012, 12:33
od peeeetr
Přesně tak, cena destiček i kotoučů je malinko víc než u normálních aut, ale dneska má každej druhej známýho v autodílech, takže podle mě to nebude nic extra. Ale například 12tisíc za termostat by mě docela bolela. Jak tady už ale někdo někdy uvedl, platí pravidlo monkey and banana

Napsal: 16 úno 2012, 13:21
od kaad
Napsal: 16 úno 2012, 14:08
od jericho-3
Má někdo zkušenost, kolik vydrží mechanika tohoto vozu?
Napsal: 16 úno 2012, 16:43
od kaad
jericho-3 píše:Má někdo zkušenost, kolik vydrží mechanika tohoto vozu?
Co vím, tak třeba u V6 byly problémy s mazáním. Já když jsem jel z Bratislavy, tak mi začalo z ničeho nic vždycky při poklesu pod 2000ot pískat mazání. Oleje dost a ještě k tomu Schell HX8. Najeto 220000, takže nic moc. Teť právě řeším GO. Ale W8 už to měly vychytané a základ motoru je v podstatě nezničitelný. Já jsem u nich vždycky řešil jen nějaké prkotiny.
Napsal: 16 úno 2012, 22:13
od pdydkin
cippis píše:díval jsem se do kelly a žádný mega ceny za kotouče nevidím
to protože maj v kelly i jinejch obchodech špatně zadanou velikost kotouče v katalogu, veř mi

jeden kotouč stojí 7tisíc to je dost ne

Napsal: 16 úno 2012, 23:53
od titan0306
no nevím, jednou jsem s tím jel v tiptroniku a je to mrtvola to Superb v 2.8 byl živější
Napsal: 17 úno 2012, 00:10
od tanner540i
Problem techto aut je servis. Dokud vsechno funguje, je to parada. Svezeni, zvuk, dokonce i spotreba neni nijak obrovska. Pak ale treba zacne motor pocukavat, muze to byt jen prkotina, ale zkus zajet nekam do servisu ze ti W8 nefunguje jak ma

. Nikde na to nemaji zadny pripravky, prirucky, vetsinou to ani nikdy nevideli, takze te odkazou na autorizak. Tam vetsinou zadni odbornici nedelaj, a uz z principu se vsechny zavady resi vymenou za nove, velice predrazene dily s jeste predrazenejsi praci

.
Vim o cem mluvim, parkrat sem resil problem na sve A8 4.2 a tech lidi, kteri tomu u nas rozumeji je velice malo. Nehledne na to ze jsou zavaleni praci, takze to je na dlouhy lokty. A nutno rici, ze 4.2 neni zdaleka takovej exot, jako W8 nebo W12, z pohledu poctu aut ktere tu jezdi.
Oleje, filtry, brzdy, pneu a vseobecne spotrebak neni zadna hruza.
Proste dneska uz jsou to auta pro fandu znacky.
Napsal: 17 úno 2012, 10:24
od Čmoud
Kolega to má a žadný zazrak ten výkon. Jinak ty brzdy jsem mu dělal a ve VW mu řekli asi 13000kč za kotouč. Ja mu sehnal jeden za 6000kč a desky 2500kč. A jak mi děkoval za tu cenu
