Stránka 1 z 1
Jaké C čidlo na O1 AGR?
Napsal: 15 dub 2012, 08:20
od zdenouch
Napsal: 15 dub 2012, 08:35
od zip2010
C cidlo se ve velkym prumeru myslim ze nedela . ja to mel tak ze sem z klingeritu udelal pod C cidlo tesnemi a bylo to v klidu. vse tesnilo.
Napsal: 15 dub 2012, 09:52
od Marek77
Zeptám se možná jako idiot - k čemu je to dobré?
Napsal: 15 dub 2012, 10:35
od tukydydes
C- čidlo (čidlo tlaku v sání) ti to dovolí víc nafouknout, oproti sériovému, používá se když se dává VB turbo...
Ale teď ty rozpětí kolik ty čidla mají fakt nevím, když tak mě opravte
B-čidlo max. do1,5bar a C-čidlo do 1,9bar.
Re: Jaké C čidlo na O1 AGR?
Napsal: 15 dub 2012, 10:41
od tukydydes
zdenouch píše:Ahoj páni odborníci. Koupil jsem si C čidlo a včera jsem ho chtěl vyměnit. Nové C čidlo je ale na díru průměr 12mm a staré na průměr 18mm? Dělal jste někdo redukci nebo mi prosím poradte číslo dílu C čidla které mi bude pasovat na díru 18mm. Pokud někdo máte co potřebuji děkuji za nabídku.
Hele někdo tu psal, že to vyřešil zahradní hadicí příslušného průměru jako přechodku a ještě to podložil těsněním (klingerit).
Samozřejmě je lepší vyměnit příslušný díl potrubí s přírubou na C-čidlo, takhle je to takový humpolácký

Re: Jaké C čidlo na O1 AGR?
Napsal: 15 dub 2012, 12:33
od Wena
tukydydes píše:zdenouch píše:Ahoj páni odborníci. Koupil jsem si C čidlo a včera jsem ho chtěl vyměnit. Nové C čidlo je ale na díru průměr 12mm a staré na průměr 18mm? Dělal jste někdo redukci nebo mi prosím poradte číslo dílu C čidla které mi bude pasovat na díru 18mm. Pokud někdo máte co potřebuji děkuji za nabídku.
Hele někdo tu psal, že to vyřešil zahradní hadicí příslušného průměru jako přechodku a ještě to podložil těsněním (klingerit).
Samozřejmě je lepší vyměnit příslušný díl potrubí s přírubou na C-čidlo, takhle je to takový humpolácký

Ano jde to udělat..ja to mám ..dočasně.. už měsíc

teflonová páska kousek hadice zahradní zase omotat naládovat to tam a pohoda 2 bary špička a drží

Napsal: 15 dub 2012, 12:40
od zdenouch
zahradní hadici jsem na to čidlo včera nasadil taky. Není to ale ono. Nezkoušel jste někdo redukci? Jak to máte ostatní vyřešeno? Dík za radu a pomoc.
Napsal: 15 dub 2012, 13:03
od Wena
zdenouch píše:zahradní hadici jsem na to čidlo včera nasadil taky. Není to ale ono. Nezkoušel jste někdo redukci? Jak to máte ostatní vyřešeno? Dík za radu a pomoc.
musí ta hadice být akorát

zkoušet hledat..... nebude potřeba uděla pořádný Cooler z vedením?a pořešit kvlalitní přirubu na to čidlo

Napsal: 15 dub 2012, 17:52
od Octava
pry staci vyriznout z duse presne pod cidlo tesneni udelat diry a poradne dotahnout.... melo by to drzet

Napsal: 15 dub 2012, 18:35
od LibangVW
Octava : dneska jsme to presne takhle delal a je to OK

Napsal: 15 dub 2012, 21:29
od TDI tech
Marek77 píše:Zeptám se možná jako idiot - k čemu je to dobré?
Ma vacsi rozsah. Ked potrebujes fukat vacsi tlak ktory by uz bol za rozsah 051 prip. 051B cidla. Ale samozrejme k nemu musis prisposobit soft v RJ motora, nakolko 051C cidlo dva na vystupe ine hodnoty napatia (mensie) v zavyslosti od tlaku.
Napsal: 25 led 2016, 14:04
od Dmnd
uživatel JohnyFLat dělá redukce na to čidlo, sám jsem kupoval a spokojenost za pár kaček.
Napsal: 05 úno 2021, 12:54
od Crazytony
Jsou ty čidla zcela záměná nebo se musí upravit program? Mám seriovou AHF a vyměnil jsem Intercooler i s čidlem a je tam to 12mm. Nicméně původní bylo 18mm.
Delší dobu řeším problém s tím, že mi to víc kouří.
Napsal: 05 úno 2021, 18:36
od Pája 19
Vytočil jsem hliníkovej mezikus ve vrtačce se zápichem pro ó-kroužek. Soustruh nebyl po ruce...
A záměnný to není. Céčkový čidlo kecá oproti původnímu o cca půl baru směrem dolů, takže pro amatérskej tuning dobrý. Pokud máš teda dost nafty a turbo který to vydrží. Mě to udělalo 190 koní s mizerným průběhem. 😀
Napsal: 06 úno 2021, 10:26
od Ladas
Hlavně to čidlo měří jinak než 051 nebo 051B tohle je zase nějaký tuning alá rady z pumpy...