to bol vtip, urcite by som si nedovolil po niekom chciet aby zverejnoval navod na toto,alebo nieco podobne, obzvlast ked viem kolko usilia stoji napr. ,,obycajne" MAFoff (myslim korektne fungujuce).acryll píše:ak to budem spracovavat, tak tym sposobom, ze sa vyjadrim k el.reg. ako takej, navod na prerabku verejne davat nebudem, a myslim si, ze tu nie je vhodne miesto pretrcat sa s tym ako som to spravil, to si mozem dovolit tak niekde na svojej stranketoefuk píše:...
VW Golf Variant IV 1,9TDI PD 8V R4 AJM 2001 - Sneaky Sleeper
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@acryll: Diky za prispevek. Osobne si myslim, ze mam spis dar shromazdit fakta a sesumirovat je, ne placat "leva-prava-predni-zadni-pozor-vole-neupadni" jak to tu predvadeji i nekteri za profesionaly se vydavajici diskutujici.
Je treba si stale uvedomovat, ze se jednalo opravdu o motor ve spatne kondici - jak uz jsem uznal a posypal si hlavu popelem, za hrichy a pochybeni mladi se musi platit.
Co se toho mereni tyce, tak ten hybrid byl zmeren, na dvou aplikacich, staci sledovat deni - Mirulu, Moucha, Radek156. Oba maji pres 310 koni, Mirulu dokonce na rotacce ... takze ze to ma vyznam je to vicenasobne overene. Ted je nova obmena cekajici na otestovani, jejimz zakladem je VKLR. Tam se predpoklada neuveritelny potencial ... ale zase nepredbihejme, zatim jsou na svete pouze 3 kusy, z nichz 2 cekaji na montaz, resp. az budou finance na dustojne "zacleneni" do systemu.
Ano, mohla to byt klasicka GTB2260VK, ale zatimco vetsina lidi se ubira proslapanyma cestickama, me to nebavi, neuspokojuje, neni to pro me vyzva.
@macan371538: Souhlas, pro me to bylo taky nemile zjisteni. Jak je videt na videich, ten motor nejevil poskozeni a uprimne, nenapadlo me merit komprese pred tim, nezli jsem to daval na brzdu. Navic, v DP meli instrukce vyzdimat z toho maximum a v prubehu tohoto procesu se to vyrazne zhorsilo. Nicmene, pro me nepochopitelna vec, ikdyz jsem mu daval za usi (samozrejme patricne zahratemu), nezaklepal a na valcich nebyl ani skrabanecek. Pozn.: motor je rozebrany a blok pripraveny na prevrtani, zakoupena preventivne jina hlava, predchozi rozebrana a rozrezana pro "vedecke" ucely.
@Hegesak: Vidis, a i s vylagrovanym motorem a vyrazne vetsim turbem jsem dosahl stejneho vysledku
Navic, nezapomen, ze abys tam mel taky slusny prubeh tak jsi musel zmenit na me doporuceni ladice - a vyplatilo se!
Nicmene dekuji za prispevky, diskuzi se zjevne nebranim, jen se k reakcim dostanu nejspis az v patek.
Je treba si stale uvedomovat, ze se jednalo opravdu o motor ve spatne kondici - jak uz jsem uznal a posypal si hlavu popelem, za hrichy a pochybeni mladi se musi platit.
Co se toho mereni tyce, tak ten hybrid byl zmeren, na dvou aplikacich, staci sledovat deni - Mirulu, Moucha, Radek156. Oba maji pres 310 koni, Mirulu dokonce na rotacce ... takze ze to ma vyznam je to vicenasobne overene. Ted je nova obmena cekajici na otestovani, jejimz zakladem je VKLR. Tam se predpoklada neuveritelny potencial ... ale zase nepredbihejme, zatim jsou na svete pouze 3 kusy, z nichz 2 cekaji na montaz, resp. az budou finance na dustojne "zacleneni" do systemu.
Ano, mohla to byt klasicka GTB2260VK, ale zatimco vetsina lidi se ubira proslapanyma cestickama, me to nebavi, neuspokojuje, neni to pro me vyzva.
@macan371538: Souhlas, pro me to bylo taky nemile zjisteni. Jak je videt na videich, ten motor nejevil poskozeni a uprimne, nenapadlo me merit komprese pred tim, nezli jsem to daval na brzdu. Navic, v DP meli instrukce vyzdimat z toho maximum a v prubehu tohoto procesu se to vyrazne zhorsilo. Nicmene, pro me nepochopitelna vec, ikdyz jsem mu daval za usi (samozrejme patricne zahratemu), nezaklepal a na valcich nebyl ani skrabanecek. Pozn.: motor je rozebrany a blok pripraveny na prevrtani, zakoupena preventivne jina hlava, predchozi rozebrana a rozrezana pro "vedecke" ucely.
@Hegesak: Vidis, a i s vylagrovanym motorem a vyrazne vetsim turbem jsem dosahl stejneho vysledku

Nicmene dekuji za prispevky, diskuzi se zjevne nebranim, jen se k reakcim dostanu nejspis az v patek.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
V první řadě musím napsat, že jsem udiven jak moje tři věty v tobě dokážou vzbudit emoce pro výrobu 3,5 hodinového románu.Forest píše:No, cekal jsem vyssi uroven prispevku, ale zjevne nemas fakta pro profesionalni prispevek tak jsi zvolil takovouto "vidlackou" formu.Andre píše:Nějak v tom postrádám přínos té elektronické regulace a 64mm kompresoru.. Na to jak to tady každému cpeš tak v tomto případě je to spíš posun k horšímu ne?
Ale jinak to máš fakt hustý, nevím co mě víc pobavilo, jestli ten výfuk z kamionu, nebo video kouřivosti natáčené ve tmě
Na první pohled je poznat, že to auto vlastní ultra profesionální tuner.
Ostatne, ja nikdy netvrdil ze jsi profesional, o tom zadna. Tobe, ani kdyz se daji data, fakta a dukazy pod nos tak je neumis zhodnotit.
Ostatne, je videt, ze netusis, ktera bije a musel ti to vysvetlit BH, ktery nejenze vyrabi turba ale i chipuje, coz ty ani nahodou ... takze na zaklade techto poznatku ti to patricne vysvetlil. Nicmene, podle vyse uvedeneho tveho prispevku to nemelo zadny dopad, zustal jsi stejne neznaly. Kdybys tomu alespon co se za nehet vejde rozumel, tak bys nepostoval takovy nesmysl jakoze "postradas prinos" (prinos regulace je videt predevsim pri pruznem vyuzivani, to si natlus do hlavy, aby ses priste uz tak neztrapnoval - ono je to ostuda kdyz prodavas turba a vlastne ani netusis jak funguji).
Prinos elektronicke regulace je videt na videu, ktery jsi jiz tak mylne komentoval, mimochodem, clovek nemusi byt ani "ultra profesionalni tuner" aby rozeznal "obycejny" budik od toho "glycerinoveho", takze ani na tuto uroven zjevne nemas.
Mimochodem, tebou Jenymu dodana GTB1756V nereguluje ani zdaleka tak rychle jako je videt na mnou zverejnenych videich - a to se jedna o vyrazne mensi turbo na zdravem motoru!
Zajimalo by me, kde je ten posun k horsim, zadam o vysvetleni.
Vyfuk z kaminu - ten rozmer (74x2) mi poradil Richard v roce 2009 takze to je na jeho bedrech, jinak ten downpipe nicemu neskodi a verim, ze pomaha spodku, navic ho mohu pouzit pri dalsich projektech protoze je dobre naddimenzovany. Ostatne, tusim, byl jsi to ty, kdo prvni zmeril vliv vetsiho downpipu (prosim, nenut me to hledat).
Co se videa v noci tyce, omlouvam se, ale to nebylo kvuli kourivosti ale zaznamu "hluku". Co se kourivosti tyce, spodek byl ponekud kourivejsi ale nahore to bylo v klidu, ostatne pri takovem velkem turbu se neni nad cim podivovat ...ze?To, ze se jednalo o video s timto zamerenim ostatne dokazuje i video ze predku auta.
Jinak muj bratr neni zadny ultra profesionalni tuner, pokud tedy zminujes vlastnictvi vozu, ale vez, ze vzhledem k dosazenemu vzdelani, kdyby se pustil do tveho oboru tak by te dokazal prevalcovat maximalne v radu jednoho roku, nebot on by svoje experimenty zakladal na vypoctech, nikoliv uvahach a zcestnych myslenkach a uvedenim do praxe by si tyto vypocty pouze verifikoval.
Pokud to byla snad narazka na me (ten u.p.t.) tak vez, ze tento titul mi opravdu neprislusi. Ja jen sbiram data, vytvarim hypotezy (mnohdy na zaklade vypoctu) a nasledne se snazim je verifikovat v praxi. Shodou okolnosti, muj twin tyto vypocty dokonce prekonal (napr. 0,8baru ve 2000RPM na velkem turbu pri zcela otevrenych lopatkach kdy jsme ladili male turbo).
Mimochodem, ty by ses me nemel ani nahodou pokouset titulovat, protoze to bychom tady mohli diskutovat o tom, jakou profesionalni praci jsi odvedl na aute Lusti ... a to bys urcite nebyl rad, vzhledem k tomu, ze jsi to tema nechal radeji odstranit (z tohoto postupu jsi me shodou okolnosti sam narknul) ... ale neboj, ja si takovato palciva temata ukladam, takze ho mam ulozene.
A kdyz uz jsme u toho porovnavani, mrkni na graf tebou dodavane 2260, ktera je mensi nezli muj hybrid (o potencialu nemluve), nebo abychom to srovnavali na stejne urovni, bylo by mozna dobre to srovnavat s tebou dodany "300k" hybridem u Jastera, protoze ten take nema motor v nejake super kondici ...no, jen porovnej sam, klikni, at tu neporovnavame jablka s hruskama
... takze jak Andre, mas tam nejaka fakta nebo zase jen budes placat?
Já ale nejsem nezaměstnaný odsunutý samotář, takže budu asi stručnější:
Jsem rád že zmiňuješ Jenyho, zkus znovu porovnat ukázkový graf jeho auta s podtlakovou 1756 a se svým bastlem (omlouvám se, že to tak nazývám, ale já si nemyslím, že do auta patří vybavení kotelny) s 10mm větším kompresorem a zamyslet se nad tím, kdo by měl co reklamovat. I když k tomu musím ještě dodat, že mám vážné obavy, jestli vůbec chápeš na základě čeho se ty čáry v grafech vykreslují. Pokud ve vedlejším tématu srovnáváš chování turba v nízkých otáčkách a jedno auto je měřené od 800rpm a druhé od 1850 resp 2000rpm, tak se domnívám, že máš stále obrovské mezery.
Dále bych důrazně apeloval na moderátora, aby sem veřejně naspal, kdo opakovaně a neodbytně žádal o smazání tebou zmiňovaného tématu. Doufám že to sem skutečně napíše, aby i těch několik málo stále nevěřících pochopilo, kdo je tady lhář, intrikán a podvodník.
Opravdu by jsi chtěl tady opět vytahovat tvoje "kamarádské" obchody s Lusťou?
Moc mi není jasný význam těch dvou postnutých grafů 2260ky a Jasterova auta... pokud to má být důkaz, že s jetou podtlakovou 2260kou se dá zahrát lepší divadlo, než s tvým bastlem, tak je to v pořádku. A pokud si dobře pamatuju, tak se stejným turbem, jako má Jaster v autě, bylo odbržděno 325Hp už před nějakými 6ti lety, takže to už ti chybí "jen" 50koní

A na závěr zcela vážně, neber to jako machrování nebo vyhrožování, ber to jako přátelskou radu, nebo třeba jako žlutou kartu:
Pokud stále hodláš na mě házet tady tebou vymyšlenou špínu, ať už veřejně nebo lidem po SZ, musíš počítat s tím, že za to poneseš následky, aneb "kdo seje vítr, sklízí bouři". Je to jednoduše řešitelné v rámci našich zákonů. Prověř si stav konta, jestli jsi schopen případným důsledkům svého jednání čelit. Do jisté míry mám pochopení, že těžce neseš úspěchy druhých, ale moje trpělivost je u konce. A nejsem sám...
Kluci, jsem už pár let mimo hru,tak mě vynechte prosim. Ale vy klidne jeďte dálAndre píše:V první řadě musím napsat, že jsem udiven jak moje tři věty v tobě dokážou vzbudit emoce pro výrobu 3,5 hodinového románu.Forest píše:No, cekal jsem vyssi uroven prispevku, ale zjevne nemas fakta pro profesionalni prispevek tak jsi zvolil takovouto "vidlackou" formu.Andre píše:Nějak v tom postrádám přínos té elektronické regulace a 64mm kompresoru.. Na to jak to tady každému cpeš tak v tomto případě je to spíš posun k horšímu ne?
Ale jinak to máš fakt hustý, nevím co mě víc pobavilo, jestli ten výfuk z kamionu, nebo video kouřivosti natáčené ve tmě
Na první pohled je poznat, že to auto vlastní ultra profesionální tuner.
Ostatne, ja nikdy netvrdil ze jsi profesional, o tom zadna. Tobe, ani kdyz se daji data, fakta a dukazy pod nos tak je neumis zhodnotit.
Ostatne, je videt, ze netusis, ktera bije a musel ti to vysvetlit BH, ktery nejenze vyrabi turba ale i chipuje, coz ty ani nahodou ... takze na zaklade techto poznatku ti to patricne vysvetlil. Nicmene, podle vyse uvedeneho tveho prispevku to nemelo zadny dopad, zustal jsi stejne neznaly. Kdybys tomu alespon co se za nehet vejde rozumel, tak bys nepostoval takovy nesmysl jakoze "postradas prinos" (prinos regulace je videt predevsim pri pruznem vyuzivani, to si natlus do hlavy, aby ses priste uz tak neztrapnoval - ono je to ostuda kdyz prodavas turba a vlastne ani netusis jak funguji).
Prinos elektronicke regulace je videt na videu, ktery jsi jiz tak mylne komentoval, mimochodem, clovek nemusi byt ani "ultra profesionalni tuner" aby rozeznal "obycejny" budik od toho "glycerinoveho", takze ani na tuto uroven zjevne nemas.
Mimochodem, tebou Jenymu dodana GTB1756V nereguluje ani zdaleka tak rychle jako je videt na mnou zverejnenych videich - a to se jedna o vyrazne mensi turbo na zdravem motoru!
Zajimalo by me, kde je ten posun k horsim, zadam o vysvetleni.
Vyfuk z kaminu - ten rozmer (74x2) mi poradil Richard v roce 2009 takze to je na jeho bedrech, jinak ten downpipe nicemu neskodi a verim, ze pomaha spodku, navic ho mohu pouzit pri dalsich projektech protoze je dobre naddimenzovany. Ostatne, tusim, byl jsi to ty, kdo prvni zmeril vliv vetsiho downpipu (prosim, nenut me to hledat).
Co se videa v noci tyce, omlouvam se, ale to nebylo kvuli kourivosti ale zaznamu "hluku". Co se kourivosti tyce, spodek byl ponekud kourivejsi ale nahore to bylo v klidu, ostatne pri takovem velkem turbu se neni nad cim podivovat ...ze?To, ze se jednalo o video s timto zamerenim ostatne dokazuje i video ze predku auta.
Jinak muj bratr neni zadny ultra profesionalni tuner, pokud tedy zminujes vlastnictvi vozu, ale vez, ze vzhledem k dosazenemu vzdelani, kdyby se pustil do tveho oboru tak by te dokazal prevalcovat maximalne v radu jednoho roku, nebot on by svoje experimenty zakladal na vypoctech, nikoliv uvahach a zcestnych myslenkach a uvedenim do praxe by si tyto vypocty pouze verifikoval.
Pokud to byla snad narazka na me (ten u.p.t.) tak vez, ze tento titul mi opravdu neprislusi. Ja jen sbiram data, vytvarim hypotezy (mnohdy na zaklade vypoctu) a nasledne se snazim je verifikovat v praxi. Shodou okolnosti, muj twin tyto vypocty dokonce prekonal (napr. 0,8baru ve 2000RPM na velkem turbu pri zcela otevrenych lopatkach kdy jsme ladili male turbo).
Mimochodem, ty by ses me nemel ani nahodou pokouset titulovat, protoze to bychom tady mohli diskutovat o tom, jakou profesionalni praci jsi odvedl na aute Lusti ... a to bys urcite nebyl rad, vzhledem k tomu, ze jsi to tema nechal radeji odstranit (z tohoto postupu jsi me shodou okolnosti sam narknul) ... ale neboj, ja si takovato palciva temata ukladam, takze ho mam ulozene.
A kdyz uz jsme u toho porovnavani, mrkni na graf tebou dodavane 2260, ktera je mensi nezli muj hybrid (o potencialu nemluve), nebo abychom to srovnavali na stejne urovni, bylo by mozna dobre to srovnavat s tebou dodany "300k" hybridem u Jastera, protoze ten take nema motor v nejake super kondici ...no, jen porovnej sam, klikni, at tu neporovnavame jablka s hruskama
... takze jak Andre, mas tam nejaka fakta nebo zase jen budes placat?
Já ale nejsem nezaměstnaný odsunutý samotář, takže budu asi stručnější:
Jsem rád že zmiňuješ Jenyho, zkus znovu porovnat ukázkový graf jeho auta s podtlakovou 1756 a se svým bastlem (omlouvám se, že to tak nazývám, ale já si nemyslím, že do auta patří vybavení kotelny) s 10mm větším kompresorem a zamyslet se nad tím, kdo by měl co reklamovat. I když k tomu musím ještě dodat, že mám vážné obavy, jestli vůbec chápeš na základě čeho se ty čáry v grafech vykreslují. Pokud ve vedlejším tématu srovnáváš chování turba v nízkých otáčkách a jedno auto je měřené od 800rpm a druhé od 1850 resp 2000rpm, tak se domnívám, že máš stále obrovské mezery.
Dále bych důrazně apeloval na moderátora, aby sem veřejně naspal, kdo opakovaně a neodbytně žádal o smazání tebou zmiňovaného tématu. Doufám že to sem skutečně napíše, aby i těch několik málo stále nevěřících pochopilo, kdo je tady lhář, intrikán a podvodník.
Opravdu by jsi chtěl tady opět vytahovat tvoje "kamarádské" obchody s Lusťou?
Moc mi není jasný význam těch dvou postnutých grafů 2260ky a Jasterova auta... pokud to má být důkaz, že s jetou podtlakovou 2260kou se dá zahrát lepší divadlo, než s tvým bastlem, tak je to v pořádku. A pokud si dobře pamatuju, tak se stejným turbem, jako má Jaster v autě, bylo odbržděno 325Hp už před nějakými 6ti lety, takže to už ti chybí "jen" 50koní![]()
A na závěr zcela vážně, neber to jako machrování nebo vyhrožování, ber to jako přátelskou radu, nebo třeba jako žlutou kartu:
Pokud stále hodláš na mě házet tady tebou vymyšlenou špínu, ať už veřejně nebo lidem po SZ, musíš počítat s tím, že za to poneseš následky, aneb "kdo seje vítr, sklízí bouři". Je to jednoduše řešitelné v rámci našich zákonů. Prověř si stav konta, jestli jsi schopen případným důsledkům svého jednání čelit. Do jisté míry mám pochopení, že těžce neseš úspěchy druhých, ale moje trpělivost je u konce. A nejsem sám...

Kluci, jsem už pár let mimo hru,tak mě vynechte prosim. Ale vy klidne jeďte dálAndre píše:V první řadě musím napsat, že jsem udiven jak moje tři věty v tobě dokážou vzbudit emoce pro výrobu 3,5 hodinového románu.Forest píše:No, cekal jsem vyssi uroven prispevku, ale zjevne nemas fakta pro profesionalni prispevek tak jsi zvolil takovouto "vidlackou" formu.Andre píše:Nějak v tom postrádám přínos té elektronické regulace a 64mm kompresoru.. Na to jak to tady každému cpeš tak v tomto případě je to spíš posun k horšímu ne?
Ale jinak to máš fakt hustý, nevím co mě víc pobavilo, jestli ten výfuk z kamionu, nebo video kouřivosti natáčené ve tmě
Na první pohled je poznat, že to auto vlastní ultra profesionální tuner.
Ostatne, ja nikdy netvrdil ze jsi profesional, o tom zadna. Tobe, ani kdyz se daji data, fakta a dukazy pod nos tak je neumis zhodnotit.
Ostatne, je videt, ze netusis, ktera bije a musel ti to vysvetlit BH, ktery nejenze vyrabi turba ale i chipuje, coz ty ani nahodou ... takze na zaklade techto poznatku ti to patricne vysvetlil. Nicmene, podle vyse uvedeneho tveho prispevku to nemelo zadny dopad, zustal jsi stejne neznaly. Kdybys tomu alespon co se za nehet vejde rozumel, tak bys nepostoval takovy nesmysl jakoze "postradas prinos" (prinos regulace je videt predevsim pri pruznem vyuzivani, to si natlus do hlavy, aby ses priste uz tak neztrapnoval - ono je to ostuda kdyz prodavas turba a vlastne ani netusis jak funguji).
Prinos elektronicke regulace je videt na videu, ktery jsi jiz tak mylne komentoval, mimochodem, clovek nemusi byt ani "ultra profesionalni tuner" aby rozeznal "obycejny" budik od toho "glycerinoveho", takze ani na tuto uroven zjevne nemas.
Mimochodem, tebou Jenymu dodana GTB1756V nereguluje ani zdaleka tak rychle jako je videt na mnou zverejnenych videich - a to se jedna o vyrazne mensi turbo na zdravem motoru!
Zajimalo by me, kde je ten posun k horsim, zadam o vysvetleni.
Vyfuk z kaminu - ten rozmer (74x2) mi poradil Richard v roce 2009 takze to je na jeho bedrech, jinak ten downpipe nicemu neskodi a verim, ze pomaha spodku, navic ho mohu pouzit pri dalsich projektech protoze je dobre naddimenzovany. Ostatne, tusim, byl jsi to ty, kdo prvni zmeril vliv vetsiho downpipu (prosim, nenut me to hledat).
Co se videa v noci tyce, omlouvam se, ale to nebylo kvuli kourivosti ale zaznamu "hluku". Co se kourivosti tyce, spodek byl ponekud kourivejsi ale nahore to bylo v klidu, ostatne pri takovem velkem turbu se neni nad cim podivovat ...ze?To, ze se jednalo o video s timto zamerenim ostatne dokazuje i video ze predku auta.
Jinak muj bratr neni zadny ultra profesionalni tuner, pokud tedy zminujes vlastnictvi vozu, ale vez, ze vzhledem k dosazenemu vzdelani, kdyby se pustil do tveho oboru tak by te dokazal prevalcovat maximalne v radu jednoho roku, nebot on by svoje experimenty zakladal na vypoctech, nikoliv uvahach a zcestnych myslenkach a uvedenim do praxe by si tyto vypocty pouze verifikoval.
Pokud to byla snad narazka na me (ten u.p.t.) tak vez, ze tento titul mi opravdu neprislusi. Ja jen sbiram data, vytvarim hypotezy (mnohdy na zaklade vypoctu) a nasledne se snazim je verifikovat v praxi. Shodou okolnosti, muj twin tyto vypocty dokonce prekonal (napr. 0,8baru ve 2000RPM na velkem turbu pri zcela otevrenych lopatkach kdy jsme ladili male turbo).
Mimochodem, ty by ses me nemel ani nahodou pokouset titulovat, protoze to bychom tady mohli diskutovat o tom, jakou profesionalni praci jsi odvedl na aute Lusti ... a to bys urcite nebyl rad, vzhledem k tomu, ze jsi to tema nechal radeji odstranit (z tohoto postupu jsi me shodou okolnosti sam narknul) ... ale neboj, ja si takovato palciva temata ukladam, takze ho mam ulozene.
A kdyz uz jsme u toho porovnavani, mrkni na graf tebou dodavane 2260, ktera je mensi nezli muj hybrid (o potencialu nemluve), nebo abychom to srovnavali na stejne urovni, bylo by mozna dobre to srovnavat s tebou dodany "300k" hybridem u Jastera, protoze ten take nema motor v nejake super kondici ...no, jen porovnej sam, klikni, at tu neporovnavame jablka s hruskama
... takze jak Andre, mas tam nejaka fakta nebo zase jen budes placat?
Já ale nejsem nezaměstnaný odsunutý samotář, takže budu asi stručnější:
Jsem rád že zmiňuješ Jenyho, zkus znovu porovnat ukázkový graf jeho auta s podtlakovou 1756 a se svým bastlem (omlouvám se, že to tak nazývám, ale já si nemyslím, že do auta patří vybavení kotelny) s 10mm větším kompresorem a zamyslet se nad tím, kdo by měl co reklamovat. I když k tomu musím ještě dodat, že mám vážné obavy, jestli vůbec chápeš na základě čeho se ty čáry v grafech vykreslují. Pokud ve vedlejším tématu srovnáváš chování turba v nízkých otáčkách a jedno auto je měřené od 800rpm a druhé od 1850 resp 2000rpm, tak se domnívám, že máš stále obrovské mezery.
Dále bych důrazně apeloval na moderátora, aby sem veřejně naspal, kdo opakovaně a neodbytně žádal o smazání tebou zmiňovaného tématu. Doufám že to sem skutečně napíše, aby i těch několik málo stále nevěřících pochopilo, kdo je tady lhář, intrikán a podvodník.
Opravdu by jsi chtěl tady opět vytahovat tvoje "kamarádské" obchody s Lusťou?
Moc mi není jasný význam těch dvou postnutých grafů 2260ky a Jasterova auta... pokud to má být důkaz, že s jetou podtlakovou 2260kou se dá zahrát lepší divadlo, než s tvým bastlem, tak je to v pořádku. A pokud si dobře pamatuju, tak se stejným turbem, jako má Jaster v autě, bylo odbržděno 325Hp už před nějakými 6ti lety, takže to už ti chybí "jen" 50koní![]()
A na závěr zcela vážně, neber to jako machrování nebo vyhrožování, ber to jako přátelskou radu, nebo třeba jako žlutou kartu:
Pokud stále hodláš na mě házet tady tebou vymyšlenou špínu, ať už veřejně nebo lidem po SZ, musíš počítat s tím, že za to poneseš následky, aneb "kdo seje vítr, sklízí bouři". Je to jednoduše řešitelné v rámci našich zákonů. Prověř si stav konta, jestli jsi schopen případným důsledkům svého jednání čelit. Do jisté míry mám pochopení, že těžce neseš úspěchy druhých, ale moje trpělivost je u konce. A nejsem sám...

Někdy je lepší hodit vše za hlavu a jít dál. Nejsme ženský ne?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Na uvod se musim omluvit, ze reaguji se zpozdenim, byl jsem v Praze na porade a skoleni. Ale k veci:Andre píše:V první řadě musím napsat, že jsem udiven jak moje tři věty v tobě dokážou vzbudit emoce pro výrobu 3,5 hodinového románu.
Já ale nejsem nezaměstnaný odsunutý samotář, takže budu asi stručnější:
Jsem rád že zmiňuješ Jenyho, zkus znovu porovnat ukázkový graf jeho auta s podtlakovou 1756 a se svým bastlem (omlouvám se, že to tak nazývám, ale já si nemyslím, že do auta patří vybavení kotelny) s 10mm větším kompresorem a zamyslet se nad tím, kdo by měl co reklamovat. I když k tomu musím ještě dodat, že mám vážné obavy, jestli vůbec chápeš na základě čeho se ty čáry v grafech vykreslují. Pokud ve vedlejším tématu srovnáváš chování turba v nízkých otáčkách a jedno auto je měřené od 800rpm a druhé od 1850 resp 2000rpm, tak se domnívám, že máš stále obrovské mezery.
Dále bych důrazně apeloval na moderátora, aby sem veřejně naspal, kdo opakovaně a neodbytně žádal o smazání tebou zmiňovaného tématu. Doufám že to sem skutečně napíše, aby i těch několik málo stále nevěřících pochopilo, kdo je tady lhář, intrikán a podvodník.
Opravdu by jsi chtěl tady opět vytahovat tvoje "kamarádské" obchody s Lusťou?
Moc mi není jasný význam těch dvou postnutých grafů 2260ky a Jasterova auta... pokud to má být důkaz, že s jetou podtlakovou 2260kou se dá zahrát lepší divadlo, než s tvým bastlem, tak je to v pořádku. A pokud si dobře pamatuju, tak se stejným turbem, jako má Jaster v autě, bylo odbržděno 325Hp už před nějakými 6ti lety, takže to už ti chybí "jen" 50koní![]()
A na závěr zcela vážně, neber to jako machrování nebo vyhrožování, ber to jako přátelskou radu, nebo třeba jako žlutou kartu:
Pokud stále hodláš na mě házet tady tebou vymyšlenou špínu, ať už veřejně nebo lidem po SZ, musíš počítat s tím, že za to poneseš následky, aneb "kdo seje vítr, sklízí bouři". Je to jednoduše řešitelné v rámci našich zákonů. Prověř si stav konta, jestli jsi schopen případným důsledkům svého jednání čelit. Do jisté míry mám pochopení, že těžce neseš úspěchy druhých, ale moje trpělivost je u konce. A nejsem sám...
Andre, jsi nepoucitelny - stale soudis podle sebe jine. Vem si, ze me takovy roman trva jen zlomek toho, nezli ty dvema prsty nadatlujes kratoulinkou zpravu (potvrdi zajiste kazdy, kdo kdy se mnou byl na chatu/ICQ/Skype). Vis, ~340 uhozu za minutu, odpovida me "norme" pri psani bez diakritiky ... kdyz uz jsme u tech fakt. Nicmene, pokud posuzujes podle casu odeslani, zapominas na fakt, ze pokud jsi posledni odesilajici, muzes upravovat aniz by doslo k zaznamu teto cinnosti. Takze muzes psat, odeslat a pak se za hodinu vratit a opravit nebo upravit.
Dale pak, at porovnavam, jak porovnavam tak:

Mimochodem, nechci byt vztahovacny, ale pokud to "nezamestnany odsunuty samotar" melo byt na me, pak jsi opet a ve "vsech bodech obzaloby" vedle jak ta jedle ... ostatne, co jineho by se dalo cekat, je to tvuj zvyk, takova tvoje "zelezna kosile"

Ostatne, stejne jako v pripade tvrzeni "o 10 mm vetsim kompresorem" ... opet jsi mimo (pokud nescitas hodnoty induceru a exduceru zaroven

Ohledne mereni odspodu - nemohu za to, ze neni Dimec schopen (?ochoten?) nabidnout to, co Dieselpower nabizi ve standardu ... ostatne proto jezdis k nim, protoze to od Dimce by ti bylo k prdu, melo by to malou vypovidaci schopnost...hlavne, ze jste si udelali spolecne hezka tricka


Jinak pro info, toto srovnani jsem "zakerne" pouzil zamerne, protoze jsem tusil, ze se chytis, abych ti mohl nazornym prikladem ukazat, jake to je porovnavat jablka s hruskama, jako jsi toho byl schopen ty:
... kdy jsi srovnaval (dale vetsi merou nesrovnatelne) 1,9TDI 8V a 2,0TDI 16VAndre píše:Nebo ne moc oslnivý výkon, který jsem nabrzdil "jen" se 1756kou s tou zpátečnickou podtlakovou regulací?

Ostatnim ctenarum se omlouvam za tento "prohresek", ale jak jsem jiz uvedl, jednalo se o spekulativni jednani s urcitym zamerem.
Apeluj si na koho chces, ja nemusim, namisto slibu, vyhruzek, pohruzek a domnenek dodavam fakta ze sveho archivu, ktery si vedu v ramci "dukazniho a prukazniho rizeni":
http://uloz.to/xaATYkV5/andre-turbospor ... etreni-pdf
... jak jsem k tomu prisel? Znam te uz dostatecne dlouho, tve nekale praktiky, predvidam - cokoli ti nejde pod vousy, nechas smazat, zahladit stopy aby ti to nekazilo "image".
Vsimni si, ze to dodam komplet, takze i s tim, kde se neprimo zminujes o tom, ze pricinou selhani tebou dodaneho turbodmychadla byl mnou dodany manometr. Takze co se mych "kseftu" s Lustou tyce, vzdy jsem mu vysel vstric, mnohdy maximalne a jediny pripad, kdy jsem mu rekneme "uskodil" byl pripad, kdy jsem (byl jsem uveden v omyl a podveden treti stranou, podnikatelskym subjektem) mu prodal manometr, ktery si u po seznameni se s timto produktem ve forme verejne dostupne internetove nabidky u me objednal (abych tento obchod bez realizace zisku zprostredkoval), nehlede na to, ze i ja sam jsem ho pouzival, nevedom si jeho zavady. Byl jsem proste podveden, stejne jako muze firma jako treba ta tvoje podvest sve zakazniky. Nemel jsem realnou sanci tomu zabranit a hlavne, jednal jsem v dobre vire a v souladu se svobodnou vuli Lusti. Paklize by mi Lusta sdelil, ze mym zavinenim prisel k nejake uhone nebo skodu na movitem ci nemovitem majetku a pozadoval nejake odskodne ci pripadnou uhradu vzniklych skod, posunul bych tuto "zalobu" na meho dodavatele na zaklade obdrzeneho danoveho dokladu kterym bych lehce prokazal zpusob nabyti teto veci.
Mimochodem, pecliveho ctenare si dovolim upozornit, jak trefne ale zaroven setrne tam komentoval vystup Turbosportu jeho odberatel TDIfun.
Andre, schvalne, nechas i toto odstranit?

Se stejne "pratelskym pristupem" si dovolim te upozornit, ze co se pripadneho projednani na PCR nebo snad soudniho rizeni tykalo, vez, ze co pisu, jsem schopen a pripraven dokazat. Vez, ze se najde dostatek svedku (chapej nespokojenych, obelhanych a podvedenych zakazniku), kteri dosvedci tve jednani, ktere bylo v rozporu se zakony teto zeme.
Takze ohledne te "boure" si hodne rychle rozmysli, aby nesmetla vice tebe, zda bys neprisel o vic nezli bys byl schopen unest. A nezapomen, ze image firmy je jen jedna a pokud to zustane takto na foru, je to v klidu "mezi nami devcaty" ... paklize to bude zavedeno a zapsano v oficialnich zapisech z projednani nebo snad dokonce soudnich spisech, kterymi budu jakozto osoba zainteresovana v rizeni disponovat, muze to znacne poskodit image tvoji firmy. Neboj, podobne projednani mam jiz za sebou a vzdy to skoncilo v muj prospech.
Toto nejsou vyhruzky (narozdil od toho, co jsi predvedl ty), toto je sdeleni mych zkusenosti, proste poukazani na mozne dusledky pripadneho nerozvazneho jednani. Uvedom si, ze za tu dobu podnikani jsem byl ucasten daleko horsim kauzam, ze kterych bys ty zesedivel nebo si nasel nejblizsi vetev.
My dva se opravdu nemuzeme porovnavat, hlavne v tom, ze, pokud by ciste nahodou a nejakym podvodnym jednanim doslo k tomu, ze by ti bylo dano za pravdu, tak bych prisel o to malo majetku (jakozto fyzicka, nepodnikajici osoba v zamestnaneckem pomeru), ktery je na me napsan (vetsinu jsem totiz nezistne v dobre vuli daroval) a kde nic neni, ani smrt nebere, zatimco v opacnem pripade, tedy prohry na tve strane by doslo nejen ke ztrate duvery oficialni cestou a ztratu tvare (image) tve firmy ale dotklo by se to i tve manzelky (ICO 75259095). Nezapomen na literu zakona, fyzicke osoby ruci svym celym majetkem neomezene. Takze opet v pratelskem duchu: peclive zvazuj pripadne kroky.
Ale zpet k tematu, ne? : pokud tim hybridem co ma Jaster myslis to, co bylo v Octavce 4x4, tak co je mi znamo, bylo to s W/M, s jinou vackou (ja tam mam serii hlavu bez jakychkoli uprav), coz je o necem uplne jinem - nelze srovnavat jablka s hruskama! Dale se pak opet mylis (jak mas ve zvyku) - nechybi 50 koni, ale jen 16koni http://dieselpower.cz/forum/userpix/181 ... 10ps_1.jpg a v druhem pripade jen 14 a ten to ma na systemu vyvojove starsim nezli zminovana Octa : http://s9.postimg.org/m7n9vnsgv/mirulu_new.jpg ... kolik by tam asi tak meli s W/M?


Jinak pokud se domnivas, ze jsem neprejicny nebo ti snad zavidim, pak vez, ze bych s tebou nemenil ani kdybys na me prepsal celou firmu bezplatne. Nedokazal bych totiz usnout s myslenkou, ze provozuji firmu, ktera byla zalozena/zprovoznena tak jako ta tvoje.
Mimochodem, kdyz uz jsme u tve firmy a projednavani zalezitosti tykajicich se litery zakona, doporucim ti (opet pratelsky) zkonzultovat obchodni podminky a dalsi zalezitosti tykajicich se tveho e-shopu i firmy s nejakym pravnikem, aby to nebylo nikterak pravne napadnutelne....vez, ze to je setsakramentsky neprijemna zalezitost, kterou jsem si prosel, takze vim o cem mluvim. To vis, to jsou ty zkusenosti o kterych ty netusis. Dale pak zvaz, co v ramci obchodniho sdeleni na tvych www strankach sdelujes, je tam nekolik pripadu zamerneho uvadeni v omyl, ktery v pripade realizace nakupu muze byt povazovan za podvod.
PS: ... a to nemluvim o hrubkach a preklepech ktere taky na duvere moc nepridaji...
@Lusta: prave proto, ze nejsme zensky, je treba si to vyjasnit, ne?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jak nevis? Staci si stahnout ten PDF soubor a moc dobre to vidis o jaky datum slo.Lusťa píše:vykašlete se na to kluci. Už je to strašně dlouho. Ani nevim kolik let .![]()
Zakopejte válečnou sekeru
Je jen jedina vec za kterou bych se ti chtel (znovu) omluvit a timto tak cinim - za tu dodavku onoho diskutovaneho manometru. Nicmene, sam moc dobre vis jak to bylo a ze jsem s tim samym v aute jezdil. Jinak, co se ostatniho tyce, myslim si, ze jsem ti vzdy vychazel jak jen to slo vstric a mnohdy poskytoval vice (v dobrem), nezli bylo objednano.
Chapej, tohle neni o nejake mste, nenavisti ci zameru cinit nekomu zle. Ja pouze konstatuji to, co se mi nelibi abych tak predesel skodam u nove prichozich. Sam sis "srani na hlavu" od diskutovaneho zazil a mohl bys vypravet takze kdo jiny by mel toto chapat vice?
Mimochodem, vsimni si, ze ja jsem tu nebyl prvni, kdo zautocil ... moje podekovani Andremu bylo mysleno vazne. Nekdy i negativni motivace zmuze vice nezli ta pozitivni a me rozhodne pomohla. Co nasledovalo byly liche pokusy o invektivy, dehonestaci a bagatelizaci dosazenych vysledku, ktere jsou prokazatelne na neoddiskutovatelne okolnosti velmi dobre.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- pechy-turbo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 67
- Registrován: 23 říj 2010, 17:43
- Bydliště: JBC
- Kontaktovat uživatele:
Takže abych uvedl pár věcí na pravou míru ..
Když nevíš jak to s tričkama a mikina bylo .. drž hubu .. sami kluci co mají auta se softem od Funa a turbínou od nás .. si je nechali na loňskou sezonu udělat .. to že mě kontaktovali lidi a chtěli další kusy. . tak sem je nechal udělat a zároveň sem poptal, zda chce i někdo jiný. Zájem byl .. Takže asi takhle k tomuhle tematu ..
Co se týká popraskané výfukové komory, tak to je moje blbost .. smazáno to bylo na základě MÉ rozmluvy a dohody se zákazníkem ..
Ač sem nechtěl reagovat a vměšovat se do této diskuze .. tak mi to nedá a uvedu věci na pravou míru .. Foreste .. víš píču .. tak tady nemel sračky ..
Když nevíš jak to s tričkama a mikina bylo .. drž hubu .. sami kluci co mají auta se softem od Funa a turbínou od nás .. si je nechali na loňskou sezonu udělat .. to že mě kontaktovali lidi a chtěli další kusy. . tak sem je nechal udělat a zároveň sem poptal, zda chce i někdo jiný. Zájem byl .. Takže asi takhle k tomuhle tematu ..
Co se týká popraskané výfukové komory, tak to je moje blbost .. smazáno to bylo na základě MÉ rozmluvy a dohody se zákazníkem ..
Ač sem nechtěl reagovat a vměšovat se do této diskuze .. tak mi to nedá a uvedu věci na pravou míru .. Foreste .. víš píču .. tak tady nemel sračky ..
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Je mi absolutne jedno kdo dal podnet pro smazani - ty ses zamestnanec Turbosportu, takze vystupujes za Turbosport a dulezite je potvrzeni, ze tyto praktiky vyuzivate a tesi me, ze jsi to priznal a netreba to nikterak dale dokazovat. Primarne je dulezite, ze zde byl podnet z duvodu toho, ze to bylo zalozeno na pravde a vam se to nehodilo do kramu, nikoliv podnet typu absolutni nesmysly zcela matouci ctenare (napr. kdyby nekdo napsal nesmysly typu ze ja jsem nezamestnany odsunuty samotar (mimochodem opet nechapu vyznam slova "odsunuty" v danem slovnim spojeni, ale to je nejspis dano dosazenym vzdelanim a socialni interakci pisatele).pechy-turbo píše:Takže abych uvedl pár věcí na pravou míru ..
Když nevíš jak to s tričkama a mikina bylo .. drž hubu .. sami kluci co mají auta se softem od Funa a turbínou od nás .. si je nechali na loňskou sezonu udělat .. to že mě kontaktovali lidi a chtěli další kusy. . tak sem je nechal udělat a zároveň sem poptal, zda chce i někdo jiný. Zájem byl .. Takže asi takhle k tomuhle tematu ..
Co se týká popraskané výfukové komory, tak to je moje blbost .. smazáno to bylo na základě MÉ rozmluvy a dohody se zákazníkem ..
Ač sem nechtěl reagovat a vměšovat se do této diskuze .. tak mi to nedá a uvedu věci na pravou míru .. Foreste .. víš píču .. tak tady nemel sračky ..
Co se tricek tyce, opet dekuji za potvrzeni a plati to, co jsem psal vyse - je to vuci Dieselpoweru nekorektni jednani a dotvari (potvrzuje to moji domnenku) to profil firmy Turbosport.
Z cehoz plyne, ze zese takovou "picu" nevim a uz vubec "sracky nemelu".
Jinak jsem rad, ze jsi se projevil, argumentace vyse uvedena dokresluje obrazek firmy a svedci o potencialu a intelektu.
Mimochodem, na to "mleti sracek" je mistr Andre, takze tomu vyrid svuj vzkaz a doporuceni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jak jsem slíbil pana Foresta dále nebudu komentovat. Ale malá anketa neuškodí.. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 35&start=0
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Forest píše:...
Je neuvěřitelné, kam může člověka zahnat obyčejná lidská závist.
Ondřeji, ty ale nechápeš jednu podstatnou věc, že oprávněná kritika může člověku jen pomoct. Například musím přiznat, že částečně i díky tobě jsem si koupil tu nejlepší VSR vyvažovačku, která byla na trhu. Ano, občas se nám ne úplně vše podaří na 100%, několikrát jsem to tady veřejně přiznal a nemám problém to přiznat znovu. Stejně jako tvému kamarádovi z Holic, kterého tu tak vyzdvihuješ - naposledy jsme po nich předělávali turbo tento týden v úterý, a musím naspat, že jsem byl překvapen co jsme v tom našli za díly. Ale vzhledem k tomu, že je to nezúčastněná strana a ty jsi jen jejich samozvaný tiskový mluvčí, nechám si podrobnosti pro sebe.
Ale chápej, nic jsem nedostal zadarmo, nic jsem nezdělil, investoval jsem do podnikání cca 12mil Kč, i přesto je stále třeba něco zdokonalovat a investovat. Zajistil jsem pro rodinu víc než důstojné bydlení, ukázal jim půl světa..... proto, kritika od člověka, který téměř ve 40ti letech jezdí v autě, které zdělil od tatínka, musí umět dokonale ovládat masturbační techniky, protože žije sám v holobytě, je opravdu úsměvná

Není ten život příliš krátký na to, aby byl promrhán sháněním "kompromitujících" důkazů na ty úspěšnější kolem nás a intrikařením po diskuzních forech?
Zkus se nad tím zamyslet...
Jak to tak pozoruju, tak už se ti to zase začíná vymykat z rukou, možná už přichází nějaká bouřka

Nechtěl by jsi mě adoptovat? PS: pubertu mám za sebou, prudit nebudu, slibuju ...Andre píše: Zajistil jsem pro rodinu víc než důstojné bydlení, ukázal jim půl světa.....

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Me by opravdu zajimalo, kde jsi prisel na to, ze ti ja zavidim - sdel mi prosim konkretni pripady. Napis mi to, kde, nebo kdo ti to kdy rekl, podloz to fakty, dukazy. To je prosty stihomam. Jedine, co bych ti mohl zavidet (ale vez, ze nezavidim) jsou deti. Na ty v mem zivote jeste neprisel cas (a ze bylo moznosti se zenit). Nicmene fakt, ze mam 3 synovce je prozatim dostatecne uspokojujici a zadne biologicke hodiny rozhodne neresim.Andre píše: Je neuvěřitelné, kam může člověka zahnat obyčejná lidská závist.
Ondřeji, ty ale nechápeš jednu podstatnou věc, že oprávněná kritika může člověku jen pomoct. Například musím přiznat, že částečně i díky tobě jsem si koupil tu nejlepší VSR vyvažovačku, která byla na trhu. Ano, občas se nám ne úplně vše podaří na 100%, několikrát jsem to tady veřejně přiznal a nemám problém to přiznat znovu. Stejně jako tvému kamarádovi z Holic, kterého tu tak vyzdvihuješ - naposledy jsme po nich předělávali turbo tento týden v úterý, a musím naspat, že jsem byl překvapen co jsme v tom našli za díly. Ale vzhledem k tomu, že je to nezúčastněná strana a ty jsi jen jejich samozvaný tiskový mluvčí, nechám si podrobnosti pro sebe.
Ale chápej, nic jsem nedostal zadarmo, nic jsem nezdělil, investoval jsem do podnikání cca 12mil Kč, i přesto je stále třeba něco zdokonalovat a investovat. Zajistil jsem pro rodinu víc než důstojné bydlení, ukázal jim půl světa..... proto, kritika od člověka, který téměř ve 40ti letech jezdí v autě, které zdělil od tatínka, musí umět dokonale ovládat masturbační techniky, protože žije sám v holobytě, je opravdu úsměvná
Není ten život příliš krátký na to, aby byl promrhán sháněním "kompromitujících" důkazů na ty úspěšnější kolem nás a intrikařením po diskuzních forech?
Zkus se nad tím zamyslet...
Jak to tak pozoruju, tak už se ti to zase začíná vymykat z rukou, možná už přichází nějaká bouřka
Co se tyce VSR vyvazovacky, tak to sis koupil predevsim kvuli tomu, ze jsem te do toho donutil. O tom, ze si ji mas koupit jsem mluvil uz v dobe, kdy jsem Olega neznal a my dva se jeste nejak bavili. Rikal jsem ti spoustu veci, jako treba o hybridech, jako treba o twinech, moc jsi tomu neveril, hlavne jsi tomu nerozumnel, jen jsi vetsinou prikyvoval a mel me za blazna ... jenze, jak hlasa citat v me signature (cti to modre), nebyl jsi na to zjevne jeste zraly/vzdelany/rozumny (jedna z moznosti, mozna vsechny). O tom, ze jsem vizionar netreba diskutovat.
Ostatne, neco ti z toho stale zustalo - stale poradne nectes, nevnimas kolem sebe ani kdyz to mas psane a opakovane. Ohledne meho Golfa si to precti znovu, nebudu to znovu popisovat, je to trapne a tobe neni pet abych ti "nabacal, chytnul te za rucicku, rekl fuj, to se nedela a vysvetlil ti to znovu". Mimochodem, jako fyzicka osoba mam plne k dispozici 3 auta (to sluzebni nepocitam), chapu, ze je to v dnesni dobe nezrizeny luxus ale co mam nadelam

Co se Turbopower tyce, vez, ze oni se take nestaci divit kdyz dostanou neco od vas. Oleg mnohdy premysli, kde jsi sehnal tu odvahu (chapej drzost) tohle zakaznikovi nadelit. Vis co, kdyz to tu nechces publikovat, hod mi to do SZ, at alespon vim, ze to tu nepises jen abys to napsal. Ja ti treba naoplatku poslu graf z vyvazovani noveho hybrida od tebe, ktery nebyl ani namontovan a pri prvni zkousce na VSR vylitla krivka mimo meritelne spektrum ... a ze ho ma Turbotechnics dost velke!
Co se meho bytu tyce, netusim, cemu rikas holobyt, ale predpokladam, ze donasela slepici prdelka Marena, ktereho jsem ve svem byte hostil. Zapomnel asi dodat, ze to bylo po stehovani, proto jsem mu neukazal posledni dve mistnosti, ktere byly po strop zarovnane nabytkem a jinym vybavenim, pritelkyni, kterou mel moznost poznat (ja hlupak mu ji predstavil) tak jsem u sebe v ramci jeho pobytu u me nenechal. To, ze u me nema trvale bydliste nic neznamena, fakt, ze se u me stravuje, prespava, ma tu svoje veci svedci o svem. Nicmene, jsem rad, ze vim odkud vitr vane ... Mareno neboj, na kazdou svini se voda vari, pekne se ohrejes

Mimochodem, kdyz uz tu propirame me a ten mu "holobyt" - myslim si, ze holobyt o 96m2 ve soukromem vlastnictvi a 2 zasklenymi lodziemi neni az takova hruza, ale pravdou je, ze jsem si na nej musel vydelat sam. Ano, nejsem majetny, ale to neznamena, ze majetkem nedisponuji a vez, ze uz vubec nezivorim ci nestradam (spis, bohuzel, blahobyt na me pusobi jako kyprici prasek, nicmene to se da zhubnout a dokazal jsem to nekolikrat, dokazu i tentokrat)... to je velky rozdil a jenom hlupak, ktery podnika v CR tak ma majetek protoze nikdy nevi, co se muze prihodit. A ikdyz uz nepodnikam, takto mi to vyhovuje. Az se stane neco neprijemneho, na me si nic nevezmou a majetek, kterym disponuji mi zustane v uzivani. Inu, to vis, chytrost nejsou zadne cary a pravo v CR je nevymahatelne

Ohledne podnikani je mi jedno kolik jsi investoval, reinvestoval, ja jenom vim, ze ti trvalo nehorazne dlouho, nezli sis konecne koupil poradnou vyvazovacku ... a i tak, co jsem slysel tak lidem graf z vyvazeni nedavas.
Rikas tu, ze jsi nedostal nic zadarmo. A co jsem ja dostal opravdu zadarmo? Myslis toho Golfa, ktereho jsem si musel koupit, vetsinu veci na to jsem si koupil za svoje penize (ostatne i to VB co jsi mi nebyl schopen dat doklad, proc asi, ze ... na tom jsou zacatky tveho podnikani). Takze asi tak. A pokud se snad domnivas, ze neumim vydelavat penize, pak nevim jak ty, ale ja byl schopen z 8 tisic udelat obchodovanim s tera zviraty behem 4 let desetinasobek ... jako nactilety, skolou povinny

Dale te zadam, v tvem vlastnim zajmu, aby ses vzdelaval prubezne - nastuduj si rozdily mezi dostat zadarmo-zaslouzit si-zdedit-vydedit-odkoupit-ukrast (nebo tez zcizit-kratit na danich-podvadet-uvest zamerne v omyl, vez, ze te to posune dal).
Netusim o jakych diskuznich forech mluvis (dalsi nejaka tvoje predstava), opet meles nesmysly, nebot ja jsem aktivni pouze na tomto foru. Co se masturbacnich technik tyce, nemam tu potrebu, od uspokojeni mych fyzickych potreb mam pritelkyni a vez, ze nedostatkem sexu rozhodne netrpim ... coz jsem slysel, ze v pripade paru s detmi neni vzdy az tak pravdou.
Vsak neni nad to, kdyz prijdes domu, vyfasujes jedno dite, druhe dite, manzelka ti vyhuci diru do palice co s kamaradkama a jakou melo to male dneska rymycku a to druhe prujem, vid? Je to lepsi, nezli prijit domu, v klidu si snist co je uvareno pripadne si uvarit na co mas chut (ne co deti nemohou nebo ti manzelka zakazuje), kdyz mas chut, poket s pritelkyni, pripadne se v pripade potreby v klidu pomilovat, pak si sednout k PC, mrknout na maila, forum, pokecat s kamarady a znamymi v zahranici, pak si jit treba na vecu do restaurace, v pripade potreby se pomilovat, mrknout nerusene na filmek pripadne si neco precist, odepsat na maily, forum a pak jit v klidu spat a spat celou noc (pokud to cloveka nepopadne a nema potrebu i v noci)

... ikdyz je mi jasny, uz bych mel mit deti a vychovavat je, vid? Njn, ale me prozatim staci moji 3 synovci, nas rod opravdu nevyhyne, ikdybych byl takovy sobec, ze bych zadneho potomka nemel. Nicmene, toto je predcasne, pritelkyne jeste studuje a 1,5 roku bude a ja nemam potrebu, aby to kvuli diteti nedodelala a zpackala si tak zbytecne castecne zivot.
PS: ohledne prejicnosti a zavisti, proc mam takovej neodbytnej dojem (soude podle toho, jak to neustale zminujes), ze ty zavidis me? furt mi toho "vydedence" Golfa (jak jsi to hloupe nazval) omilas i po nekolikatem vysvetleni a ne a ne prestat ... podivne zajimave zjisteni, ze?
Stale mi hazis pod nohy otce, ktery mi dal zamestnani, moznost byt podilnikem firmy ... chapej, to neni moje vina, ze ty jsi toho byl usetren, s tim se neobracej na me ale tvoje rodice; ostatne ti moji nebyli vzdy pri penezich a stridmi a skromni jsou stale, byt k tomu nemaji realne duvody. Takze kdo komu tu vlastne prukazne zavidi?
Na druhou stranu, uz chapu zcela odkud vitr fouka. Nezapomenu na to, jak na akci, na nasi chate, na kterou jsem pozval par lidi odsud jediny Marena pouze chodil a vzdychal "to to muselo stat kurva penez" ... az mi to bylo trapne. Mimochodem, o bytu se vyjadril o "jako krava", takze ... ano, plne chapu. Inu, to vis Mareno, "vojak se stara, vojak ma". Kdybys nedelal voloviny a obstrukce, taky ses mohl mit a lip nezli u tatinka, ktery po tobe slape, zpucuje te kdy chces a neda ti poradne vydelat. Neboj, taky jsem to zazil, proto jsem zacal podnikat a cenna zkusenost, ted jsem zamestnany a jsem celkem v klidu, i mam vice casu pro sebe, pritelkyni, kamarady a hlavne konicky ... a vas, moji drazi ctenari

@frankie: jenze vis, co je smutne ... kdyz muzes opravnene rikat kolem sebe "ja jsem vam to rikal" ... a vez, ze v mnohych pripadech tomu tak je. At uz u vyvazovacky, at uz o vyvoji, at uz o twinturbu ... precti si citat z me signatury a pochopis. Ja mam tu obrovskou "nevyhodu", ze mam otce, ktery mi dal moznost sledovat jeho zkusenosti, sdilel je se mnou, ma mi co rict, ma me pred cim varovat, co doporucit ... kez by to mel kazdy, lide by byli v zivote spokojenejsi, protoze zkusenosti si nelze jentak koupit, zatimco zazitky ano (viz. cestovani apod., coz je pro me pomijiva zalezitost).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)