Taky jako pomalu brzdit a zvolna zahřát aby se nekroutily? Nebo mají něco jinak? Nebo je vůbec něco jinak?
brzdové kotouče a destičky Octavia I, 1,9TDi, 81kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja je zahřívám na prudko. Nevidím důvod proč pozvolna. To jako že když na ně dupnu natvrdo pětkrát až po ujetí 200 km mi zaručí že se nezvlní? Brzdy musí fungovat hned od nova, ne až po nějakých x sto kilometrech
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jasne že nie 200km... len plynule zohriať a nie z 200 na 0 celou silou (kôli doštičkám)Biimbo píše:Ja je zahřívám na prudko. Nevidím důvod proč pozvolna. To jako že když na ně dupnu natvrdo pětkrát až po ujetí 200 km mi zaručí že se nezvlní? Brzdy musí fungovat hned od nova, ne až po nějakých x sto kilometrech
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
ze 120 skoro na 0 úplně v klidu. Když to totiž někomu dáš nezajetý a nesedlý, tak na první křižovatce dobrzdí o metr dál a někdo mu ustřelí čumák.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no jo Miloši, ale co to bylo za značku? Mě se to nestalo nikdy u TRW a Textaru. Nic jinýho nedávám, občas na zadek ABE(polsko-čínu) z intercaru.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
jj, třeba Jára Cimmrmannů píše 10-15krát ze 100km na 50km a pak 10 - 15krát ze 100km na 25km (mezi tím pár min. nechat vychladnout jízdou) což mi nepřijde jako postupně pomalý zahřívání
Ale pravda je, že tam taky píšou pro brzdění ze 100 na 50km 3 - 5 vteřin a ze 100 - na 25km 5 vteřin, to je to postupný
Pěkná alchymie, a já proč má na tváři tu jizvu tvaru T, asi při tom nebyl připoutanej
Dávám je na auta v rodinným okruhu kde jsou O I i O II (nejen ty), zahulím (pěknej popis od Biimbo
) je jak píšou a zatím bez problému 
Člověk se pořád učí.
Myslím, že toto téma asi zajímá dost lidí (962 zhlednutí k dnešku), tak bych ocenil se vrátit k tématu. Zajímá mě, jaké máte zkušenosti s brzdovými kotouči a destičkami od různých výrobců. A můžete si klidně odpustit posměšné reakce jako ("a jé už je to tu zase") ty ze začátku odpovědí. Zkuste zadat do hledání "brzdové kotouče Octavia" tady na foru a moc témat nenajdete - to jen k těm posměšným odpovědím. Já se jen slušně ptám na moje konkrétní auto. Dík těm, co odpoví - poradí k tématu.
Škoda Octavia I,1,9TDI, 81kW, ASV
Když půjdeš do ověřených značek tak by to mělo být v pohodě. Můj názor už jsem ti napsal viz výše. Možná za úvahu by stály ještě Meyle PD. ale k těm nevím jaké desky. Napiš Petrovi na hanza-autodily@seznam.cz, poradí co se k těmto kotoučům prodává.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
práve toto som myslel tou postupnostou, a nie zabehať 200km..šulda píše: 10-15krát ze 100km na 50km a pak 10 - 15krát ze 100km na 25km (mezi tím pár min. nechat vychladnout jízdou) což mi nepřijde jako postupně pomalý zahříváníAle pravda je, že tam taky píšou pro brzdění ze 100 na 50km 3 - 5 vteřin a ze 100 - na 25km 5 vteřin,
postpnosť ešte neznamená 3hodiny jazdy... stačí pár min.
ak chcete, dám sem návod na doštičky ferodo racing(je to tiež dosť podobný: cca polovičnou silou s krátkýmy prestávkamy pribrzdievať)
ináč pri kúpe O1 kopaly pr. brzdy, vymenil som kotúče aj doštičky -potom pri možná 10min. jazde som ich dal do ružova a nikdy žiaden problém som nemal so zvlnenými kotúčmi(280mm)
OCT I -Tractor Diesel Immortal- AHF
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
vpredu- KYB ultra SR +PU uloženie, vzadu- KYB gas a just +uloženie z FRS
pasik68 To není jen o konkrétním autě ale taky o tom jak se jezdí. Zkušenosti má každej jiný protože každej jinak jezdí a začíná to právě tím zajetím, pak záleží na tom jestli plyn brzda a potřebuješ aby to brzdilo zahřátý nebo brzdíš hodně motorem a chceš aby to dobře brzdilo studený nebo něco mezi tím. S tím souvisí i jestli městkej provoz nebo okresky či dálnice atd. Podle toho se vybírají desky a kotouče. Píšeš že kombinace kterou používáš je pro tebe OK. Pokud nechceš měnit jízdní styl tak proč měnit značku brzd?
Člověk se pořád učí.
Dej sem ten návod. Díkalni píše:práve toto som myslel tou postupnostou, a nie zabehať 200km..šulda píše: 10-15krát ze 100km na 50km a pak 10 - 15krát ze 100km na 25km (mezi tím pár min. nechat vychladnout jízdou) což mi nepřijde jako postupně pomalý zahříváníAle pravda je, že tam taky píšou pro brzdění ze 100 na 50km 3 - 5 vteřin a ze 100 - na 25km 5 vteřin,
postpnosť ešte neznamená 3hodiny jazdy... stačí pár min.
ak chcete, dám sem návod na doštičky ferodo racing(je to tiež dosť podobný: cca polovičnou silou s krátkýmy prestávkamy pribrzdievať)
ináč pri kúpe O1 kopaly pr. brzdy, vymenil som kotúče aj doštičky -potom pri možná 10min. jazde som ich dal do ružova a nikdy žiaden problém som nemal so zvlnenými kotúčmi(280mm)
Škoda Octavia I,1,9TDI, 81kW, ASV

... only S764