Aditivum VIF a kvalita nafty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

nogis píše:
cin píše:...Na ONO uz s PD nejezdim, i když mají o 2 kacky levneji, ale jistota je jistota...
dík za pobavení. naivita lidí opravdu nemá hranic... (rofl)
jj, ale v mém okolí je to to samé, všichni se bojí, já tankuju na ONO jen jak můžu a PD jak si přede a z rodiny třeba novej 2,0 hdi 120kW.
AMF; M47/T2
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10355
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Na ONO jsem byl vždycky spokojený.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Uživatelský avatar
Jelito
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 04 lis 2013, 20:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín

Příspěvek od Jelito »

šulda píše:Tankovat prémiový a ještě do toho lejt VIF. Tomu říkám echt jistota (noteeth)
Největší poděl bude až se to posere a já nebudu vědět kde se stala chyba :-D
Vw caddy 1,9 Tdi 77 kw BLS 06
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1441
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Hlavu si s toho nedělej, všechno se jednou pokadí i bez aditiv ;)
Člověk se pořád učí.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

nogis píše:
cin píše:...Na ONO uz s PD nejezdim, i když mají o 2 kacky levneji, ale jistota je jistota...
dík za pobavení. naivita lidí opravdu nemá hranic... (rofl)

No jo, ty jsi to vytrhl z kontextu :o , no mozna ze jsem naivni, ale pro svůj vlastní klid proste beru Vervu :) ,mam svy vstrikovace docela rad , no. Jen nerikej , ze ty jezdis se svým novym autem jen na ONO , aby jsi usetril 20 korun ;) (noteeth)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Cenu řeším asi jako každý, protože nerad platím za značku, když z toho nemám žádný užitek. Takže jezdím víceméně na to, co potkám. V poslední době na kanystry. Ona totiž pumpa, která by si vyráběla "vlastní špatnou naftu" neexistuje. Všichni to někde nakupují. A kolik rafinérií je v ČR a nejbližším okolí? Chyba při výrobě, resp. distribuci možná samozřejmě je, ale ty pak stejně nevíš, kam tu "špatnou" naftu zrovna zavezli. A jsem přesvědčený, že ve většině případů to do kontroly ČOI netuší ani obsluha ČS. Nižší kvalita PHM je všeobecně problém ČR, takže si podle mě nevybereš.

Ale co člověk to názor. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 29 bře 2008, 07:25
Odpovědi: 0

Příspěvek od Richi »

nogis píše:Cenu řeším asi jako každý, protože nerad platím za značku, když z toho nemám žádný užitek. Takže jezdím víceméně na to, co potkám. V poslední době na kanystry. Ona totiž pumpa, která by si vyráběla "vlastní špatnou naftu" neexistuje. Všichni to někde nakupují. A kolik rafinérií je v ČR a nejbližším okolí? Chyba při výrobě, resp. distribuci možná samozřejmě je, ale ty pak stejně nevíš, kam tu "špatnou" naftu zrovna zavezli. A jsem přesvědčený, že ve většině případů to do kontroly ČOI netuší ani obsluha ČS. Nižší kvalita PHM je všeobecně problém ČR, takže si podle mě nevybereš.

Ale co člověk to názor. ;)
Pár zavřených čerpacích stanic, protože majitel prodává opakovaně sračky, už tu taky bylo.
Tvrdit při tom, že je to stejná nafta ze stejné cisterný jako naproti přes ulici, je taky jen obecný mýtus.
Informací spousty, ale v řetězu výroba-prodej nikdo zřejmě neříká celou pravdu.
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
cin
Aktivista
Příspěvky: 1607
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

nogis píše:Cenu řeším asi jako každý, protože nerad platím za značku, když z toho nemám žádný užitek. Takže jezdím víceméně na to, co potkám. V poslední době na kanystry. Ona totiž pumpa, která by si vyráběla "vlastní špatnou naftu" neexistuje. Všichni to někde nakupují. A kolik rafinérií je v ČR a nejbližším okolí? Chyba při výrobě, resp. distribuci možná samozřejmě je, ale ty pak stejně nevíš, kam tu "špatnou" naftu zrovna zavezli. A jsem přesvědčený, že ve většině případů to do kontroly ČOI netuší ani obsluha ČS. Nižší kvalita PHM je všeobecně problém ČR, takže si podle mě nevybereš.

Ale co člověk to názor. ;)


Tak v zasade s tebou souhlasim, i ja taky samozrejmne koukam na cenu, a za znacku jako treba Shell bych nedal navic ani korunu, protoze uzitek neni opravdu zadny :( . Vyhybam se i pochybnym malym benzinkam s podivnymi jmeny, i kdyz cena je lakavejsi. Kanystrovka je dobra, ale chce to mit od nekoho , komu se da verit ze ti ji jeste nevylepsi nejakym hajzlem , aby byl kseft lepsi. Mam s tim uz spatnou zkusenost, takze jezdim jen k ty pumpe :(
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

Nevím no,já jsem s naší naftou nikdy problém neměl.VIF teda leju víc jak 15let,tak je to možná tím.Rozhodně auto dotažený třeba od fašisty nikdy nemělo vstřiky v tom cajku jak jsou ty moje ;)
Jinak pro ty co se ted rozhodnou lejt VIF,tak při každém použití trvá min.rok než se to vše pročistí. Takže kdo to leje jen ,když si vzpomene ,nebo jen v zimě ,tak je to podle mě zcela k ničemu.Alespon to je má zkušenost. A leju jen zimní ,protože ten rozpouští daleko líp karbon a to si může každej klidně zkusit. A ten motor jde tišeji. U letního já jsem prostě nezaznamenal žádnej rozdíl.Nezaznamenal jsem ho na Octávii a ni na BMW
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
tribit
Přispěvovatel
Příspěvky: 219
Registrován: 17 kvě 2012, 11:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od tribit »

Minimálně rok je kolik km?
AMF; M47/T2
rosta tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 247
Registrován: 06 led 2008, 19:33
Odpovědi: 0
Bydliště: okr.Svitavy

Příspěvek od rosta tdi »

odhadem 15-20 tisíc.Ale je to hodně individuální! Neplatí to samozřejmě u novýho auta
Octavia 1.9TDi 66KW motor ALH r.v 2001
BMW E46 330d 150Kw Touring, individual, speciální edice r.v 2004 M57/TU
BMW E46 330Ci cabrio r.v 2005 M54
bean69
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 lis 2011, 19:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od bean69 »

"Spotřeba s Maxxem byla v poho ale kultivovanost PD už ne,": někde jsem četl že MAXX který se do ČR dováží z Vídně a jde o "zázrak moderní techniky" má jednu vlastnost o které se obecně neví, a to že je méně "mastný" a při dlouhodobém užívání se doporučuje občas natankovat něco jiného nebo aditivovat. :D
Pro šuldu: to víš že kombinaci rakouské nafty či rakouské nafty s VIF mám take odskoušenou. S rakouskou naftou bez VIFka je motor živější, lépe táhne a neklepe tolik. S VIFkem je motoru o nějakých 100000 "méně" - kultivovanost, měkkost, elastičnost motoru (nevim jak to jinak nazvat) je prostě někde jinde.
Pro zajímavost: v neděli jsem se vrátil z Holandska: cena nafty: Rakousko 1,17Euro, Německo 1,50 Euro, Holandsko 1,33 Euro. Přál bych vám jezdit po holandských cestách. Ani opravená D1 nemá tak kvalitní povrch jako holandské "okresky". Po holandské dálnici omezené na 120 všichni jedou 115. Rozdíl mezi rakouskou a holandskou dálnicí je jako ten mezi naší a rakouskou úrovní cest. Jo a v německu ve středovém pruhu tříproudé dálnice ve 150 brzdíte provoz, v levém pruhu mě při 190 několikrát vyblikávali ať nezdržuji.
VW Passat Variant GT 1,9TDi 4motion 96kw 310nm, chip 122kW 370nm, sani KN, organika, aditivum VIF, r.v.2004, 510000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“