3.0 TDi protočená vačka

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

3.0 TDi protočená vačka

Příspěvek od eclipsak »

Nesetkal se někdo s něčím podobným.Na Audi Q7 3.0TDi 176kw jsem vyměnil motor,dal jsem tam 171,při kontrole rozvodů před montáží do auta jsem zjistil že vačky nesedí na aretační kolíky asi tak o půl čtvrt díry,také jsem si všiml že na všech ozubenych kolech byly barvou uděláný rysky,někdo na tom dělal hlavy,motor pochází z auta z itálie.Tak vše jsem nastavil na připravky,složil namontoval,nastartoval zahřál na provozku ve zvýšenych otáčkách,vše ok,rozjel jsem se a při druhém akcelerování cca po 100m auto zdechlo,po opětovném pokusu o start se chytly 3 válce,při měření tlaků jsem naměřil na válci 4,5,6 tlak 0 bar,po překontrolování časování rozvodu vše sedělo,ale pak jsem si všiml že na sací vačce nesedí ty vyřezy pro dotahování hlavových šroubů,vyfuková souhlasila aji zadní ryska seděla jak má,jen se prostě na sací vačce protočil ten konec co je na něm namontováno ozubené kolo pro řetěz,sundal jsem hlavu a kupodivu byly obtisklé výfukové ventily všechny,po opravě jsem hlavu namontoval,dal jsem druhé vačky,složil nastartoval,motor běžel hladce.Záhřál jsem na provozku udělal 2 kolečka kolem dílny vše v pohodě,vyjedu na cestu cca po 1km při akcelerování do kopce auto stratilo výkon a zdehl motor,po opětovném startu běželo zaz na 3 valce,po rozdělání zjištěn stejnej problem,protočená sací vačka na válcích 4,5,6.Hlava mi to nebere,jen mě napádá jestli tu hlavu ti italové moc nesprášily a proto si to v zátěži při plnícím tlaku klepne o výfukový ventily.
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

rozvodovy kola si daval jiny aby bylo protoceny a neudrzelo tah ?

jinak přeju pevny nervy tohle je na masly
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Kurwa když se daří,tak se daří!
Pevné nervy (wallbash)
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Vypadá to, že se ta vačka nechce točit.
Oct asv 2000, DieselPower
eclipsak
Přispěvovatel
Příspěvky: 79
Registrován: 22 říj 2007, 19:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od eclipsak »

vačka se točí akorád je dívný že byly v háji výfukové ventily a vyfuková vačka seděla na rysky a hlavně proč to udělalo až v zátěži při vyším plnícím tlaku
Uživatelský avatar
syncon
Aktivista
Příspěvky: 1054
Registrován: 30 kvě 2006, 09:20
Odpovědi: 0
Bydliště: střední čechy :)

Příspěvek od syncon »

napada mě jestly nerovnaly uvarenou hlavu která se prohla a nepridira se vacka jen kdyz se to ohreje
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

syncon píše:napada mě jestly nerovnaly uvarenou hlavu která se prohla a nepridira se vacka jen kdyz se to ohreje
No o tom, nebo o nějakym podobnym důvodu mluvim, jenže dostanu odpověď, že vačka se točí.

Jestli tomu správně rozumim, tak sací vačka se protočila vůči řemenici a výfukový ventily jsou obtisklý?
Oct asv 2000, DieselPower
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dosedací plocha toho kola nebyla v pořádku a co se nauč všeobecně pokud s jakýmkoliv kolem hýbneš, nebo kladkou dosedací plochy odmastit
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 27 led 2015, 21:56, celkem upraveno 1 x.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

asi ti tam chybí celkem důležitý písmenko Miloši. :)
Oct asv 2000, DieselPower
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Pája 19 píše:asi ti tam chybí celkem důležitý písmenko Miloši. :)
je tam

navíc pokud se nějaké kolo pohne musí se mu věnovat velká pozornost, v utažení,

kolo totiž utáhneš na kref a za tři hodiny zjistíš že de zas utáhnout, proto je lepší věnovat se jiné práci a pak se k tomu vrátit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“