Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Moderátoři: šulda, Moderátoři

motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od motolaco »

Zdravím, na C4 1.6Hdi 66kw rok 2007, po štarte kým sa auto neohreje aspon na tých 50 stupňov má motor na voľnobeh taký nepravidelný chod, akoby vynechával. Pri jazde (aj keď je studené) motor ide plynulo bez trhania či iných problémov, výkon tak isto.

Akurát mi nikdy ani neblikne kontrolka žhavenia. Či štartujem ráno keď je 10 stupňov alebo poobede keď je 25, kontrolka žhavenia mi ani nepreblikne. Auto nemám dlho, takže neviem či je to tak správne alebo je chyba tam.

Pamäť závad je čistá, akurát pred časom mi pri jazde na ďialnici auto akoby na pol sekundy(ozaj moment) zhaslo a hneď naskočilo - tak šklblo....vtedy mi vypísalo vadný snímač kľukovej hriadele. Ale odvtedy nič, pamäť je čistá.

Za odpovede ďakujem
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

Skúšal som aj prepadový test vstrekovačov a tie vyzerajú v dobrom stave za cca 6 min. natieklo len 75ml.
Nikoho nič nenapadne?
harvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 24 bře 2008, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od harvi »

ten snimac je potvora, skus k nemu napruzit kontakty na konektore, byva tam zly kontakt, potom to robi zahadne veci. Ak to nepomoze tak vymenit (ale kontakty napruzit aj tak).
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

a co žhaviče, tyto motory přižhavujou docela dlouho i za chodu motoru kvůli emisím, navíc jak je nějakej žhavič delší dobu mrtvej, většinou se pak při povolování utrhne ten hrot a zůstane v hlavě, jek nežhaví, tak tam zakarbonuje
manuals
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 23 led 2006, 18:15
Odpovědi: 0

Re: Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od manuals »

motolaco píše:Zdravím, na C4 1.6Hdi 66kw rok 2007, po štarte kým sa auto neohreje aspon na tých 50 stupňov má motor na voľnobeh taký nepravidelný chod, akoby vynechával. Pri jazde (aj keď je studené) motor ide plynulo bez trhania či iných problémov, výkon tak isto.

Akurát mi nikdy ani neblikne kontrolka žhavenia. Či štartujem ráno keď je 10 stupňov alebo poobede keď je 25, kontrolka žhavenia mi ani nepreblikne. Auto nemám dlho, takže neviem či je to tak správne alebo je chyba tam.

Pamäť závad je čistá, akurát pred časom mi pri jazde na ďialnici auto akoby na pol sekundy(ozaj moment) zhaslo a hneď naskočilo - tak šklblo....vtedy mi vypísalo vadný snímač kľukovej hriadele. Ale odvtedy nič, pamäť je čistá.

Za odpovede ďakujem
ako uz bolo spomenute tie snimace su zahada ;) , zhavenie nemusi prebliknut su vysoke teploty . Ak by bol niektory zhavic vadny skrinka by to mala ohlasit v zavadach , nakolko ma kontrolu kazdeho samostatne . Skusil by som odpojit skrinku zhavenia ako sa ti bude auto spravat , pocitaj ze pojde v nudzovom rezime tj.3000otacok , ale aspon odsledujes ci zmyzne nepravidelny chod ,alebo potom uz len skop a testovaciu jazdu
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

Huml píše:a co žhaviče, tyto motory přižhavujou docela dlouho i za chodu motoru kvůli emisím, navíc jak je nějakej žhavič delší dobu mrtvej, většinou se pak při povolování utrhne ten hrot a zůstane v hlavě, jek nežhaví, tak tam zakarbonuje
Žhaviče som kontroloval ako prvé a všetky sú OK.
Cez diagnostiku som sledoval aj dožhavovanie po naštartovaní a žhavilo to ešte cca 1-2min.
No skúsim asi ten snímač vymeniť a ak nie dám vstreky na stolicu.
HonzaC1
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 18 dub 2015, 09:52
Odpovědi: 0

Příspěvek od HonzaC1 »

Nez hned posilat zhavice na test, zkus zkontrolovat EGR. Sundat, rozebrat vycistit a hlavne zkusit, zda tesni ve vynute poloze - tj. kdyz do nej nejde elektrika, mela by jej pruzina zavrit a mel by byt relativne tesny. Pokud je jen trochu otevreny/resp netesny, bude ti to zejmena za studena trhat, protoze v te dobe ma byt zavreny.
harvi
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 24 bře 2008, 12:08
Odpovědi: 0

Příspěvek od harvi »

ten snimac nemusis hned menit, napruz kontakty v konektore (kde sa pripaja kabel na snimac) mal som podobnu skusenost (najprv nejaku dobu trhanie motora,potom to zhaslo celkom ) vzdy iba kym sa motor nezohrial a bolo to prave tymto (oprava 0Eur) da sa tam dostat aj zhora, ale trochu komplikovane, lepsie je zospodu alebo ked sa zhodi prave koleso
motolaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 02 říj 2012, 20:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od motolaco »

Tak ten snimac vyskusam urcite, ak nie pozrem to EGR(aj keď podľa diagnostiky reguluje spravne) kazdopadne dam vediet ked to vyriesim
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3856
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od Tomas6 »

Kluci mám tu c4 Picasso 1.6 e-hdi, 82kw kód motor 9HR. majitel si stěžoval na cukání, kašlání, diag v chybách vadný vstřikovač, bylo tam tuším nějaké přerušení nebo zkrat, vytasily se vstřiky, na zkušebně 3ks KO. Tak se daly nové, nakódování proběhlo v pořádku, vše ok, ale chod motoru je ještě horší jak předtím. Na volnoběh pokašlává, když tomu dupnu tak řehtá, když uberu tak taky zakopává... Vůbec nevím co s tím. Měřené hodnoty se zdají být ok, paměť závad prázdná.... Neřešil prosím někdo?
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20543
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od roman1648 »

Řešil jsem něco podobného na P3008 1.6hdi 84kw a byl naprasklý píst, ono to celkem normálně jezdilo ale projev podobný jak píšeš, tvářilo se to bohužel normálně i když se měřily tlaky on nebyl vyloženě puklý ale jen jakoby naprasklý, objevilo se to až se zhodila hlava
Taky na těchto motorech dost zlobí EGR ventily i když to nic v Diagboxu nepíše a myslm že kolega řešil i něco že mu kámoš v Peugeotu přehrával soft
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3856
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od Tomas6 »

Tady to ale vypadá opravdu na ty vstřiky. Ono to jede, když se to rozjede tak to jede jak z praku, jen je to takové dost ostré, řehtavé. Předtím to jelo na dva, tři válce, jak se tomu zachtělo. Výměnou se to dost změnilo.
Na čtvrtek je to objednané do Citroenu na přehrátí softu. V popisku v nabídce na vstřiky je napsáno, že se musí aktualizovat soft v jednotce. Sice když jsem tam byl to konzultovat, hleděl prvně jak z jara, pak pi.oval že když už si my garážníci nevíme rady tak to dovezeme k nim.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20543
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od roman1648 »

Přesně proto tam nerad chodím, i s díly a nedejbože s nějakými službami se vesměs chovají jak kdyby byli nejdůležitější na světě..
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20543
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od roman1648 »

Hele ty nové vstřiky byly odkud ? Co to bylo zač ?
Kolegovi tuhle z APM ( SAG ) došly vstřiky v krabičkách Remante a katastrofa, horší jak se starýma,jenže jak to reklamovat - chtějí výpis z diagnostiky ale ono to závadu jako takovou nepíše,fakt pecka...
Nejraději to řešíme tak že vstřiky odvezeme do ZM Auto Brno Bosonohy, tam jsou fakt dobří,co nám dělají repasy i do práce tak všechno funguje, ono koupit na eshopu vstřik za 3500 s výsledkem nejistým to raději dám jim za opravdu kvalitní repas a vím že nebude problém
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3856
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Re: Citroen C4 1.6Hdi studenné má nepravidelný chod

Příspěvek od Tomas6 »

Originál nové Continental z elitu. Tady bych hledal problém až naposledy
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Citroën“