odklon +zbíhavost
Moderátoři: šulda, Moderátoři
odklon +zbíhavost
nemáte někdo nějakej fígl na seřízení odklonu a zbíhavosti na g3 -rady typu zajed si do servisu nemam na mysli tam jsem byl během půlroku dvakrát a po týdnu zase jedu do strany(jezdim vetšinou po dost rozbitých cestách)
Asi se bude dost lidí smát, ale funguje to tak, že se člověk při pečlivé práci strefí do tolerance. Vymyslel to kamarád. Vodorovná podlaha aspoň v jednom směru, metr, na zdviháku/nebo jinak seřídím sbíhavost třeba podle středových pruhů, zkontroluju přípravkem na zemi - velký tuhý U z jedné strany opěrný hrot, z druhé ploška na šupleru. Odklon - jednoduchý přípravek se závažíčkem opřený o ráfek - nutno ocejchovat na přesné svislici a spočítat dílky na stupnici. Dělám to minimálně 2x za sebou do středu toletance, kdyř mám čas tak aspoň 3 měření. Na ladění podvozku pro sportovní jízdu to teda není. 5 aut to dělá a zatím dobrý.
G3 Variant synchro
a kolik si beres za geosku???bobG3 píše:Asi se bude dost lidí smát, ale funguje to tak, že se člověk při pečlivé práci strefí do tolerance. Vymyslel to kamarád. Vodorovná podlaha aspoň v jednom směru, metr, na zdviháku/nebo jinak seřídím sbíhavost třeba podle středových pruhů, zkontroluju přípravkem na zemi - velký tuhý U z jedné strany opěrný hrot, z druhé ploška na šupleru. Odklon - jednoduchý přípravek se závažíčkem opřený o ráfek - nutno ocejchovat na přesné svislici a spočítat dílky na stupnici. Dělám to minimálně 2x za sebou do středu toletance, kdyř mám čas tak aspoň 3 měření. Na ladění podvozku pro sportovní jízdu to teda není. 5 aut to dělá a zatím dobrý.
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
A co bereš za tu groteskuPeete píše:a kolik si beres za geosku???bobG3 píše:Asi se bude dost lidí smát, ale funguje to tak, že se člověk při pečlivé práci strefí do tolerance. Vymyslel to kamarád. Vodorovná podlaha aspoň v jednom směru, metr, na zdviháku/nebo jinak seřídím sbíhavost třeba podle středových pruhů, zkontroluju přípravkem na zemi - velký tuhý U z jedné strany opěrný hrot, z druhé ploška na šupleru. Odklon - jednoduchý přípravek se závažíčkem opřený o ráfek - nutno ocejchovat na přesné svislici a spočítat dílky na stupnici. Dělám to minimálně 2x za sebou do středu toletance, kdyř mám čas tak aspoň 3 měření. Na ladění podvozku pro sportovní jízdu to teda není. 5 aut to dělá a zatím dobrý.
VW Passat B6, 1,9 TDi PD 96kW, 6.ti kvalt a spokojenej úsměv, Opel Corsa 1,7DTi, Suzuki Grand Vitara 1,9 DDiS
No, jestli groteska, nevím, ale funguje to, ještě dneska to dělají v některých dílnách podobně a jezdí tak spousta aut, nechal jsem to ověřit na digitálu jen musíš vědět a rozumět tomu co děláš, je to brnkačka, když neumíš a nevíš
, tak jen blbě kecáš a platíš a platíš a platíš.....
Zkus si řečíst něco o měření a zjistíš, že se to dá trefit se do tolerance.
Pravda je, že nesmíš počítat čas, musíš mít dílnu zvedák nebo jámu.
Pravda je, že nesmíš počítat čas, musíš mít dílnu zvedák nebo jámu.
G3 Variant synchro