Vlastním mopedauto aixam 400 sl evolution a chtěl bych se zeptat, jak na úpravy motoru a jestli je to vůbec možné bez vedlejších záležitostí, jako například snížená životnost. Především se zajímám o montáž turbodmychadla, na netu už jsem to viděl. Variátor mám již poladěný, takže to jezdí o dost líp....
naftový dvouválec Kubota, 400 ccm, nepřímý vstřik, variátor.
no tohle vidim prvně ale když tak napiš jestli to je EDC (má to řídící jednotku) zadalší napiš jaký je tam vstřikovací čerpadlo, a jestli to náhodou není stacionár (furt stejný otáčky)
poladit de všechno ale raketa z tohodle auta asi nebude
Taky tímhle autíčkem lítám, a můžu se pochlubit tímhle
Je to turbína z Fiata Una 1.3, motor je ze silnější verze od 17let.. 9,5kw, ten původní má 4kw..
https://www.youtube.com/watch?v=V1dUKH3oO9o takhle mi to jelo, když mi všechen tlak utíkal skrz díru v kompresorový části pro ovládání baňky na obtok (takže cca jako by tam to turbo nebylo)
Jo , to je auto, pár kilowat a jak to jede, to tady ty různé nacpané buchary plné imaginárních kilowat se mohou jít vycpat..Stačí jet v serpentýnách a ukážeš jim záda..
místa dost co tam narvat z nějakýho stavebního traktůrku nějakej silnější 3vál
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:místa dost co tam narvat z nějakýho stavebního traktůrku nějakej silnější 3vál
))))) od léta je tam Kubota trivalec D662 19hp a GT1749V (81kw tdi passat), pak sem hodim nějaký fotky:).. Jinak brzdy tam mám z verze od 17, která je stavěna na 80km/h, tvrdý pružiny a stabilizator, v sérii je ten podvozek na zabití.
jo, to jo, brzdy to má fakt jak motokára, občas na to vozím z Vídně nějaký díly ( Aixam centre Autrich ), jinak mít to v patnácti a dojet s tím někam na bečku, tak bys byl za boha